return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
De Afzeik-Thread (pg. 4)
View this Thread in Original format
Subsonik
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
oke heb hier nog een foto van een ongelooflijke HUNK, hij had em wat zwart gemaakt, anders zag je zn kut hoofd ook nog, podvderdorrie maar dat kan niet.



oja hij was ook nog maar 14 jaar heh,



nu ben ik beledigd:eyes:

lekker boeiend die pic, ik trek niet zo;n kanslose bek met feighling flesjes erin:haha:
TranceFool

GVD zeg, wat ben jij een hondslelijk kind!
eieregooie
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
w8 heb dr ook nog mooie een van jou



als mijn tekkel dat ziet, dan hoeftie al niet eens meer te zeiken;)

Sjonge jonge Siesta... hoe lame kan je zijn?

En ik zie ook niet wat er zo mis is met die foto van subsonik, behalve dan dat jij um ge-edit hebt... Laat mensen nou eens in hun waarde... We hebben die foto's van jou toch ook niet lopen fotosoepen?

Ach, je moet natuurlijk vals spelen om het te kunnen winnen... Wat je echter niet door hebt is dat je alleen jezelf maar voor lul zet...

Heh... ik blijf me verbazen hier :toothless
arjoderoon
quote:
Originally posted by arj1o1
denk dat een iemand hier niet blij mee is er loopt namelijk ook een arjoderon hier rond en die wordt ook nog wel eens aangesproken als arjo en ik ben dus gewoon arj1o1, maar iedereen weet toch wel dat ik het ben (lekker nutteloos ook weer)




ik wou al zeggen... ik weet niks van een spelling thread :)
en euhm.. jij heet toch ook geen arjo???
Optimus
wies subsonik nou weer?:whip: waarom vernadert ietsereen zijn naam?:whip:
eieregooie
quote:
Originally posted by Optimus
wies subsonik nou weer?:whip: waarom vernadert ietsereen zijn naam?:whip:

Ja, dat zeg ik... Mateloos irritant! :D

Enneuh... volgens mij is het afternative...
SnuggLe
Ach ja, laat hem maar :S
Ik ga me daar niet eens meer druk om maken.
Hij leest neem ik aan de reacties van anderen ook....nah, zo denk ik er ook over :)
Dj Lex
Kijk ik vind hetw el leuk hoor dat Siesta lekker in de zeik genomen wordt, want die foto's zijn idd mja :)

Maarrrrrrr ik vind het super lame dat als je die foto's zo'n btje half sneaky van iemand ze ftp heb gedownload hebt en er dan gevraagd wordt ze niet te posten, dan vind ik het echt oppersneu dat dan toch gedaan wordt, maar ja die mening zal ik dan wel als enige hebben :conf:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Kijk ik vind hetw el leuk hoor dat Siesta lekker in de zeik genomen wordt, want die foto's zijn idd mja :)

Maarrrrrrr ik vind het super lame dat als je die foto's zo'n btje half sneaky van iemand ze ftp heb gedownload hebt en er dan gevraagd wordt ze niet te posten, dan vind ik het echt oppersneu dat dan toch gedaan wordt, maar ja die mening zal ik dan wel als enige hebben :conf:


Nee hoor, ben ik het wel mee eens :)
Maarja, soort zoekt soort, zal bij die mensen daar wel normaal zijn, zo dingen jatten en bekenden in de zeik te zetten :S
New Wave
quote:
Originally posted by DJ_Siesta




Mwjha, ik ken deze foto, origineel is echt bruut!
Als je deze edit dan ben je gewoon een kinderachtige prutser.
Bram, waar haal je die pruik vandaan, ik wil der ook 1 :)
Zijn echt top die dingen!

Is best zielig als je je eige lelijke kuttekop wilt verminderen door andere mensen te posten.
Kijk, ik heb een hardstikke lelijk kutharsus maar ik ga geen andere foto's plaatsen...Vooral niet als de mensen gewoon der beter uit zien dan mijzelf...dat komt namelijk helemaal over alsof je een peuter bent.

New Wave
quote:
Originally posted by FunkySimon
of door een gestreept overhemd aan te doen als je uitgaat wat ook nog is gekreukeld is :D


En kraagje omhoog natuurlijk :p ook zo zielig
arj1o1
quote:
Originally posted by arjoderoon
ik wou al zeggen... ik weet niks van een spelling thread :)
en euhm.. jij heet toch ook geen arjo???


nee gewoon arjen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement