|
De Afzeik-Thread (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Switch |
| quote: | Originally posted by Donna
Sommige ppl verzinnen een moord,is dat dan iemand creatief koudmaken?:) |
creatief met kurk :D |
|
|
| New Wave |
mwhahaha, die foto's van siesta :D
"wie is de lelijkste TA-member " :D |
|
|
| Remy D |
Stel nou dat een vader een paard neukt en dat hij gillend in hem klaar komt en dat hij zo diep spuit dat het in de zaadvoorziening van het paard komt en dat diezelfde vader daarna dat paard een moeder laat neuken en waar dan later dat paard hinnekend in klaar komt en zodoende die moeder bevrucht. Is het dan na 9 maanden genetisch mogelijk dat dit er dan uit komt?.?.?. :conf: :
 |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Rolling Over The Floor p00pend in mijn broek:D :p |
Aahhh, waarom zie ik alleen kruisjes:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
iedereen maakt meningen op uiterlijk, zelfs jij ;) |
Tuurlijk is iedereen bevooroordeeld, maar dat wil niet zeggen dat je mensen op voorhand moet gaan afzeiken...
En als we dan toch aan het zeiken zijn... Waarom loopt iedereen opeens z'n nick te veranderen :whip: Mateloos irritant!
:D |
|
|
| DJ_Siesta |
oke heb hier nog een foto van een ongelooflijke HUNK, hij had em wat zwart gemaakt, anders zag je zn kut hoofd ook nog, podvderdorrie maar dat kan niet.

oja hij was ook nog maar 14 jaar heh, |
|
|
| DJ_Siesta |
btw sander, als we toch pics vanmij aan het posten zijn, heb dr nog wel een paar!!


als jullie nog meer fotos vna mij willen, zeg het maar hoor, heb me hele pc vol staan van me zelf;)
ciao! |
|
|
| DJ_Siesta |


nog 2:) zal dr nog ff wat meer opzoeken |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
Nouh,ik vind t idd een ietwat on-slim threadje Bram;)
Laten we in elk land ook een afzeikzone maken dan hoeft er nooit meer oorlog te zijn,en wie buiten deze zone zeikt moet een beurt overslaan.
Who needs a cabinet,queen or president,kies voor Bram!
*hihi* |
Ja ja Donna :)
Iedereen moet gewoon even de frustraties eruit gooien.
En zo'n afzeik zone is toch mooi, moeten ze in iedere stad maken ;)
| quote: | Originally posted by Robert
een of andere lompe debiel had vorige week mijn signature veranderd..:whip: :whip: |
Ja dat was ik. Zooi van releasegroupen hoort eigenlijk niet echt thuis hier. Ik weet niet wat je relatie met de betreffende groep is, en dat maakt ook niet uit, maar ik weet dat diegene daar nogal eens aan het zeuren waren over dit forum. Kan ik deels wel begrijpen. Maar vandaar dus. Excuses, had je even op de hoogte moeten stellen.
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik wil natuurlijk ook nog even zeiken over de moderators.
Welke teringdebiel heeft mijn sig weg getyft?!?!?!
Snuggle, vuile landverijer! ZET TERUG:p |
Dat was ik ook ja. Dat soort schunnige taal is niet goed. D'r zitten hier ook kinderen onder de 17, dus ;)
En die foto's van Siesta:
LOL! Daar zou ik mijn tekkel nog niet tegenaan laten zeiken! |
|
|
| DJ_Siesta |
w8 heb dr ook nog mooie een van jou

als mijn tekkel dat ziet, dan hoeftie al niet eens meer te zeiken;) |
|
|
| Ding Chavez |
Hmm lijkt me toch een duidelijk verschil tussen een foto die ge-edit is en die niet...
Hou het gewoon weer bij je charme offensief siesta, wie weet helpt het nog. |
|
|
|
|