return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
De Afzeik-Thread (pg. 5)
View this Thread in Original format
Duke2003
Stelletje
arj1o1
grrrrrrrrrrrrrrrrrr
MetzZ_!!
zijn
eXos
jullie


(zow, ff me mod powers misbruikt!)
Akira
heerlijk eindelijk weer eens terug en gelijk meteen de HS topics gesloten oooh oude tijden herleven hahaha :D:D

hoop nog wel henkiehenki terug komt ;) hehhee Post m5 hier nog wel eens?
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by eXos

(zow, ff me mod powers misbruikt!)



humor:D
eieregooie
quote:
Originally posted by Dj Lex
Kijk ik vind hetw el leuk hoor dat Siesta lekker in de zeik genomen wordt, want die foto's zijn idd mja :)

Maarrrrrrr ik vind het super lame dat als je die foto's zo'n btje half sneaky van iemand ze ftp heb gedownload hebt en er dan gevraagd wordt ze niet te posten, dan vind ik het echt oppersneu dat dan toch gedaan wordt, maar ja die mening zal ik dan wel als enige hebben :conf:

En terecht dattie Subsonik terug pakt... alleen de manier waarop is zo sneu...
Remy D
quote:
Originally posted by New Wave
:p ook zo zielig


C&A is toch VOORDELIGER!!!!!!!!!!!!
jploveparade
Ik krijg schurft van al die GelinkŪ reklames op tv en in de weekbladen :whip:

Geniaal in geld jaja :nervous:

Vooral die man met ze cabrio en dat lelijke wijf van hem (in bad) moesten ze maar eens levend begraven :mad:

Irri Irri!
Duke2003
MARTELEN NIET BEGRAVEN

New Wave
quote:
Originally posted by Remy D
C&A is toch VOORDELIGER!!!!!!!!!!!!


Ik koop mijn kleding alleen bij de WE for Men :)
Ik ga alleen naar C&A met vlaggetjes dagen :p
Donna
quote:
Originally posted by Dj Lex
Kijk ik vind hetw el leuk hoor dat Siesta lekker in de zeik genomen wordt, want die foto's zijn idd mja :)

Maarrrrrrr ik vind het super lame dat als je die foto's zo'n btje half sneaky van iemand ze ftp heb gedownload hebt en er dan gevraagd wordt ze niet te posten, dan vind ik het echt oppersneu dat dan toch gedaan wordt, maar ja die mening zal ik dan wel als enige hebben :conf:


LoL,lees deze thread voor t eerst weer sinds ik in pag.1 gereplied heb en al lezende dacht ik dus psies t zelfde.
Tuurlijk heeft gerrit wel eens gemeuk terug verdiend maar ookal zijn deze pics nog zo gaar,heb er toch echt geen mening over want wie heeft geen foto's die extreem gaar zijn van zichzelf en bedenk dan ook ff als iemand die je op je bak vertrouwde ze post.
Dit zijn dus de dingen waardoor je leert te wantrouwen;)

En sja,Gerrit kan een mispisser zijn maar je weet iig wat je aan m hebt.
Afterdingetje was ooit met hem samen in een DonnieafzeikTeam geselecteerd en dit team speurden saampjes het net af om antirimpelcreme campagnes te maken naar pics van mij!:D
En dat allemaal om ppl te bewijzen dat zonder rimpels oud worden ook ECHT kon,AMAZING!

Naja nu zie ik tot mijn verbazing dat t team zich heeft opgesplitst in 2 solomannetjes die elkaar proberen af te slachten,how veranderlijk is tha mens :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement