|
De Afzeik-Thread
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Blijkbaar is er weer zoiets nodig... althans, daar lijkt het wel op.
Nou, zeik in deze thread alles en iedereen af wat je wil.... dan close ik um over 1,5 week en zijn we weer even van al het gedoe af omdat iedereen dan zijn hart heeft gelukt.
Oke? Oke!
En nu niet ineens allemaal op mij zeiken van 'wat een domme thread', want d'r is hier laatste tijd alleen maar gezeik. Op elkaar, op muziekstijlen, op gezeik van anderen. Kappen nou!
So.... let the games begin! |
|
|
| Teknikol |
| Er word niet naar hardstyle geluisterd door domme mensen, hardstyle word gemaakt door non-creatieve mensen |
|
|
| New Wave |
Ik wordt een beetje gek van al dat gezeik over hardstyle!
Iedereen zit maar te knakeren op de mooiste muziek aller tijden!
techno zuigt gewoon ontzettend en al die kneuzen denkdan dat ze smiller zijn:
FACK YOU!
het heeft niets met IQ te maken, gewoon met het gevoel!
Technomensne hebben duidelijkgeen gevoel voor muziek, tis namelijk prutsmuziek!!
Voor die stomme kut nepperds! techno is voor de zwabbers van de hardcoretijd!!!!
HARDSTYLE UBER ALLES! |
|
|
| SnuggLe |
Ik wil ook even zeiken ofcourse:
Kappen met het maken van die onzinnige threads... en dan noem ik met name Arjo voor zijn onzinnige thread met de spelling, en die misselijke robin. 1 tip voor Robin: www.google.nl voor al je vragen. |
|
|
| New Wave |
Ik wil natuurlijk ook nog even zeiken over de moderators.
Welke teringdebiel heeft mijn sig weg getyft?!?!?!
Snuggle, vuile landverijer! ZET TERUG:p |
|
|
| Donna |
Nouh,ik vind t idd een ietwat on-slim threadje Bram;)
Laten we in elk land ook een afzeikzone maken dan hoeft er nooit meer oorlog te zijn,en wie buiten deze zone zeikt moet een beurt overslaan.
Who needs a cabinet,queen or president,kies voor Bram!
*hihi* |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik wordt een beetje gek van al dat gezeik over hardstyle!
Iedereen zit maar te knakeren op de mooiste muziek aller tijden!
techno zuigt gewoon ontzettend en al die kneuzen denkdan dat ze smiller zijn:
FACK YOU!
het heeft niets met IQ te maken, gewoon met het gevoel!
Technomensne hebben duidelijkgeen gevoel voor muziek, tis namelijk prutsmuziek!!
Voor die stomme kut nepperds! techno is voor de zwabbers van de hardcoretijd!!!!
HARDSTYLE UBER ALLES! |
jah man, Techno is voor watjes
TERROR is the way to go
TERROR uber alles!!!!!!!!
:rolleyes: |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by stevesimon
wat versta jij onder non creatief, als iemand iets verzint is die al creatief bezig!
*dom geblaat* |
JONGE, nu moet je eens goed luisteren, HARDSTYLE ZUIGT ZO omdat het non creatief is, en daarmee bedoel ik het is een MEGAslap aftreksel van hardcore. EN DAN de manier waarop die zooi in mekaar word gegooid, daar komt geen enkele vorm van creativiteit in voor. zoals jij het zegt kun je met 7 minuten met je lul op een papieren zakdoekje slaan en dat een track noemen. BLAAT |
|
|
| Donna |
| Sommige ppl verzinnen een moord,is dat dan iemand creatief koudmaken?:) |
|
|
| DJ_Massive |
Tim! TECHNOMIETJEEEEEEUHHHH
:D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik wil ook even zeiken ofcourse:
Kappen met het maken van die onzinnige threads... . |
"wat is onzinnig.. ? " :rolleyes: :haha: |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik wil ook even zeiken ofcourse:
Kappen met het maken van die onzinnige threads... en dan noem ik met name Arjo voor zijn onzinnige thread met de spelling, en die misselijke robin. 1 tip voor Robin: www.google.nl voor al je vragen. |
 |
|
|
|
|