return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Holland Forum... (pg. 2)
View this Thread in Original format
moogwai
quote:
Originally posted by Robvef


Charlie Lownoise, ook al een tijdje niets meer van gehoord. Dat ie nog leeft joh. :cool: :cool: :cool:


ja precies.. het is tegenwoordig alleen Mental Theo waar we iets van horen (en zien).
Robvef
Vooral zien!!!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Robvef
Vooral zien!!!


hij draait ook wel vaak mee hoor.. of draait zelf ff uurtje.. althans dat zegt ie altijd Mental theo on the road..
Robvef
Ben hem nog nooit tegengekomen als ie moest draaien. Wel een keer dat ie een winterspecial had over Kirchberg. Toen waren hij en zijn crew 5 van de 6 dagen dronken. En lol dat ze hadden joh, niet meer normaal.

Zie hem deze zomer op Mallorca wel. Nog 6 weken precies. Jiiiiieeeehaaaaa. Ik kan bijna niet wachten
Blik
vind het Holland forum zeker relax, maar de chill-out vind ik ook wel ok, alleen het word de laatste tijd wel steeds saaier daarbinnen, altijd weer diezelfde threads, en die gruwelijk irritante newbies:(
Robvef
Aan de andere kant zijn wij zo ook een keer begonnen:rolleyes: :rolleyes:
Miss Proximus
maar jah..wij zijn natuurlijk wel nuchtere hollanders :rolleyes: en niet zoals die domme "buitenlandse" newbies die denken dat ze rechten hebben ofzo! zoals die beroshima...denkt dat ze met 10 posts een thread kan beginne waarin ze de guys terechtwijst......allejezus..OPZOUTEH! hoerrrrrrrr haha j/k (dat was grof):p
Robvef
Maar wel terecht!!!! :D :D :D :D
TranceFool
Precies, hier in dit forum wordt gewoon genoeg gepost, niet te veel, je kan alles lekker nog volgen:)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Miss Proximus
maar jah..wij zijn natuurlijk wel nuchtere hollanders :rolleyes: en niet zoals die domme "buitenlandse" newbies die denken dat ze rechten hebben ofzo! zoals die beroshima...denkt dat ze met 10 posts een thread kan beginne waarin ze de guys terechtwijst......allejezus..OPZOUTEH! hoerrrrrrrr haha j/k (dat was grof):p

Zooo jaaaaaah !!! Mee eens...:)

Mysteric
Tja...zo heel veel newbees krijgen we hierzo niet.
Obi was de laatste geloof ik...maar die is (helaas??) alweer vertrokken
Blik
Van mij mogen er wel een paar domme newbies komen hoor, dat betekent tenminste dat ik en henkie weer iets te doen hebben, er gebeurt hier gewoon te weinig waardoor henkie en ik actie moeten ondernemen:)

(dit is geen hint om rellen te gaan schoppen, geldt vooral voor de TA Hooligan hier:D)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement