return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Holland Forum... (pg. 5)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Blik


niet alles dus, wij kunnen alles wat te maken heeft met threads, dus dat betekent niet met users (helaas:()


We kunne altijd gewoon de posts aanpasse.. lol.. na zoveel minuten kunnen de members dat niet meer doen maar wij wel.. en Swamper kan toch geen Nederlands.. en wie zou ie nou gelove ;) zon newbie of de moderators :rolleyes:

Trouwes leuk heb Blik als je echt wat te doen hebt.. ga je op de een of andere manier juist iets anders doen :) posten dus :p
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk


We kunne altijd gewoon de posts aanpasse.. lol.. na zoveel minuten kunnen de members dat niet meer doen maar wij wel.. en Swamper kan toch geen Nederlands.. en wie zou ie nou gelove ;) zon newbie of de moderators :rolleyes:

Trouwes leuk heb Blik als je echt wat te doen hebt.. ga je op de een of andere manier juist iets anders doen :) posten dus :p


ja man, in 2 dagen nu 120 posts (tis alweer gestegen:)) te ziek eigenlijk........

morgen maar es een paar posts veranderen van iemand op dit forum, of natuurlijk opnieuw inschrijven onder een andere naam,en dan herrie schoppen, is ook leuk:D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
gefeliciteerd, over de 2000 posts, check the thread gemaakt daar WVG in dit forum


ja ik zag het, wat een eer zeg.
Akira
HOLLAND FORUM RULEZZZZZZZZZZZ
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Blik

morgen maar es een paar posts veranderen van iemand op dit forum, of
natuurlijk opnieuw inschrijven onder een andere naam,en dan herrie
schoppen, is ook leuk:D


hehehe, een beetje leven in de brouwerij, als je maar de mijne nie veranderd...:D:D:D
Dj Lex
Ah joh ze lopen maar een beetje te geinen joh.
Partyhardy!
hé Lex je bent er vroeg bij vanochtend!:D



---------------------------------
tune of the day; Cyclone - Salobre
Mysteric
Laat naar bed na forummen...
Vroeg uit bed om te forummen.
-=WVG=-
Optimus Trance, wat een sig van 3 bij 3 meter...
Als het wat kleiner kan graag :)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Muppet
gedaan maar ja was net naar m'n eerste echt trancefeest geweest dus was een beetje happy:)) snapie?????

Greetings Muppet


hmmmm....hoe oud was je ook alweer? (just curious)

Optimus Trance
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Optimus Trance, wat een sig van 3 bij 3 meter...
Als het wat kleiner kan graag :)


valt toch wel meee??? ok ok, ik zal t vanavond evranderen mensen, ok????:D:D:D
Robvef
Ja hij is wel een beetje aan de grote kant ja :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement