return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Holland Forum... (pg. 4)
View this Thread in Original format
magrec
MWOEHAHA
magrec is weer online
na ff op school te zijn geweest anderhalf uur te hebben gewerkt en thuiskomen en niet op de pc kunnen omdat zuslief bezig is met verslag/project (pabo sucks echt wel hehehe)
Muppet
Hey niet tegen alle newbies zijn...we moeten ook beginnen en moeten het nog leren(ok van plaatjes posten moet je gewoon proberen en niet meteen gaan janken daar hebben jullie gelijk in)sommige newbies zijn toch ok???? want jullie zijn ook ooit begonnen...en nu hopen dat ik niet meteen geblokt wordt door blik en henkie_henk

Greetings Muppet
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Muppet
Hey niet tegen alle newbies zijn...we moeten ook beginnen en moeten het nog leren(ok van plaatjes posten moet je gewoon proberen en niet meteen gaan janken daar hebben jullie gelijk in)sommige newbies zijn toch ok???? want jullie zijn ook ooit begonnen...en nu hopen dat ik niet meteen geblokt wordt door blik en henkie_henk

Greetings Muppet


Ah vooruit, jij mag blijvuuuh...:p
Blik
quote:
Originally posted by Muppet
Hey niet tegen alle newbies zijn...we moeten ook beginnen en moeten het nog leren(ok van plaatjes posten moet je gewoon proberen en niet meteen gaan janken daar hebben jullie gelijk in)sommige newbies zijn toch ok???? want jullie zijn ook ooit begonnen...en nu hopen dat ik niet meteen geblokt wordt door blik en henkie_henk

Greetings Muppet


hehe, daar hebben wij (helaas) geen macht over, daar moet je swamper voor hebben...

en wij zijn wel aardig voor newbies, alleen al die informatie kun je ook gewoon lezen op de site, dat is echt niet zo moeilijk, daarom beetje nutteloos om te vragen

toen ik een newbie was, was ik niet irritant:D
Muppet
quote:
Originally posted by Blik


hehe, daar hebben wij (helaas) geen macht over, daar moet je swamper voor hebben...

en wij zijn wel aardig voor newbies, alleen al die informatie kun je ook gewoon lezen op de site, dat is echt niet zo moeilijk, daarom beetje nutteloos om te vragen

toen ik een newbie was, was ik niet irritant:D


Ben ik dan irritant wou alleen maar zeggen dat niet alle newbies hetzelfde zijn, ben hier ook pas en ik merk ook dat andere newbies dezelfde post 5000 keer doen (ok heb ook in het begin zo'n post gedaan maar ja was net naar m'n eerste echt trancefeest geweest dus was een beetje happy:)) snapie?????

Greetings Muppet
Blik
quote:
Originally posted by Muppet


Ben ik dan irritant wou alleen maar zeggen dat niet alle newbies hetzelfde zijn, ben hier ook pas en ik merk ook dat andere newbies dezelfde post 5000 keer doen (ok heb ook in het begin zo'n post gedaan maar ja was net naar m'n eerste echt trancefeest geweest dus was een beetje happy:)) snapie?????

Greetings Muppet


hehe, was niet tegen jou bedoelt hoor, gewoon in het algemeen:D
Muppet
quote:
Originally posted by Blik


hehe, was niet tegen jou bedoelt hoor, gewoon in het algemeen:D


OK, reageerde ook wel een bietje te fel:rolleyes: maar ja kan ook gebeuren en wrom hebben jullie die macht niet??? jullie kunnen toch alles regelen in dit forum???

Greetings Muppet
Blik
quote:
Originally posted by Muppet


OK, reageerde ook wel een bietje te fel:rolleyes: maar ja kan ook gebeuren en wrom hebben jullie die macht niet??? jullie kunnen toch alles regelen in dit forum???

Greetings Muppet


niet alles dus, wij kunnen alles wat te maken heeft met threads, dus dat betekent niet met users (helaas:()
Dj Lex
ja je hebt gelijk 's ochtends ben ik er bijna nooit alleen soms op dinsdag. En jezus Blik je post wel heel veel de laatste tijd. Maar je vermaakt je, dat zeg ik ook altijd
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex
ja je hebt gelijk 's ochtends ben ik er bijna nooit alleen soms op dinsdag. En jezus Blik je post wel heel veel de laatste tijd. Maar je vermaakt je, dat zeg ik ook altijd


ja, is eigenlijk niet de bedoeling dat ik zoveel op de site zit terwijl ik pw-week heb, ik heb in 2 dagen 110 posts!!!!!!gemaakt, een absoluut record voor mij

Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


ja, is eigenlijk niet de bedoeling dat ik zoveel op de site zit terwijl ik pw-week heb, ik heb in 2 dagen 110 posts!!!!!!gemaakt, een absoluut record voor mij


ik had laatst op 1 dag 110 posts. ik voelde me eigenlijk een beetje ellendig, omdat je geen ruk uitvoert en alleen maar van die stomme berichten aan het posten ben, want geef toe dat is het gewoon. Ik ga een beetje minderen ook
Blik
gefeliciteerd, over de 2000 posts, check the thread gemaakt daar WVG in dit forum
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement