|
Holland Forum... (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| vind het ook wel meevalen...zal wel door de kabel komen :p |
|
|
| Blik |
| ik kan de 2 meest rechtse mannetjes niet zien, die sig is gewoon te groot, maar mij boeit het nie echt veel hoor |
|
|
| Miss Proximus |
aha..vandaar...dat had het domme blondje nog niet gezien :D
bovendien ben ik te lui om me daar druk over te maken haha :p |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
ik kan de 2 meest rechtse mannetjes niet zien, die sig is gewoon te groot, maar mij boeit het nie echt veel hoor |
ach ja, met een resolutie van 1024x768 heb je daar geen last van... |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hmmmm....hoe oud was je ook alweer? (just curious) |
15...Tiesto was er en die draaide een wereld set(ok had toen ook nog weinig ervaring)
Greetings Muppet |
|
|
| Remy D |
| Holland FORUM RULEZZZZZZZZZ heel erg hard :D:D:D:D |
|
|
| raoel |
Ik denk dat het forum vanaf nu ongeveer of vanaf volgende week overbelast raakt.
Dat is nu al weleens.
Maar nu heeft iedereen bijna vakantie (of helemaal) en gaat iedereen lekker veel posten. Behalve dat komen er ook steeds meer leden en iedereen komt steeds meer hier (of nie lex?:D)
Maar dat is ook niet gek.
Tis gezellig en zo nu en dan kom je nog aan de info die je wil ook.
Kan nie op:cool: |
|
|
| Robvef |
Het valt de laatste tijd wel mee. Vroeger (moet je mij horen :D :D)
was het nog erger. Dat had je het bijna elke dag, dat de server te druk was.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, veel mensen kunnen geen gebruik maken van het snelle schoolnetwerk (ooohhh, wat jammer :D :D :D) of gaan op vakantie.
Greetz |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
hé Lex je bent er vroeg bij vanochtend!:D
---------------------------------
tune of the day; Cyclone - Salobre |
hehe nou ja was niet de bedoeling. Ik had me wekker een uur vooruitgeschoven per ongeluk waardoor ik 10 voor 6 wakker werd. |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
hehe nou ja was niet de bedoeling. Ik had me wekker een uur vooruitgeschoven per ongeluk waardoor ik 10 voor 6 wakker werd. |
Dat gebeurt mij ook weleens maar dan staat de wekker een uur later :D :D :D |
|
|
| Partyhardy! |
| oeps! maar ja nu kon je dus lekker ff forummen! ;) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
oeps! maar ja nu kon je dus lekker ff forummen! ;) |
ja idd, ik was al uit m nest, dus dan ga ik niet meer terug ook |
|
|
|
|