return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Holland Forum... (pg. 3)
View this Thread in Original format
-=WVG=-
In het Holland-forum (gelukkig) niet nee, maar in de Chill-out wordt je gek van mensen met vragen over hoe je een plaatje post ofzo...

*zucht*
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik


(dit is geen hint om rellen te gaan schoppen, geldt vooral voor de TA Hooligan hier:D)


Nou Nou...Ik ga alleen rellen schoppen als m'n Soccer-thread wordt afgekraakt...:p
Mysteric
quote:
Originally posted by -=WVG=-
... in de Chill-out wordt je gek van mensen met vragen over hoe je een plaatje post ofzo...


Hoe moet dat dan ?

;)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Mysteric


Hoe moet dat dan ?

;)


hehe pas op he...
met je "x.jpg" :p
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Mysteric


Hoe moet dat dan ?

;)



Zal ik er ff voor zorgen dat er WEL een plaatje komt te staan hehe
Dj Lex
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Echt wel! Al moet ik zeggen dat het hier af en toe ook saai is hoor! Met al die examens/tentamens en ! En dan nog de mensen die een 9-5 baan hebben zónder internet (geldt dus niet voor jou robbie haha)...soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben met Blik, Henkie en Rob! Maar jah...het komt wel weer hoop ik! :D


Wow ben ik hier ook niet een beetje vaak???
Miss Proximus
nou Lez...eerlijk gezegd zie ik jou meestal na 4-en verschijnen...terwijl de anderen waar ik het over had 's ochtends wél posten! maar jah...maakt toch niet uit wie ik wel of niet vergeten ben? het gaat om het plot van het verhaal :D
Henkie_henk
Godver de tievustering.. al de 50000 keer dat ik van irc ta gebanned ben.. aah!! nuke die gozer!
Robvef
quote:
Originally posted by Dj Lex


Wow ben ik hier ook niet een beetje vaak???


Ja jij bent hier ook vaak, maar net zoals Miss P. zegt pas na vieren ofzo. Wij zitten meestal van 9 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags online en dan ook nog 's avonds. *lange leve de telefoonrekening*
Miss Proximus
lang leve chello en andreas mijn sugardaddy ;) :p ;)

Blik
ach ja, je bent verslaafd of je bent het niet hè:)

meestal zit ik er 's ochtends niet op hoor, dan zou ik vroeg op moeten staan (7 uur is al vroeg maar nog vroeger) en daar heb ik geen zin in

(waaaaaaaaaaaa, 100 posts in 2 dagen als ik zo door ga, eigenlijk best erg
Robvef
Robvef is nu heel erg jaloers:( :( :( :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement