|
Mobbade på TA?
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Europe - Belgium
Home of I Love Techno, M.I.K.E., Airwave and french fries
Europe - France
Home of fashion runways, good cheese, famous painters and Laurent Garnier.
Europe - Germany
Home of the Love Parade, Mayday, Paul Van Dyk, Sven Vath and the autobahn.
Europe - Holland
If there was a 'Trance Nation', Holland would likely be it
Europe - Israel
Home of lots of good psy-trance
Europe - Sweden
Home of the TAs from Sweden.
Europe - United Kingdom & Ireland
No intro needed... Home of too many great DJs to mention |
Finns det verkligen inge bättre o skriva om oss? |
|
|
| Sand Leaper |
"One of the leading techno nations in the world,and the home of Adam Beyer"
kunne det f.eks. ha stått. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Kom med bra förslag i denna tråd så e jag säker på att det går att ändra på :) |
|
|
| Connector |
| Vi är mobbade. Vi kan väll åtminstonde få home of airbase, antiloop, samuel l. sessions, henrik b osv. Vi har några sköna artister här ju. |
|
|
| mjz |
kanske... "Home of ABBA." ;)
men visst, det verkar lite klent, det saknas ju inte svenska tranceproducenter man skulle kunna nämna... |
|
|
| ScuL |
Home of knäckebröd-trance?
:D:D |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by ScuL
Home of knäckebröd-trance?
|
knäckebrödtrance skulle snarare motsvara holländsk hardstyle..hårt och torrt! :rolleyes: |
|
|
| St_Andrew |
| hmmmmm kanske e det så att vi som hänger på svenska TA delen är det tuffaste i sverige och därför det ända som behöver skrivas :D :toocool: :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Nyx
knäckebrödtrance skulle snarare motsvara holländsk hardstyle..hårt och torrt! :rolleyes: |
jag skojer bara :rolleyes: |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag skojer bara :rolleyes: |
jag med :rolleyes: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Nyx
jag med :rolleyes: |
whehe :p |
|
|
|
|