|
TREVLIG MIDSOMMAR!!! *kram kram*
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Hej hej!! Är inte här så ofta längre men Steve & Kraith håller ju er update med vad som händer i stan så då är allt lugnt ;)
Vill önska er alla en TREVLIG MIDSOMMAR!!! *kram kram* |
|
|
| Connector |
Jag önskar alla en trevlig midsommar med :)
Jag har laddat upp med 24st 50cl polsk pilsner som jag köpte för 150:- av en chaffis utanför mcdonalds här i värnamo :D
Livet är härligt!
Ta det lugnt nu allihopa och festa lugnt :rolleyes: |
|
|
| x-dream |
Trevlig midsommar på er allihopa...
Parta lugnt..... |
|
|
| Nicke |
Trevlig midsommar alla SWE-TAs :D
SOm sagt tidigare, festa lungt alla ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Connector
Jag önskar alla en trevlig midsommar med :)
Jag har laddat upp med 24st 50cl polsk pilsner som jag köpte för 150:- av en chaffis utanför mcdonalds här i värnamo :D
Livet är härligt!
Ta det lugnt nu allihopa och festa lugnt :rolleyes: |
Polsk pilsner e livsfarlig =)
Var i polen o spela golf i våras o passa då på att köpa lite polsk öl (7kr/st 7*24=168 :eyes: )... Den var inte god fast den var 14% så lite tuff var den :D
TREVLIG MIDSOMMAR ALLA! |
|
|
| Dj_ExOn |
| Glad Midsommar! DRICK SÅ NI SPYR! :p |
|
|
| mjz |
| glad midsommar! kom bara ihåg, blanda aldrig alkohol och festis, hemska saker kan hända... |
|
|
| ScuL |
Trevlig midsommar... :)
Har ingen midsommar här :rolleyes: |
|
|
| King of Clubs |
Glad Midsommar allesammans! Själv blir det ut och härja på landet inkl. en hel del bira, snaps och sill om allt går enligt planerna.
Smörgårdsbord knäcker! |
|
|
| reveal |
trevlig midsommar!
för egen del blir det fest hos en polare
(tur man var i tyskland nyligen :D) |
|
|
| cviper |
glad midsommar!
själv ska jag iväg på semester 04.00 dagen efter, så jag får se vad som händer :rolleyes: |
|
|
| dj_hysterix |
| rejva runt majstången :o |
|
|
|
|