return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
TREVLIG MIDSOMMAR!!! *kram kram*
View this Thread in Original format
Gaby
Hej hej!! Är inte här så ofta längre men Steve & Kraith håller ju er update med vad som händer i stan så då är allt lugnt ;)

Vill önska er alla en TREVLIG MIDSOMMAR!!! *kram kram*
Connector
Jag önskar alla en trevlig midsommar med :)

Jag har laddat upp med 24st 50cl polsk pilsner som jag köpte för 150:- av en chaffis utanför mcdonalds här i värnamo :D

Livet är härligt!

Ta det lugnt nu allihopa och festa lugnt :rolleyes:
x-dream
Trevlig midsommar på er allihopa...

Parta lugnt.....
Nicke
Trevlig midsommar alla SWE-TAs :D

SOm sagt tidigare, festa lungt alla ;)
St_Andrew
quote:
Originally posted by Connector
Jag önskar alla en trevlig midsommar med :)

Jag har laddat upp med 24st 50cl polsk pilsner som jag köpte för 150:- av en chaffis utanför mcdonalds här i värnamo :D

Livet är härligt!

Ta det lugnt nu allihopa och festa lugnt :rolleyes:


Polsk pilsner e livsfarlig =)
Var i polen o spela golf i våras o passa då på att köpa lite polsk öl (7kr/st 7*24=168 :eyes: )... Den var inte god fast den var 14% så lite tuff var den :D

TREVLIG MIDSOMMAR ALLA!
Dj_ExOn
Glad Midsommar! DRICK SÅ NI SPYR! :p
mjz
glad midsommar! kom bara ihåg, blanda aldrig alkohol och festis, hemska saker kan hända...
ScuL
Trevlig midsommar... :)
Har ingen midsommar här :rolleyes:
King of Clubs
Glad Midsommar allesammans! Själv blir det ut och härja på landet inkl. en hel del bira, snaps och sill om allt går enligt planerna.

Smörgårdsbord knäcker!
reveal
trevlig midsommar!

för egen del blir det fest hos en polare
(tur man var i tyskland nyligen :D)

cviper
glad midsommar!

själv ska jag iväg på semester 04.00 dagen efter, så jag får se vad som händer :rolleyes:
dj_hysterix
rejva runt majstången :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement