return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Threadje voor de Lexieman
View this Thread in Original format
-=WVG=-
Ik weet dat iedereen er gek van wordt...maar 2000 posts mogen we eigenlijk niet voorbij laten gaan dacht ik zo...

DJ LEX: Gefeliciteerd Kerel...!

En als je nu denkt: "godverkut, weer zo'n thread...Dan ga je toch gewoon weg..." :p
Blik
of dan close je hem gewoon:p

nee, doe ik niet, gefeliciteerd maat, op naar de volgende 2000, en nog veel succes in de pw-week:D
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
of dan close je hem gewoon:p

nee, doe ik niet, gefeliciteerd maat, op naar de volgende 2000, en nog veel succes in de pw-week:D

pffff...Ik was al bang voor je vonnis :D
Anders is het ook zielig...is ie pas de 4e ofzo die 2000 haalt en dan wordt er niet eens een thread gemaakt...Zou niet terecht zijn lijkt me...:)
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-

pffff...Ik was al bang voor je vonnis :D
Anders is het ook zielig...is ie pas de 4e ofzo die 2000 haalt en dan wordt er niet eens een thread gemaakt...Zou niet terecht zijn lijkt me...:)

ja, helemaal mee eens hoor:p

(ik was de 3de die 2000 haalde:D)

niet dat dit veel uitmaakt natuurlijk:)
Dj Lex
Hahaha thnx jongens. Dit hadden jullie niet hoeven doen. hehe
Dit is teveel. wow 2000
Henkie_henk
Congrats.. en nu helemaal de hoop op een eventueel sociaal leven maar opgegeven :P
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Congrats.. en nu helemaal de hoop op een eventueel sociaal leven maar opgegeven :P

haha ik heb wel een sociaal leven. Het brokkelt af, maar dat boeit niet. hehe LOL
Boss
Haha, niet te negatief Henkie :)
Maar toch gefeliciteerd Lex ! Ooit hoop ik net zo groot te worden als dat jij nu bent ;)
Blik
quote:
Originally posted by Boss
Haha, niet te negatief Henkie :)
Maar toch gefeliciteerd Lex ! Ooit hoop ik net zo groot te worden als dat jij nu bent ;)

slijmbal!!! als je dat nou over mij zou zeggen, 2100+ posts en moderator ok, dat snap ik wel maar Lex.......;)???

hehe LOL

;)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik

slijmbal!!! als je dat nou over mij zou zeggen, 2100+ posts en moderator ok, dat snap ik wel maat Lex.......;)???

hehe LOL

;)

hehe Daar ben je ook alleen maar gekomen door te slijmen bij Swampa

Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex

hehe Daar ben je ook alleen maar gekomen door te slijmen bij Swampa

als jij dat ook nou zou doen, dan bereik je tenminste nog iets;)

**Blik kruipt zijn bedje in want heeft een zware dag morgen**

slaap ze
Boss
Slijme is duidelijk een goede zaak :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement