return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Threadje voor de Lexieman (pg. 6)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Jukx

das toevallig!! zat net het liedje te luisteren....

thunder... thunder... thunder... THUNDERCATS HOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
thundercats are on the move, thundercats are loose
feel the magic, feel the power blablablabla

je had ook nog She-ra (vrouwelijke variant op He-man) en "Jayce and the Wheeled Warriors" moet je ook gezien hebben, kan niet anders!

she-ra kan ik me nog wel herinneren, maar Jayce & co??? weet niet meer joh, is lang geleden...:D:D:D
tango
quote:
Originally posted by Optimus Trance

bij ons hette dat doodschoppertje, hehehehe:D:D:D

Bij ons LTS voetbal (oftewel LTS'en!) :D :D

grtz,
TNG
Dj Lex
Hehe nou ik heb niet van die strenge ouders. Maar ja ik denk dat ik wel iets mis ja
-=WVG=-
quote:
Originally posted by tango

Bij ons LTS voetbal (oftewel LTS'en!) :D :D

grtz,
TNG

Ja, bij ons ook zo...vage naam eigenlijk maar ja, het was wel cool...
Verboden op school natuurlijk, maar we zagen altijd wel n mogelijkheid een spelletje LTS'uuh te spelen in de pauze
Dj Lex
quote:
Originally posted by -=WVG=-

Ja, bij ons ook zo...vage naam eigenlijk maar ja, het was wel cool...
Verboden op school natuurlijk, maar we zagen altijd wel n mogelijkheid een spelletje LTS'uuh te spelen in de pauze

haha wij mochten ook nit meer op een gegeven moment. teveel huilende kinderen. Wij deden wel dat als iemand huilde dat we stopten met schoppen
Miss Proximus
jaaa??? wij gingen net zo lang door totdat ze niet meer konden huilen :p
Remy D
Haha kewl man, lekker schoppen en vaak was altijd dezelfde de lul. Hahaha wat een stumper was die jongen, best zielig eigenlijk als ik er nu aan terugdenk.
Remy D
Oja en Lex nog gefeliciteerd, een beetje laat maar beter dan nooit. Maar je zit inmiddels alweer bijna op 2500 :D. Nou ga zo door. :)
Optimus Trance
volgens mij zit Lex, als t zo doorgaat, na de zomer al op de 10.000:p:p:p!
Dj Lex
Nou jongens niet te optimistisch he. Hehe
Jezus Proximus, jij bent echt hard. gewoon doortrappen. Ohoh

basvh
op school deden wij altijd kerioten, een soort tikkertje. als jij dus de tikker was moest jij iemand anders proberen te tikken, als dat gelukt was moest hij samen met jouw hand in hand weer iemand anders proberen te tikken, als dat ook weer gelukt was moest degene ook weer hand in hand lopen, samen met de tikkers. wanneer het tikgroepje groter dan 4 man werd mocht je splitsen.

jaja de goeie oude tijd
Optimus Trance
quote:
Originally posted by basvh
op school deden wij altijd kerioten

lijkt wel turks woord:p:p:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement