|
Threadje voor de Lexieman (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Boss |
| Ik ga ook maar's slapen.. hier's dalijk ook nix meer te doen.. Ik krijg hier godverdomme RSI van die kut muis... steeds wisselen van muis naar toetsenbord, weer naar de muis... auwww :( |
|
|
| Dj Lex |
Yes ik ga ook slapen en nu je het zegt het lijkt me best cool om moderator te zijn, maar ja.
laterzz |
|
|
| Partyhardy! |
| één dagje hier ff niet geweest zit ik hier al weer van 21.00 tot 1 uur te lezen( ja ik ben een langzame lezer) terwijl ik alweer om 7 uur uit de veren mag! ik ga NU slapen!lol :) het is ook veel te cool dit holland forum(ja ik weet het dat is een andere thread);) |
|
|
| Partyhardy! |
| en natuurlijk gefeliciteerd Lex!!!:D |
|
|
| Optimus Trance |
jaaaa, gefeliciteerd Lex!!!!
Er was eens een tijd dat Lex en ik ongeveer evenveel posts hadden...lang geleden HAHAHA:D:D:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Er was eens een tijd dat Lex en ik ongeveer evenveel posts hadden...lang geleden HAHAHA:D:D:D |
Haha oh ja joh???
En je tranceformer look haha hoe lang heb je di al. Gister ofzo? Cool |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Haha oh ja joh???
dan heeft die zo'n mooi yinyang (dat is het toch) teken als avatar en dan van die brute robots als sig......
tijd voor een nieuwe avatar??? |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
dan heeft die zo'n mooi yinyang (dat is het toch) teken als avatar en dan van die brute robots als sig......
en tijd voor n kleinere sig LOL :) |
|
|
| Miss Proximus |
| nou..gefeliciteerd Lex..hoewel je, in de tijd dat ik deze thread las, alweer 200 posts gestegen bent...:p maarreeh...2 moderators zijn geloof ik méér dan genoeg hier...maar aan de andere kant...als drie TA'ers vechten om een moderatorplek (been), gaat miss p. er mee op de trek (heen) :D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Blik
ja sorry mensen, ik ben bezig met een nieuwe avatar en sig...heb geduld:D, tot die tjd moeten julliue t mar hiermee doen, ok???:D:D:D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Coole sig man!!!!!! Ik was ook altijd onwijs fan van Transformers...
"Autobots... transform and roll outttttt!"
Volgens mij ken ik nog wel een paar namen van die sig van je... Starscream is die rooie en Soundwave die ene vage helemaal rechts... mmmm dat was het wel weer! (slecht geheugen!) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Haha oh ja joh???
ja hé, vind ik ook, hehehe. Toen ik klein was, vond ik t echt cool, ik was verslaafd aan de transformers:D. Maar ja, nu heb ik de robots verruild voor pilletjes:p |
|
|
|
|