|
Threadje voor de Lexieman (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Blik
**zucht**
die goeie ouwe tijd |
ja man, brings back memories....:D, He-man was toen ik een jaartje of 4-5 was(ben nu bijna 20), daarna kwam Transformers+Mask (jaar of 6 geloof ik) en dáárna, toen ik een jaar of 8-9 was, GI Joe, ik had toen dat mannetje met die baret. |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
hey jongens dit is mijn thread en jullie beginnen over gi Joe dan begin ik weer over dragonballZ hoor hehe |
hehehe, jaloers Lexie:p:D:D??? |
|
|
| Blik |
hey jongens dit is mijn thread en jullie beginnen over gi Joe dan begin ik weer over dragonballZ hoor hehe |
en als dat gebeurt is het voor mij tijd om de thread te closen of misschien maar zelfs te deleten:D:D |
|
|
| Dj Lex |
| haha ja want dan komen er gevechten hehe, maar was maar aan het dollen dat weten jullie |
|
|
| Boss |
Jaaaaa, Dragonball Z ! Wat is er eigenlijk gebeurd? Ik was 'n lang weekendje weg, en opeens waren ze weer aan het herhalen.. :eek:
(hehe..... wordt deze thread nou gesloten??? :D ) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Boss
Jaaaaa, Dragonball Z ! Wat is er eigenlijk gebeurd? Ik was 'n lang weekendje weg, en opeens waren ze weer aan het herhalen.. :eek:
(hehe..... wordt deze thread nou gesloten??? :D ) |
ja ik zag het ook; ze zijn weer aan het herhalen! je kunt trouwens ook super veel afleveringen van het internet(winmx) afplukken, dat is super raar om te zien want daar zijn ze al veel verder! :p |
|
|
| Boss |
| Yep, ik had er ook wat dingen afgehaald... in het turks ofzo.. vreemd man! :D |
|
|
| Optimus Trance |
| neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! jongnes, hou ajb op, anders krijgen we weer een discussie over dbZ...zoals een tijdje geleden, de meetsen weten t nog wel hehehe:D:D:D |
|
|
| Boss |
| Muhahaha !!!!! :D :D :D :) :D :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! jongnes, hou ajb op, anders krijgen we weer een discussie over dbZ...zoals een tijdje geleden, de meetsen weten t nog wel hehehe:D:D:D |
okay laten me het maar weer over transformers hebben, lol ;) |
|
|
| Jukx |
ja man ,ik weet ook nog wel wat namen, optimus prime natuurlijk, bumblebee, grimlock (weet je, die dinosaurus), megatron, devestator(die uit 5 robots/bulldozers, -die groen/paarse- ofzo bestaat) |
jajajaja die waren echt cool!!!! die transformers die dan met zn allen 1 grote konden vormen!!!
"Constructicons transform into.... DEVESTATORRRR"
hehe echt gaaf man!!
Je had ook nog Superion... dat was die grote van Airialbots (die vliegtuigen) ennuh... de stunticons!! ken je die nog?? die racewagens van de decepticons! of Omega Supreme... die heeeele grote raket van autobots... hij kon alleen nergens tegen want hij was onwijs zwak ofzo!
bumblebee ja.. haha die was echt grappig!!
ah !!! kunnen ze het weer niet ff gaan herhalen ofzo!?!?!? :( |
|
|
| Jukx |
ja man, brings back memories....:D, He-man was toen ik een jaartje of 4-5 was(ben nu bijna 20), daarna kwam Transformers+Mask (jaar of 6 geloof ik) en dáárna, toen ik een jaar of 8-9 was, GI Joe, ik had toen dat mannetje met die baret. |
Jaaa jij noemt echt DE tekenfilms gewoon!!! GI JOE... daar heb ik geloof ik nog een heel leger van liggen boven... jullie moeten trouwens echt gewoon de liedjes van al die series downloaden, echt waar dan komen er pas echt weer herinneringen boven!! ik heb een heel mp3 cdtje vol staan met al die themes en ben ze nu aan luisteren... echt zo gaaaf!!
"HE-MAN... and the masters of the universe!!
I am Adam, prince of Eternia
and defender of the secrets of castle Greyskull.
This is Gringer, my fearless friend.
Fabulous secret powers will reveal to me
the day I held off my magic sword
and said: BY THE POWER OF GREYSKULL
I HAVE THE POWERRRRRRRRRRRR
Gringer became the mighty battlecat
and I became He-man...
the most powerfull man in the universe!!!
Only three others share this secret:
our friends the Sorceress, Man at Arms and Orko.
Together we defend castle Greyskull from...
the evil forcess of SKELETOR!!" |
|
|
|
|