return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Threadje voor de Lexieman (pg. 3)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
ja man ,ik weet ook nog wel wat namen, optimus prime natuurlijk, bumblebee, grimlock (weet je, die dinosaurus), megatron, devestator(die uit 5 robots/bulldozers, -die groen/paarse- ofzo bestaat)
moogwai
The Transformers waren zeker wel vet :)
Boss
Geen idee wie het zijn... Ik heb 't het laatste jaar wel's gezien op cartoon network, maar daarvoor echt bijna nooit.. Zal wel een jaartje of wat voor m'n tijd geweest zijn...
Ik was vroeger trouwens ook veel te braaf; speelde iedereen thuis met z'n GI JO (?), dan was ik buiten verstoppertje aan het spelen...
:cool:
Henkie_henk
Dude Gi-Joe ruled! Heel zwaar zelfs! Daar heb ik pas veel mee gespeeld..
Partyhardy!
of wat dacht je van gi-joe versus mask(dat was ook leuk) versus
hi-man (ja ik speelde altijd met alles door elkaar), dat waren nog eens tijden. ;)
Henkie_henk
Hahha mask ja! Die kleine ventjes! ik had die auto die kon vliegen.. haha en die ventjes en die groene motor/helikopter.. en die ene kon uit ze helmpje schiete! haha..Had ik nou ook dat station van mask? Of droomde ik daar alleen over...:rolleyes:

En Hi-man.. die had geen armen meer lol.. had ie niet ook een tijger ofzow?
Partyhardy!
ja klopt ja bij hi-man liep altijd zo'n tijger(die vrat al de kleine mask mannetjes op), ik had bij mask zo'n groene auto met van die vlammen aan de zijkant, en uit de bovenkant kwam dan zo'n kanon,haha een veredelde KITT (die wordt overigens weer herhaald op v8!!!) :D
Blik
**zucht**

die goeie ouwe tijd
-=WVG=-
Ik was nooit zo'n fan van Gi-joe en dat soort klets...
Ik had al helemaal niet van die poppetjes...

(het is niet te stoppen, van DJ Lex thread naar Gi-Joe thread...:))
TranceFool
Ja lex gefeliciflapstaart!!!!!:D

Miss Proximus
en dan die Barbies en die helicopters met kabouters erin..........:confused:
Dj Lex
hey jongens dit is mijn thread en jullie beginnen over gi Joe dan begin ik weer over dragonballZ hoor hehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement