return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
"משחק החיים"
View this Thread in Original format
divx-master2
חח לפי מה שראיתי עוד אף אחד לא דיבר על זה פה..

אז רקק רציתי להגיד שהחרא הזה ממכר !!

שוב פעםם טלנובלה ישראלית (מטופשת) מצליחה לרתק מיליונייייים לטלויזיה..

חחח באמתת לפי דעתי אחלה תוכנית ..

חוץ משירן שמתחילה לעצבבן .. ומהבכי של עינבר.. הכלל אחלה

חחח תגיבו .. נראה מה אתם חושבים
Flotser
דיברו על זה כבר אחי, אבל לא חשוב,
רק להגיד ש:


שירן כזאת כוסיתתתתת
אני לא יכול להעביר ערוץ כשאני יודע שהולכים להראות אותה שוב!!

והיה פרק שהיא לבשה כזאת חולצה לבנה צמודה צמודה וקצרה
אהההההההה

סידרה איכותית ביותר!!
fishfish
בהשוואה לאופרות סבון ישראליות קודמות נראה כאילו השחקנים לא יודעים כל כך לשחק כמו שצריך, אבל זאת רק הדעה שלי.
חוץ מאפי הילד המפגר, הוא ממש משחק בצורה מעולה, די נכנס לדמות הייתי אומר - ואני מצטער מראש אם הוא באמת כזה ולא ידעתי.
אני מקווה שהבהרתי את עצמי בצורה חיובית...
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by fishfish
בהשוואה לאופרות סבון ישראליות קודמות נראה כאילו השחקנים לא יודעים כל כך לשחק כמו שצריך, אבל זאת רק הדעה שלי.
חוץ מאפי הילד המפגר, הוא ממש משחק בצורה מעולה, די נכנס לדמות הייתי אומר - ואני מצטער מראש אם הוא באמת כזה ולא ידעתי.
אני מקווה שהבהרתי את עצמי בצורה חיובית...


אהם.
לא יפה..



הקיצר אני מכור
צופה קבוע..
ונירה כלבה..
ואחים מזדיינים זה דוחה.
Rising
לדעתי ההיפך בניגוד לשאר הטלנובלות האחרות..משחק החיים דווקא כן יודעים לשחק שם...

אני אשכרה מכור לזה..

מת על רוב השחקנים..
אודי הרכלן הזה חחח
ארז וירון הכי גברים..אהה שאול הכי כלי..

נירה ראסמי כלבה..
ויעל... בת זונה איך אני שונא אותה שלא תיפול עליי אחת כזאת בחופה :o

:)
divx-master2
חחח כן ללא ספקק נירהה זונה כלבה..

וגםם זקנה בטירוף .. לא מאמין שהיא עוד לא מתה.. וטוב שהיא ובעלה..

אוףף ברח לי השם איזה קריזה..

קיצר טוב שהיא ודן תורן נפרדו .. כי פשוט דוחח הלראותם אותם מתנשקים

חח ושירן .. אהה שירןןן הזאת פצצת מין !!! חוץ מהאף הכלל נדיר אצלה
AnthemFreak
תוכנית יפה לאללה!!!
אני רואה לפעמים בוואלה כתבות על התוכנית..
איך יורדים עליהם שם
הכי אהבתי איך שאודי דפק את ענבר.. איזה יפה זה היה
שהם התישבו והוא אמר לה.. כן זאת היתה הצגה
ואז שהוא חיקה אותה: "אבל אודי.. אני רוצה ילדים.." זה היה קורע רצח
AnthemFreak
עוד משהו ששמתי לב..
רותם הזאת מוזרה לאללה
כשהיא מדברת.. היא מדברת כזה מהצד
היא מזיזה א הפה הצידה
איזה מעוותת:D
Sniper
חחחחחחחחחח שאודי חיכה את ענבר זה הרג אותיי
והיה גם פרק שקובי חיכה את ארז זה ביכלל היה שוס
מממ דוגרי אחלה סידרה אני אוהב אותה

ומתתת על אפי!!!!
יעל נירה שימותווו
הכי אהבתי בסידרה את גנגאנה
מת עליו!!

ושקובי מתעצבן זה גם מצחיק
חח
divx-master2
quote:
Originally posted by AnthemFreak

שהם התישבו והוא אמר לה.. כן זאת היתה הצגה
ואז שהוא חיקה אותה: "אבל אודי.. אני רוצה ילדים.." זה היה קורע רצח


יאוווו זה היה ג-ד-ו-ל !!!!!
חחחח א הפסקתי לצחוק מזה !!

Segev
אני איפלו לא אקרא את התגובות אבל אני רק רוצה להגיד שזו סידרה ממש גרוע שחקנים גרועים עלילה גרועה לסיכום סידרה ישראלית
Hell_Copter
חחחחח אחלה סידרה :)
שיש לי זמן אני רואה אותה :D
ויוצא בזמן האחרון שאני רואה אותו כל כמה ימים...

הרס אותי שאז היה כתוב בוואלה על אפי...
הם עושים מה מישהו שמשחק ילד מפגר עושה בטלנובלה על חשבון זמן איכות עם שירן הכוסית
חחחחחחח ענק!!

וראסמי שונא את יעל... היא לא משהו בכלל...

הבנתי שאפי בסידרה רק כדי לגלות לירון ששאול זה אבא שלו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement