|
het ID-T party-eiland...? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Alles wat ID&T doet, doen ze van hun winst. En als ze steeds meer van dit soort dingen gaan doen, betekent dat ze steeds meer winst maken. Winst die over onze ruggen wordt gemaakt. |
Dat doen de mensen toch zelf... Je hoeft niet naar een ID&T feest, maar de meesten doen dat toch. Die winst wordt dus niet over onze ruggen gemaakt, maar dankzij onze ruggen.
Daarnaast is dat partyeilandidee nog in een heel pril stadium en ik denk eerlijk gezegd niet dat het er van gaat komen. Er zitten veel te veel haken en ogen aan om dat draaiend te krijgen en winstgevend te maken.
Maar het idee is op zich wel aardig denk ik. |
|
|
| MaGiK54 |
Tuurlijk is het op zich ' wel vet'. Maar als je langer nadenkt TranceFool (misschien is dat moeilijk, ik weet het ;)) dan weet je waar dat geld vandaan moet komen: van de betalende feestbezoeker, van de cd verkoop etc. Alles wat ID&T doet, doen ze van hun winst. En als ze steeds meer van dit soort dingen gaan doen, betekent dat ze steeds meer winst maken. Winst die over onze ruggen wordt gemaakt.
"Gaat niet alles om winst/geld?" zullen mensen zeggen? Nee, ik vind van niet. Vroeger waren het feestjes om het feest. Tegenwoordig is iedereen stinkend verwend/t/dt (*doorhalen wat niet van toepassing is) en moeten er minstens 2 lasers zijn etc etc. Flikker toch op, het gaat om de sfeer en om de muziek. Licht is leuk en mooi meegenomen, maar mij gaat het er niet om (zie een willekeurig Nexus feest, daar kan geen andere party aan tippen).
En dus vind ik dat het allemaal wel minder kan. Laat ID&T een keer wat durven, en een gewaagde lineup erneer te zetten met bv veel talent. Dan maken ze een keer GEEN winst. Maarja, dat durven ze niet , stelletje losers. Eerst de Radio, dan de TV, dan de wereld? Ik moet het nog zien, maar ik kots steeds meer op ID&T.
Neem bv hun blad (ID&T magazine). Ik las laatst in een krant een HELE GOEDE recensie over hun blad. Dat het met een dikke korrel zout moet worden genomen! Let eens op de ingezonden brieven, die verafgoden ID&T en zeuren op andere organisaties (zoals UDC). Check naar de cd recensies (eigen cd's krijgen DIk hogere cijfers). Objectief is dat kutblad dus geenszins. Als men een steek kan geven aan andere organisaties/dj's /whatever dat niet gelinked is aan ID&T, dan zal men dat niet laten. Tieft toch op zeg...
Chicane: kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar :) |
Niks aan toe te voegen. Duncan is volgens mij door het verlies van zijn broer helemaal losgeslagen en dat komt de kwaliteit niet ten goede alleen maar $$$$$$$$$$$$$$$$$$$ tekens in de ogen van Duncan.
Schijt al jaren op ID$T, weiger cd's van ze te kopen en ik weiger naar hun feesten te gaan, Dit is een principe die ik geruime tijd heb. Alleen voor TiC wilde ik met pijn in mijn hart een hoge uitzondering maken om toch naar een ID$ event te gaan. |
|
|
| AlFerox |
*knip* |
you go girl!! :toothless
en bovendien: wanneer id&t zoiets wil realiseren, zullen zij het draagvlak voor 'dance' nog verder moeten vergroten. dwz dat het allemaal nóg laagdrempeliger moet, dance nog meer ingeburgerd moet raken en de muziek + feesten nóg meer onderhevig gemaakt moeten worden aan allerlei marketingformules etc etc
op die manier gaat de lol er wel een beetje af vind ik.. in ieder geval is er dan weinig meer over van het idealistische karakter dat house oorspronkelijk had. 'dance' is dan eigenlijk niet meer dan een ordinair marketingprodukt dat als doel heeft zoveel mogelijk geld op te brengen voor de boys van id$t |
|
|
| Ding Chavez |
Ja hey, en dan nog 1 miljoen bomen kappen ;) :p |
|
|
| tango |
Massive, Ding en ik hebben al een leuke uitgezocht voor duncan en zijn kornuiten:

Dit kan jij ook van jouw zijn voor slechts US $56,500,000 :cool:
grtz,
TNG |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by tango
Massive, Ding en ik hebben al een leuke uitgezocht voor duncan en zijn kornuiten:

Dit kan jij ook van jouw zijn voor slechts US $56,500,000 :cool:
grtz,
TNG |
w00t, effe in mijn broekzak kijken.....
als ik het geld had, dan wist ik het wel :) |
|
|
| basd |
Tsja, het is wel een apart idee, maar ik vind het wel grappig..
Maar goed, eerst maar eens zien of het er wel van komt... Dan zien we wel weer verder. |
|
|
| Duke2003 |
| op zich wel een fris idee, maar ik vraag me af of veel mensen naar een eiland willen met alleen maar ID&T... |
|
|
| Chicane |
Chicane: kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar :) |
Snuggle, je bent een eikel :p |
|
|
| New Wave |
Als dat stukkie land der komt dan zal de prijs van feesten en stuff nog eens flink gaan stijgen.
ID$T heeft al wat extra centjes verdient door vorig jaar 1/3 van het personeel der uit te flikkeren.
Dat was niet omdat het zo slecht ging want alle feesten die geld op leverde die waren uitverkocht, alleen TE niet, maarja, das logisch :p )
Dus Duncan heeft daardoor al heel wat geld opzij kenne leggen.
Nu nog een aantal miljoenen voor dat eilandje en hoppa, weer 15 eurie extra bij je kaartje.
Ik denk dat dat eiland voro de bezoekers ook niet echt goedkoop zal gaan worden.
Drinken, voetzool, slaapplaats en entree voor clubs zal ontzettend duur zijn.
Veel animo zal het waarschijnlijk niet hebben bij het grote ID$T hardstyle publiek.
Ga ik noch liever naar een camping in Luxemburg :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Drinken, voetzool, slaapplaats en entree voor clubs zal ontzettend duur zijn.
|
wat?:D |
|
|
|
|