return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
het ID-T party-eiland...? (pg. 3)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
wat?:D


Voetzool, je weet wel, kroketten, bitterballen, snert, boerekool....alles wat sjinezen niet eten :p
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Voetzool, je weet wel, kroketten, bitterballen, snert, boerekool....alles wat sjinezen niet eten :p


je bedoelt


VOEDSEL


:p:D
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
je bedoelt


VOEDSEL


:p:D


NEEMAN, sukkel.!!
leer Nederlands!:p
Remy D
Echt weer zo'n zielig vriendjes gesprek die ze normaal via MSN doen maar nu grappig hier doen om ook nog ff aan te geven dat ze ook nog bij de mannen horen. Hoe laag kan je zinken. EO zingende KRO stumpers..
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D
Echt weer zo'n zielig vriendjes gesprek die ze normaal via MSN doen maar nu grappig hier doen om ook nog ff aan te geven dat ze ook nog bij de mannen horen. Hoe laag kan je zinken. EO zingende KRO stumpers..


Houdt jij je mond rotjong. Ga nou maar je pc gebruiken waarvoor je de meeste tijd voor vrijmaakt en zet die filmpjes met minderjarige ondervoede, vastgebonden, naar hun ouders hunkerende kindertjes die dubbel gepenetreerd worden door grote negers met nog grotere lullen nou maar op:tongue2
Duke2003
dan gaan er vast veel mensen!
SnuggLe
He Remy D het is allemaal hartstikke MOOI dat je zo over veel dingen denkt....maaaaaaaaaaar......... denk een keer na, tel tot 10, VOORDAT je de POST REPLY knop indrukt. Met je 'alles afzeik'-button die je in een thread gebruikt vernaai je niet alleen de thread, maar breng je meteen zoveel negatieve zooi terug op het forum. En daar zit niet iedereen op te wachten. Dus please, post niet alles zo negatief wil je? Kusje ;)


En verder: iedereen moet daar ook gewoon niet op reageren :S Want het gaat de laatste tijd echt van kwaad tot erger. Weet niet hoe jullie erover denken, maar ik iig wel...
kreischer2000
quote:
Originally posted by SnuggLe
He Remy D het is allemaal hartstikke MOOI dat je zo over veel dingen denkt....maaaaaaaaaaar......... denk een keer na, tel tot 10, VOORDAT je de POST REPLY knop indrukt. Met je 'alles afzeik'-button die je in een thread gebruikt vernaai je niet alleen de thread, maar breng je meteen zoveel negatieve zooi terug op het forum. En daar zit niet iedereen op te wachten. Dus please, post niet alles zo negatief wil je? Kusje ;)


En verder: iedereen moet daar ook gewoon niet op reageren :S Want het gaat de laatste tijd echt van kwaad tot erger. Weet niet hoe jullie erover denken, maar ik iig wel...


hebben jullie geen ban knop?
Duke2003
is dat nou niet een beetje een erg harde straf :eek:
kolkiewolkie
ben ik nou de enige die dit eigenlijk wel een gruwelijk vet idee vind :conf: . Vind de reacties dan ook wat raar.. bijna typisch nederlands om meteen over prijzen en alles te gaan zeuren ipv nou eerst eens relaxed voor te gaan stellen hoe zoiets eruit gaat zien :eyespop: . Was destijds nogal wat kritiek op de creativiteit van id&t toen broerlief van duncan verongelukte.. zou sindsdien niet meer hetzelfde zijn als vooraf... maar om eerlijk te zijn kan me feesttechnisch eigenlijk weinig beter voorstellen dan een party-eiland waar het heerlijk vertoeven is, je kunt relaxen op het strand onder de palmboompjes :cool: . creativiteit ten top IMO! Hoe ze dat gaan realiseren, sja, da´s niet mijn probleem natuurlijk, ik zorg wel dat ik niet al teveel cash die kant opschuif :) (hehe).

Duke2003
om te testen of het echt iets nederlands is om dit plan te dissen heb ik ff n threadje gemaakt in de music discussion:

je vindt deze thread hier
Remy D
quote:
Originally posted by SnuggLe
He Remy D het is allemaal hartstikke MOOI dat je zo over veel dingen denkt....maaaaaaaaaaar......... denk een keer na, tel tot 10, VOORDAT je de POST REPLY knop indrukt. Met je 'alles afzeik'-button die je in een thread gebruikt vernaai je niet alleen de thread, maar breng je meteen zoveel negatieve zooi terug op het forum. En daar zit niet iedereen op te wachten. Dus please, post niet alles zo negatief wil je? Kusje ;)



Jankfonds, jij bent echt een kutmod. :p :haha:

oja ik vind het trouwens een tof idee (het eiland).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement