|
het ID-T party-eiland...? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| ik was trouwens nog vergeten te melden dat ik denk dat idt dit JUIST naar buiten brengt om de reacties te peilen... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Jankfonds, jij bent echt een kutmod. :p :haha:
oja ik vind het trouwens een tof idee (het eiland). |
Whahahah :D
Oke Remy :) Ik zal je wel ff 'kutmodden' in de bus naar GKGG :)
Maar nu weer: ON TOPIC.
En Duke 2003: Dat is bull dat als er daar positieve reacties zijn dat wij dan zeikerds zijn. Zij kennen ID&T niet zo goed als wij ze kennen......... |
|
|
| AlFerox |
en wat ik dan ook niet snap.. als je het zo een vet idee vindt zo een eiland, dan ga je toch naar ibiza?? die feesten daar gaan toch ook het klokje rond?
eigenlijk bestaat er dus al zo een eiland.. stelletje copy-cats daar bij id$t :toothless |
|
|
| robin |
laat ze toch lekker joh, en wat nou 'allemaal van ons geld, dat heb je toch zelf aan ze uitgegeven en je heb tohc t feestje gehad waar je voor betaalt heb, hun geld als zij fijn op een eilandje ergens ver weg willen gaan staan bounzzzzen vind ik dat best
HOPPA opgerot met die gasten
*misschien is vlieland wel wat voor ze :toothless |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by robin
laat ze toch lekker joh, en wat nou 'allemaal van ons geld, dat heb je toch zelf aan ze uitgegeven en je heb tohc t feestje gehad waar je voor betaalt heb, |
Heb jij de afgelopen jaarekeningen bekeken van ID&T? Misschien zit er wel wat minder geld in dat feestje dan dat er door de mensen voor betaald wordt (incl sponsors dan, maar dat betaal je uiteindelijk ook bij die lui zelf :)) |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
ben ik nou de enige die dit eigenlijk wel een gruwelijk vet idee vind :conf: . Vind de reacties dan ook wat raar.. bijna typisch nederlands om meteen over prijzen en alles te gaan zeuren ipv nou eerst eens relaxed voor te gaan stellen hoe zoiets eruit gaat zien |
tja ID&T organiseert alleen maar feesten in Nederland dus ik kan me wel voorstellen dat wij dan gaan zeuren over geld. |
|
|
| DJ_Siesta |
wat een geneuklul hier weerooo
JULLIE HOUDEN TOCH VAN DANCE?? word er een DANCE-EILAND gemaakt, word dr nog gezeikt, met van die kritische ouwe lullen opmerkingen"ja en wie moet dat allemaal betalen"
man dit is toch waus nieuws ofniet?? of ga je liever op TERSCHELLING zittten bier zuipen met de gebroeders ko in de plaatselijke discotheek en een stel springende boere om je heen met nike-air max en cars broeken aan?>?????
nou ik wweetet wel!! naar dat geile-dance eiland daaro
ciao!(K) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
wat een geneuklul hier weerooo
JULLIE HOUDEN TOCH VAN DANCE?? word er een DANCE-EILAND gemaakt, word dr nog gezeikt, met van die kritische ouwe lullen opmerkingen"ja en wie moet dat allemaal betalen"
man dit is toch waus nieuws ofniet?? of ga je liever op TERSCHELLING zittten bier zuipen met de gebroeders ko in de plaatselijke discotheek en een stel springende boere om je heen met nike-air max en cars broeken aan?>?????
nou ik wweetet wel!! naar dat geile-dance eiland daaro
ciao!(K) |
Het gaat om het simpele economische principe dat investeringen voor een deel uit gemaakte winst dienen te worden gefinancierd. En dat ID&T blijkbaar zo graag een party eiland wil, waar er, zoals eerder gezegd, al lang een van bestaat, kan er zo goed als zeker alleen maar op duiden dat ID&T in de afgelopen of toekomende tijd heel veel winst heeft gemaakt/aan het maken is.
Heb ik zo het standpunt een beetje helder uitgelegd? :)
[edit]wat bold om het duidelijker te maken na siesta's reply[/edit] |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Het gaat om het simpele economische principe dat investeringen voor een deel uit gemaakte winst dienen te worden gefinancierd. En dat ID&T blijkbaar zo graag een party eiland wil, waar er, zoals eerder gezegd, al lang een van bestaat, kan er zo goed als zeker alleen maar op duiden dat ID&T in de afgelopen of toekomende tijd heel veel winst heeft gemaakt/aan het maken is.
Heb ik zo het standpunt een beetje helder uitgelegd? :) |
ja COOL toch dat ze winst maken!! anyways beter dan dat ze verlies maken en dat er een groot dance-bedrijf minder zou zijn.
ik snap jou nog voor geen ene kut, laat dat id-t nou maar lekker winst maken. En laat dat eiland maar komen (Y)(Y) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
of ga je liever op TERSCHELLING zittten bier zuipen met de gebroeders ko in de plaatselijke discotheek en een stel springende boere om je heen met nike-air max en cars broeken aan?>?????
|
wil je je eigen uitgaans-gewoonten niet op je medeforumers projecteren?
:rolleyes: ;) |
|
|
| Dj Odelpha |
| wat willen jullie nou eigenlijk? dat id&t de winst verdeelt over alle nederlanders, of liever afrika? van mij part kopen ze heel amerika op, als dit niet enthousiast wordt ontvangen gaan ze er waarschijnlijk verlies op maken en veel ook, dus dan zijn jullie ook weer blij :) wat zij met hun winst doen moeten zij toch weten, blijkbaar doen ze toch iets goed anders maakten ze geen winst. Dat eiland komt er hoogstwaarschijnlijk toch niet dus maak je niet zo druk. EINDE |
|
|
| Remy D |
| Ding je lult dom!!! Alles is duurder geworden en niet alleen de feesten van ID&T!! En omdat alles duurder is betekent het ook dat al het personeel wat ID&T inhuurt meer moet betalen en is de locatie ook duurder die ze huren en ga zo maar door. En het is niet zo dat de kaartjes enzo meer kosten zodat Duncan een 1 of ander feesteiland kan gaan maken. |
|
|
|
|