return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
het ID-T party-eiland...? (pg. 6)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
een stel springende boere om je heen met nike-air max en cars broeken aan?>?????


Hey domme prutser, hou je smoel eens effe over Cars broeken.
Ik heb der vorig jaar 1 bij de V$D gekocht (grijze) en het is de enige broek die lekker om mijn dikke fette ass past.
Is niets mis met die broeken ja!!
Pleuriskleuter.......en als er ideen zijn worden die door sommige mensen toegejuigd en door sommige mensen afgekraakt, so be it en daar moet je het maar mee doen.
Dat stomme geschreeuw van jouw zijn we zat, hou der eens mee op man!
Remy D
Cars broeken zijn dus echt wel opperRUK en ze zien er ook nog is niet uit. En jij kan mij niet vertellen dat een Diesel broek die er in alle maten en vormen te krijgen is niet aan jou besteed is. Nou ben jij ook wel opperlomp en heb je een C&A bek maar je kan het altijd een x proberen.
Donna
Ik heb daarnet een G-sus outfitje gekocht omdat alles voor de helft van de prijs de winkel uitmocht,benk nou leet omdat ik gsus heb of superlame omdat t voor de helft van de prijs is?:D
New Wave
quote:
Originally posted by Remy D
Cars broeken zijn dus echt wel opperRUK en ze zien er ook nog is niet uit. En jij kan mij niet vertellen dat een Diesel broek die er in alle maten en vormen te krijgen is niet aan jou besteed is. Nou ben jij ook wel opperlomp en heb je een C&A bek maar je kan het altijd een x proberen.


Ten eerste wist ik het niet en op de avond van de dag dat ik hem kocht vertelde M5 het me dat veel van die prutsers zoals jij in de Cars broeken lopen :p

Ten tweede ga ik geen knaken dokken terwijl der zat andere merken zijn die mij beter zitten.
Voor die paar centen minder heb ik toch weer wat extra platen die ik ken kopen :)

Ik ga nog liever naar C$A dan naar zo'n kansloos hardstylefeestje waar alle prutsers hinkelen als kleuter.:p
basvh
quote:
Originally posted by DjRV
so what? wat is je punt? mag een bedrijf niet haar bedrijfs plannen uitvoeren volgens eigen ethiek? das toch lekker hun pakkie an? ga lekker feesten gewoon


mijn punt is dat ID-t gewoon dikke onzin loopt te verkondigen en dat er nooit een id-t party eiland komt net zoals een eigen id-t tv zender en een eigen id-t hallen complex.
dj_spare
quote:
Originally posted by New Wave
Hey domme prutser, hou je smoel eens effe over Cars broeken.
Ik heb der vorig jaar 1 bij de V$D gekocht (grijze) en het is de enige broek die lekker om mijn dikke fette ass past.
Is niets mis met die broeken ja!!
Pleuriskleuter.......en als er ideen zijn worden die door sommige mensen toegejuigd en door sommige mensen afgekraakt, so be it en daar moet je het maar mee doen.
Dat stomme geschreeuw van jouw zijn we zat, hou der eens mee op man!


toch genomineerd voor nummertje 26:toothless
jploveparade
quote:
Originally posted by Donna
Ik heb daarnet een G-sus outfitje gekocht omdat alles voor de helft van de prijs de winkel uitmocht,benk nou leet omdat ik gsus heb of superlame omdat t voor de helft van de prijs is?:D


die . De meest kontverwennende broek van Nederland is nog altijd de G-Star Worker.

Laat het nu net uitverkoop zijn... ;)
Remy D
quote:
Originally posted by New Wave
Ten eerste wist ik het niet en op de avond van de dag dat ik hem kocht vertelde M5 het me dat veel van die prutsers zoals jij in de Cars broeken lopen :p


Haha turk, moet je vooral aan die Bjorn rukker vragen. Die vertelde me nog is dat hij geen Gsus koopt omdat de hele wereld erin loopt. En vervolgens zegt ie tegen me dat ik hem vorig jaar kon herkennen aan een zwart Bjorn Borg shirt waar ik dus vervolgens wel 100 gasten mee zag lopen. :haha: :haha:

Maar het komt er gewoon op neer dat jij een smerige turk bent die graag een cars broek draagt en niet naar een Hardstyle feest wil omdat je daar nogal snel opvalt in zo'n smerige sloeberbroek. Klasse jongen jij bent echt een voorbeeld voor de meeste hier. :haha: :stongue:
eieregooie
quote:
Originally posted by Donna
Ik heb daarnet een G-sus outfitje gekocht omdat alles voor de helft van de prijs de winkel uitmocht,benk nou leet omdat ik gsus heb of superlame omdat t voor de helft van de prijs is?:D

Als je het mij vraagt ben je leet omdat je het in de uitverkoop hebt :)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by New Wave
Ten eerste wist ik het niet en op de avond van de dag dat ik hem kocht vertelde M5 het me dat veel van die prutsers zoals jij in de Cars broeken lopen :p

Ten tweede ga ik geen knaken dokken terwijl der zat andere merken zijn die mij beter zitten.
Voor die paar centen minder heb ik toch weer wat extra platen die ik ken kopen :)

Ik ga nog liever naar C$A dan naar zo'n kansloos hardstylefeestje waar alle prutsers hinkelen als kleuter.:p


hey kansloos rukkertje, ga jij es gauw je kansloze cars broekjes aantrekken joh, past goed bij je, en dan je bouwvakker nike air max erbij aan, enniet te vergeten je voetbalshirtje van feyenoord;);). En dan springen heh, vooral op DANA want die is GEIL!!!(Y)(Y).

of heb je soms weer pijn in je tieten omdat je vriend er weer te hard in gebeten hard? kan het me wel voorstellen hoor dat je vriendje je niet kan inhouden bij jou, want je bent zon ontzettende HUNK met ongelooflijke mooie sexy kleren enzo. Hoe is het nu met je tietjes nu dan?? Nou joh veel sterkte met je TIETJES. Wees er maar trots op enzo(Y)

ga jij nu maar lekker springen op dana en de stront van je tieten likken (Y)

btw heb je het forum van TMF alleens geprobeerd? veel soortgenoten zoals jou (Y)

Ding Chavez
post die foto's weer ff, twas lekker stil even toen
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
post die foto's weer ff, twas lekker stil even toen


LOL.

Maareh... doe eens rustig aan mensen. ON topic weer aub. Niet over kleding, anders gaat deze dicht.

En RV: Dat was mijn punt niet helemaal, het gebeurt inderdaad wel op veel plaatsen, maar ik heb dat van studiepunten nog nergens anders gezien, en het scheelt ID&T veel geld. Nog nergens gezien dat ze die mensen niet betalen. UDC betaald de mensen bv.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement