return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
het ID-T party-eiland...? (pg. 5)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by AlFerox
wil je je eigen uitgaans-gewoonten niet op je medeforumers projecteren?

:rolleyes: ;)



vies links hert dat je bent, man ga een feestje bouwen met je communistische vriendjes, met zon grote posten van lenin aan de zijkant waar ze allemaal tegen aan geilen;). Oja en de niet te vergeten stalin petjes die je krijgt als je een limonade bestelt!!

jojpjopjoo shorty, its your birthday, were gonna party like its d-day, jojojo



(K)
jploveparade
Dat eiland moeten ze maar Atlantis gaan noemen want het zal vast en zeker ten onder gaan aan haar eigen succes :rolleyes:
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Remy D
Ding je lult dom!!! Alles is duurder geworden en niet alleen de feesten van ID&T!! En omdat alles duurder is betekent het ook dat al het personeel wat ID&T inhuurt meer moet betalen en is de locatie ook duurder die ze huren en ga zo maar door. En het is niet zo dat de kaartjes enzo meer kosten zodat Duncan een 1 of ander feesteiland kan gaan maken.


Ik had het niet over de prijzen van ID&T, zoals ik al eerder zei, wij kunnen niet zien wat een feest heeft gekost en uiteindelijk opgebracht heeft. Het enige dat ik zei was, dat dat eiland ergens van betaald moet worden, en dat dat voor een deel uit gemaakte winst gedaan moet worden... Dus het zal ergens vandaan moeten komen.
DjRV
)
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik had het niet over de prijzen van ID&T, zoals ik al eerder zei, wij kunnen niet zien wat een feest heeft gekost en uiteindelijk opgebracht heeft. Het enige dat ik zei was, dat dat eiland ergens van betaald moet worden, en dat dat voor een deel uit gemaakte winst gedaan moet worden... Dus het zal ergens vandaan moeten komen.



ach,als je alles onpartijdig bekijkt betaal je een juiste prijs voor de tickets enzo. tis niet alsof je een beetje naar een simpele fabrieks hal gaat,ticket betaalt en 5 toilets tot je bezitting hebt (capital :rolleyes: )
Sensation word gigantisch veel gedaan aan de aankleding,personeel en beveiliging. ID & T is en blijft een bedrijf ja en een bedrijf bestaat om winst te maken. Anders heet het wel een stichting :rolleyes: . ID & T is ook een grote werkgever en voorziet heel wat studenten van een baan waar ze leuk verdienen voor leuk werk.
Dat je je niet helemaal thuis voelt op zo'n feest is helemaal je eigen keuze,absoluut,maar der zijn er blijkbaar nog genoeg die het wel erg leuk vinden. Laat die gasten lekker een bedrijf zijn,vind hier toch de laaste tijd erg veel de sfeer hangen van alles naar beneden halen waar geld mee verdient word, zie onderwerpen ook gewoon een keer positief in, is het in de mode ofzo om alles af te zeiken?
basvh
paar jaar terug wilden ze een eigen hallen comlex bouwen groter dan de rai vorig jaar eigen tv station en nu eigen party eiland. gewoon allemaal persberichten om in de media te blijven. als ze al een eiland zouden vinden moet je eens voorstellen wat de koste zijn om al die facaliteiten te kunnen bouwen. Voor een simpele top 40 disco ben je al paar miljoen kwijt. Laat staan als je een eigen party eiland wil.
DjRV
quote:
Originally posted by basvh
paar jaar terug wilden ze een eigen hallen comlex bouwen groter dan de rai vorig jaar eigen tv station en nu eigen party eiland. gewoon allemaal persberichten om in de media te blijven. als ze al een eiland zouden vinden moet je eens voorstellen wat de koste zijn om al die facaliteiten te kunnen bouwen. Voor een simpele top 40 disco ben je al paar miljoen kwijt. Laat staan als je een eigen party eiland wil.


so what? wat is je punt? mag een bedrijf niet haar bedrijfs plannen uitvoeren volgens eigen ethiek? das toch lekker hun pakkie an? ga lekker feesten gewoon
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
)

& T is ook een grote werkgever en voorziet heel wat studenten van een baan waar ze leuk verdienen voor leuk werk.


Hier zit je verkeerd Ruben.

ID&T maakt bij het opbouwen en afbreken niet meer gebruik van de Enschedeploeg (waar ik werk). We zouden te duur zijn. Das ten eerste bull, want goedkoper dan ons kan bijna niet qua prijs/kwaliteit verhouding. Ze hebben nu een stel kippenslachters (geen grap, het zijn echt kippenslachters) ofzo die iemand van ID&T kent die helpen bij het opbouwen/afbreken van licht en geluid. Het echte werk (standbye staan) mogen wij als Enschedeploeg nog doen. Dat ga ik dan ook doen op Sensation Black.

Mysteryland als voorbeeld, heb ik 5 dagen gewerkt. Onze crewboss had 67 % van al zijn beschikbare mandagen die hij van ID&T had gekregen, gebruikt. Dat is dus een HELE DIKKE besparing. En nog was ID&T neit tevreden en zaten ze te zeiken. Tieft op, Mysteryland had ECHT NIET ZO MOOI KUNNEN ZIJN zonder de Enschedeploeg. Als je weet hoeveel bergen werk wij daar verzet hebben ... das neit normaal.

Ten tweede, men maakt/maakte gebruik van NHTVérs (Nederlandse Hogeschool voor Toerisme en verkeer) voor de simpele hulp bij opbouw/afbreken en vooral.....voor de horeca. Wat betaald men deze mensen? Simpel...NIETS! Men krijgt er van de school waar ze opzitten studiepunten voor. Echt belachelijk. Ze worden afgebekt en moeten keihard werken (dat is wat ik zag), en dan krijgen ze per 40 uur 1 lousy studiepunt. Nou, tel uit je winst voor ID&T......

Ugh....

Greetz,
SnuggLe
DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hier zit je verkeerd Ruben.

ID&T maakt bij het opbouwen en afbreken niet meer gebruik van de Enschedeploeg (waar ik werk). We zouden te duur zijn. Das ten eerste bull, want goedkoper dan ons kan bijna niet qua prijs/kwaliteit verhouding. Ze hebben nu een stel kippenslachters (geen grap, het zijn echt kippenslachters) ofzo die iemand van ID&T kent die helpen bij het opbouwen/afbreken van licht en geluid. Het echte werk (standbye staan) mogen wij als Enschedeploeg nog doen. Dat ga ik dan ook doen op Sensation Black.

Mysteryland als voorbeeld, heb ik 5 dagen gewerkt. Onze crewboss had 67 % van al zijn beschikbare mandagen die hij van ID&T had gekregen, gebruikt. Dat is dus een HELE DIKKE besparing. En nog was ID&T neit tevreden en zaten ze te zeiken. Tieft op, Mysteryland had ECHT NIET ZO MOOI KUNNEN ZIJN zonder de Enschedeploeg. Als je weet hoeveel bergen werk wij daar verzet hebben ... das neit normaal.

Ten tweede, men maakt/maakte gebruik van NHTVérs (Nederlandse Hogeschool voor Toerisme en verkeer) voor de simpele hulp bij opbouw/afbreken en vooral.....voor de horeca. Wat betaald men deze mensen? Simpel...NIETS! Men krijgt er van de school waar ze opzitten studiepunten voor. Echt belachelijk. Ze worden afgebekt en moeten keihard werken (dat is wat ik zag), en dan krijgen ze per 40 uur 1 lousy studiepunt. Nou, tel uit je winst voor ID&T......

Ugh....

Greetz,
SnuggLe


Weet niet of je het weet,maar deze dingen gebeuren overal in het bedrijfsleven,dus niks nieuws
Donna
Loop al tijden met zoiets in mn hoofd,serieus als ik poen zou hebben zou ik een tot nog toe onbewoon eilandje kopen en daar 1 grote mega-party-place van bouwen met retourvluchten,overnachtingen etc.

Het zou t ultieme party-chill eiland worden met de laagste prijzen die ik me zou kunnen veroorloven om toch voldoende winst te maken om de boel toppie te houden.

Echt,heb daar al heel wat fantasietjes over laten gaan,majah,*Dream On Donnie*;)
Ding Chavez
quote:
Originally posted by DjRV
Weet niet of je het weet,maar deze dingen gebeuren overal in het bedrijfsleven,dus niks nieuws


Dat is het hele punt toch niet dat Snuggle maakt...

Switch
quote:
Originally posted by DjRV
)
............vind hier toch de laaste tijd erg veel de sfeer hangen van alles naar beneden halen waar geld mee verdient word, zie onderwerpen ook gewoon een keer positief in, is het in de mode ofzo om alles af te zeiken?


dat zit nou eenmaal in de nederlandse cultuur ingebakken. als een rookie een uitgesproken mening heeft, vinden we het allemaal prachtig. als hij eenmaal bekend is en wat geld ermee heeft verdiend, vind iedereen hem een loser.
wij nederlanders gunnen een ander gewoon geen goed leven....

de engelsen zijn daar veel beter in. kijk bijvoorbeeld maar eens naar de voetballers daar. als je met de suzuki alto van je vrouw bij het stadion komt lachen ze je allemaal uit en sturen ze je terug om met je ferrari terug te komen. :o
TranceFool
Tsja, over die prijsstijgingen van de tickets.....alle grote dansorganisaties verhogen hun prijzen. Het voornaamste doel van deze bedrijven is winst maken. En ID&T kan ik eerlijk gezegd geen ongelijk geven. Als je ziet dat er zoveel vraag naar is ondanks de hoge prijzen (kijk naar Sensation), er zal natuurlijk een punt bereikt worden wanneer de mensen zeggen; dit is te gek. Ik ben benieuwd wanneer dit gaat gebeuren.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement