|
JaaaJaa de vakantie komt er weer aan.Waar gaat iedereen heen op vakantie!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Empathy |
| 1 augustus naar Mallorca :cool: El Arenal |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Robvef
Maar waar ga je heen??? |
Stond er als subject regel, maar zal t ook even zo vermelden: Lloret de Mar! Vorig jaar ook al geweest, toen viel t weer alleen een beetje tegen. De zon scheen volop tot een uur of 1, half 2. Net de tijd dat we wakker werden dus... :( |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Blik
Salou!!!!!!!!!!!!!!!!
2 julie vertek ik voor een week salou, superzin in....:D:D |
aah gij gaat der hene voor een week dus gij zijt dan de negende al weg? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by cyberia
aah gij gaat der hene voor een week dus gij zijt dan de negende al weg? |
nee, dat betekent dat ik een week in Saloe zit en dus 10 dagen weg ben, ik ben op de 12de al weer thuis, volgend jaar dus echt wel zeker 17 dagen |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Blik
nee, dat betekent dat ik een week in Saloe zit en dus 10 dagen weg ben, ik ben op de 12de al weer thuis, volgend jaar dus echt wel zeker 17 dagen |
ah damn,ik land er de negende,en blijf er voor drie weken :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by cyberia
ah damn,ik land er de negende,en blijf er voor drie weken :D |
3 weken, dat is gruwelijk lang, maar wel heel vet, zul jij bruin worden:D |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Blik
3 weken, dat is gruwelijk lang, maar wel heel vet, zul jij bruin worden:D |
awel ja dan val ik ni op hier in mijn buurt lol :D |
|
|
| New Wave |
Ik gaat eens een keertje naar Luxemburg.........weet me god niet of daar nog leuek vrouwen rondlopen......ik hoop het wel :D enanders wordt het alleen maar bier tanken......
groeten |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by cyberia
awel ja dan val ik ni op hier in mijn buurt lol :D |
hahahaa! |
|
|
| Boss |
17 daagjes Salou voor mij...
1 week was veel te kort, en 3 weken weer net te lang.... |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by cyberia
awel ja dan val ik ni op hier in mijn buurt lol :D |
Die is goed zeg. ROFL :D :D :D |
|
|
| Dj Lex |
| lexie gaat naar Spanje. niet naar salou, weet niet precies waar heen. Spanje is genoeg |
|
|
|
|