|
JaaaJaa de vakantie komt er weer aan.Waar gaat iedereen heen op vakantie!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Empathy
1 augustus naar Mallorca :cool: El Arenal |
Dat mooi jongen. Kunnen we al met 3 of 4 personen daar meeten :D :D
Let op. op 6 augustus draait Judge Jules in de BCM in Magaluf |
|
|
| Akira |
Mallorca El Arenal
Hehehe ik ga van 28 juli t/m 4 augustus mis ik net JUDGE JULES KUUUUUT...
maar hoe kom je aan die infor rob??? |
|
|
| moogwai |
| Een flinke week naar Salou met met m'n vrienden en verder nog een weekje naar Tjechie met ons kampioenenvoetbalteam :D |
|
|
| KillSwitch |
Ik ga lekker 3 weken naar Estartit in Spanje!
Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelaxxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
| Empathy |
| quote: | Originally posted by Robvef
Dat mooi jongen. Kunnen we al met 3 of 4 personen daar meeten :D :D
Let op. op 6 augustus draait Judge Jules in de BCM in Magaluf |
hmm, Judge Jules.. Is dat wat? |
|
|
| Henkie_henk |
MmMMmmm.. waarschijnlijk in t midde van de vakantie gaat ik me neef opzoeken in ze pappas huisje in SPANJE BENIDORM.. haha.. zware ownage.. huis met tv airco 5 kamers ofzow.. aardige man.. ff dik feesten daar.. want dat kan heel goed in benidorm
en aant eind ff last minutte met vriend van mij waarheen weet ik nog niet..zal ook wel zon zee strand neu.. muziek zijn |
|
|
| DŽeameŽ |
Vanaf 20 juli zit deze jongen in SALOU!!!!
DJ Tiesto op 22 juli!!:D :D :D :D :D |
|
|
| Ding Chavez |
| Ik ga lekker 15 dagen de turken opzoeken :) Ik ga naar Bodrum in het zuiden van turkije, hotel aan het strand, alles spotgoedkoop en vlakbij de Halikarnassos :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik ga lekker 15 dagen de turken opzoeken :) Ik ga naar Bodrum in het zuiden van turkije, hotel aan het strand, alles spotgoedkoop en vlakbij de Halikarnassos :D |
turken opzoeken kun je ook in eigen land doen hoor :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
turken opzoeken kun je ook in eigen land doen hoor :) |
jaja hier in de randstad helemaal |
|
|
| Henkie_henk |
 |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Empathy
hmm, Judge Jules.. Is dat wat? |
ja die is zeker vet!!!! |
|
|
|
|