return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
JaaaJaa de vakantie komt er weer aan.Waar gaat iedereen heen op vakantie!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Robvef
quote:
Originally posted by mjr82
He mensen, waar ik heen de vakantie. Nou Amerika, das een bestemming die ik nog niet heb gelezen in deze forum. Ja, eesrt een weekje NYC, ff wat clubs checken. En vervolgens twee weekjes naar de bergen, lekker chillen en raften. Haha, vanaf 20 juli, want sensation wil ik niet missen.
Fijne vakantie allemaal, haha


Ben benieuwd of je in NYC nog wel een club vindt. Althans wat ik in andere threads hoor hier gaat de ene na de andere club dicht daar.

En als die 82 in je nick voor je geboortedatum staat, ga ik het betwijfelen of je binnenkomt. Amerika is nou niet bepaald hetzelfde als Europa, qua leeftijden e.d.

Maar iig, veel plezier
mjr82
ja, die 82 is mijn geboortedatum. En ik ken Amerika, en ik weet ook dat je bepaalde clubs wel binnenkomt als je 18+ bent. Oke, je kan dan geen bier krijgen, maar vet is 't zeker. En de tweede week kennen we wat lui daar, een vriend van me woont daar, en die kan een poolparty regelen, met natuurlijk het nodige bier. dus leuk wordt 't zkz
Robvef
Nou, dat is hartstikke mooi. Ik wist niet dat je daar ook nog mensen kende. Dan wens ik je heeel veeelll plezier :D :D :D
mjr82
THANX, jij ook een fijne vakantie
Donna
nouw we zouden nergens heen maar out of the blue zijn we invited door de girl van paul mendez om een paar dagen schotland te pakken en langs clubs gesjouwd te worden door hunnie dus nah dat worden zeker een paar dagen schotland,lijkt me fun!!
Dj Lex
quote:
Originally posted by Donna
nouw we zouden nergens heen maar out of the blue zijn we invited door de girl van paul mendez om een paar dagen schotland te pakken en langs clubs gesjouwd te worden door hunnie dus nah dat worden zeker een paar dagen schotland,lijkt me fun!!


Hehe klinkt leuk. Veel plezier
Donna
mja, k vraag me alleen af of er zoveel vette tenten in schotland zijn,eigenlijk nooit in verdiept,naja we zien wel,en anders gaan we zwaardvechten op de schotse hooglanden *hehe*
Dj Lex
quote:
Originally posted by Donna
mja, k vraag me alleen af of er zoveel vette tenten in schotland zijn,eigenlijk nooit in verdiept,naja we zien wel,en anders gaan we zwaardvechten op de schotse hooglanden *hehe*


haha ja das leuk. maar ik denk niet dat er veel super tenten daar zijn joh
Donna
whaha sja dat zijn nou psies ook mijn gedachtes,maja maybe worden we wel verrast,zou t echt niet weten,maar ach we zouden toch niks gaan doen behalve een weekendje gatecrasher ofzo dus kep nix te verliezen:D
Jukx
quote:
Originally posted by Donna
nouw we zouden nergens heen maar out of the blue zijn we invited door de girl van paul mendez om een paar dagen schotland te pakken en langs clubs gesjouwd te worden door hunnie dus nah dat worden zeker een paar dagen schotland,lijkt me fun!!


Paul Mendez? die draaide toch op Wildlife waar je jullie het dehele tijd over hadden!? En daar wordt je gewoon maar ff door uitgenodigd?
wel KEWL natuurlijk!!

Robvef
Waar ik nou geen een klote van begrijp is als ik in een zoekmachine zoek naar de discotheek BCM in Magaluf, dan krijg ik de volgende link: www.bcm.as

Maar die bestaat niet (meer). Dus ik met al mijn wijsheid denken: Laat ik er .es van maken, maar dan kom je weer uit bij een of ander medisch centrum in Madrid.

Ik wil gewoon de dj's weten die daar komen.:mad: :mad: :mad:
tango
Ja, idd tel 'em Rob. We willen weten wie er naast the judge in BCM draait. Er is nergens info te krijgen over die klote discotheken in mallorca. Terwijl er in salou (mn vaste stek van de laatste jaren) weer de vetste van de vetste dj's langskomen.
This sucked!

grtz,
TNG
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement