return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
JaaaJaa de vakantie komt er weer aan.Waar gaat iedereen heen op vakantie!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk


haha LOL als je bedoelt wat ik denk.
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dj Lex


haha LOL als je bedoelt wat ik denk.


Ja dat bedoelde ik.. alleen zate julie er net met 2 posts tusse ;)
cyberia
quote:
Originally posted by DŽeameŽ
Vanaf 20 juli zit deze jongen in SALOU!!!!
DJ Tiesto op 22 juli!!:D :D :D :D :D

ist just?whiiiiiiiiii de max
hehe in Turkije zou ik mij ook tevele thuis voelen :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Jesse
Heel origineel maar toch wel lachen :)
ben er vorig jaar ook al geweest, clubs vallen alleen wel wat tegen, heel commercieel of hard-core...:rolleyes:
maar toch ff 17 daagjes zon, zee, vrouwlijk schoon :D en feesten!!!

HE COOL, ik ga ook naar Lloret, wanneer ga jij????
Ik ga van 9 tot 19 juli en zit in hostal Reces, middenin het centrum, lekker feestuhh
raoel
quote:
Originally posted by basvh
deze thread is al een keer geweest volgens mij, maar anyway

ik ga dit jaar met 16 (waarschijnlijk 15 want ik hoor net dat een maat van mij een ernstig scooter ongeluk heeft gehad :( ) naar blankenberg, belgie. ik ben er van 6 tot 13 aug


heh heh :D:D
Ik ga ook naar blankenberge vanaf 4 aug t/m 13 aug
Zal wel weer leuk worden.
Zilion beach schijnt wel lijp te zijn.

Is het zo ernstig omdat je dan nu maar met 15 man gaat???
Akira
nog eventje geduld en we zijn allemaal op vakantie!!!echt wel beter dus
cyberia
quote:
Originally posted by raoel


heh heh :D:D
Ik ga ook naar blankenberge vanaf 4 aug t/m 13 aug
Zal wel weer leuk worden.
Zilion beach schijnt wel lijp te zijn.

Is het zo ernstig omdat je dan nu maar met 15 man gaat???

Zillion beach is in orde,boccaccio beach is ook wel het bezoeken waard(ook ergens aan de Belgische kust:))
moogwai
quote:
Originally posted by Akira
nog eventje geduld en we zijn allemaal op vakantie!!!echt wel beter dus


Zeker wel beter :D.. zeker met dat kut weer hier in Nederland (Regen in Juni was is dat nou weer voor onzin :( )
Blik
jaja, woensdag begint mijn vakantie, en 3 keer raden wat voor het dan word......:cool: 20+ graden en onbewolkt!!!!!!!! echt perfecte timing!!!!
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
jaja, woensdag begint mijn vakantie, en 3 keer raden wat voor het dan word......:cool: 20+ graden en onbewolkt!!!!!!!! echt perfecte timing!!!!


haha LOL. Nu is het daar echt tropisch warm gewoon en als jij gaat haha....

Akira
ja waarneer word het hier weer es warm...ik zit niks voor niks dagenlang in de sportschool ;)kan moeilijk nu een beetje in de koud op het strand liggen ;););)ROFL
mjr82
He mensen, waar ik heen de vakantie. Nou Amerika, das een bestemming die ik nog niet heb gelezen in deze forum. Ja, eesrt een weekje NYC, ff wat clubs checken. En vervolgens twee weekjes naar de bergen, lekker chillen en raften. Haha, vanaf 20 juli, want sensation wil ik niet missen.
Fijne vakantie allemaal, haha
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement