|
JaaaJaa de vakantie komt er weer aan.Waar gaat iedereen heen op vakantie!!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Na de blamage van vorig jaar (niet op vakantie geweest :( ) ga ik dit jaar eindelijk weer lekker weg uit NL.Dit jaar ga ik met een horde vrienden naar KRETA!!.Ik vertrek 6 juli en blijf lekker 2 weekies chillen daar......O man ik kan echt niet wachten.nog maar 3 weken......KRETA HERE WE COME!!! :D
GREETZ!! |
|
|
| basvh |
deze thread is al een keer geweest volgens mij, maar anyway
ik ga dit jaar met 16 (waarschijnlijk 15 want ik hoor net dat een maat van mij een ernstig scooter ongeluk heeft gehad :( ) naar blankenberg, belgie. ik ben er van 6 tot 13 aug |
|
|
| Blik |
Salou!!!!!!!!!!!!!!!!
2 julie vertek ik voor een week salou, superzin in....:D:D |
|
|
| Miss Proximus |
Fryslan!!!!! .....o nee..daar woon ik al...:p
Ik kan niet eens op vakante in me achtertuin want die heb ik niet! @*#$%@^ gvd.....maar jah....later dit jaar wel weg...zou eerst op skivakantie maar ga toch liever naar de UK!!!!!! London babay!!!! |
|
|
| djiwan |
| wij gaan weer een week dik lam op terschelling hehe |
|
|
| Robvef |
Lekker twee weken naar El Arenal. Gaan we onze gekke Theo opzoeken.
De digitale camera gaat mee. (Ook reden waarom ik niet naar Mysteryland, maar ok) Ik vertrek 25 juli en kom 8 augustus terug.
Nog 5,5 (??) week!!!
MALLORCA HERE WE COME |
|
|
| Jesse |
Heel origineel maar toch wel lachen :)
ben er vorig jaar ook al geweest, clubs vallen alleen wel wat tegen, heel commercieel of hard-core...:rolleyes:
maar toch ff 17 daagjes zon, zee, vrouwlijk schoon :D en feesten!!! |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Jesse
vrouwlijk schoon :D en feesten!!! |
Dit zijn toch de enige twee dingen waar vakantie om draait of niet :D :D :D |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Robvef
Dit zijn toch de enige twee dingen waar vakantie om draait of niet :D :D :D |
;) IDD maar deze keer blijft t alleen bij kijken :rolleyes:
toch lastig als je niet single op vakantie gaat :D |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Jesse
;) IDD maar deze keer blijft t alleen bij kijken :rolleyes:
toch lastig als je niet single op vakantie gaat :D |
Tja dat is lastig. Ben een keer met mijn vriendin (nu ex) op vakantie geweest. Nu waren we al laat en gingen we naar de Algarve, maar godver wat liepen daar een paar leuke Nederlandse meiden rond. Toen vond ik het idd jammer dat ik geen vrijgezel was. En nu lekker wel. Heerlijk is dat leven. :D :D :D
Maar waar ga je heen??? |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Robvef
Dit zijn toch de enige twee dingen waar vakantie om draait of niet :D :D :D |
hehe lol daar komt het toch op neer:D |
|
|
| Jukx |
| 15 juli vertrek ik, voor 2 weken, met een paar vrienden richting Kos, griekenland... nog maar 4 weken!! wat heb ik daar een zin in!!! weer ff 2 weken helemaal los!! |
|
|
|
|