return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
פילוסופיה :)))
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
טוב לא יודע אם מותר לי לפרסם כזה פוסט, תאמת נראה לי שזה די אסור.
.אבל התחשק לי דיון פילוסופי - דתי

???אלוהים, יש או אין? והכי הכי חשוב: למה

(!!!אפילו יש סקר שלא תגידו שלא השקעתי)
:D :D :D
nesher
אז ככה
מי שמכיר אותי יודע בדיוק מה הצבעתי
לא צריך יותר מדי שכל כדי לנחש
יש הרבה סיבות למה אין אלוהים
אבל הגדולה מכל הסיבות
היא פשוט , למה יש אלוהים ?
מישהו שייתן לי תשובה מעמיקה ועניינית למה הוא חושב שיש אלוהים , בלי לנסות לסתור את המדע או דברים בסגנון , אני ישמח מאוד
ADiSH
היי! למה סגרו לי!?!
:(
-CosmicFire-
אני היחיד ששמתי כן??
AnthemFreak
כל החיים שלי חשבתי שלא.. עד שלפני כמה ימים ראיתי תוכנית בערוץ הקהילתי (אני לא רואה אותו.. בפוקס העברתי) על צפנים בתנכ
משהו קרא את הצופן התנכי??
בקיצור בתכנית הראו כל מיני צפנים.. וזה גרם לי להרהר
לא שאני מאמין עכשיו לגמרי.. אבל ....
לא יודע בקיצור
אני לא משתתף בסקר
skelz
יש אלוהים בשביל יהיה לכם מה לשאול..
ולא, אני לא מתכוון להצביע
Flotser
אף אחד מאיתנו כנראה לא באמת יכול לדעת אם יש אלוהים או אין

אני מאמין שיש אלוהים
ואין לי תשובה מעמיקה כמו שנשר רוצה, ואני האמת קצת מתבייש בזה
אבל עדיין שיסביר את העם שלנו שכל כך הרבה פעמים גורש לכל העולם הצליח לשמור על הדת שלו בניגוד לכל אותם אלפי עמים שנמחקו עם ההסיטוריה או המירו את הדת והתרבות שלהם לחלוטין

ואני גם עדיין לא מבין איך זה הגיוני שנצחנו במלחמת ששת הימים
שמספרים שאצלנו כל טנק פוצץ לסורים איזה 30
לי אישית זה נראה כמו נס
וגם בא אלינו שנה שעברה אחד שהסביר על המחלחמה הזאתי מלא דברים ועדיין לא קילבתי תשובה.

ובכלל הרבה דברים שקורים לי אני כאילו מרגיש שמישהו משגיח ומכוון אותם בצורה מסויימת
קורה מלא פעמים שמישהו לא בא הביתה וכולם דואגים לו
ואז אני מבקש שהוא יחזור הביתה בשלום
ומיד כעבור זמן קצר הוא חוזר

אז זהו בינתיים
והדבר הכי קל בעולם זה לשלול אז נשר אל תחשוב שאתה כזה חכם
nesher
quote:
Originally posted by Flotser

והדבר הכי קל בעולם זה לשלול אז נשר אל תחשוב שאתה כזה חכם


א) אני לא חושב שאני הכי חכם או שאתה טיפש, הכל זאת צורה של חינוך
ב) אני שולל את אלוהים באותה צורה בדיוק שאתה שולל את זאת שיכול להיות שאין אלוהים, אין הבדל בינינו, בנוסף, לפני שאני יוכל להאמין במשהו , אני צריך הוכחה , ככה שאם תגיד לי , אל תשלול ישר , זה לא תשובה הגיונית
קודם אתה צריך להגיד לי למה יש אלוהים , אחר כך אני צריך להסביר לך למה אני שולל את זה
מובן ?
לא מובן?
לא משנה
עכשיו כל מי שלא מאמין באלוהים אבל רוצה לשמור על המסורת או דברים כאלה
http://www.hofesh.org.il/articles/jew/zehut.html
nesher
עוד משהו
לכל אלה שלומדים אזרחות ואין להם באמת מושג רציני מהו ה"סטטוס קוו" שכולם אוהבים לזיין את השכל עליו
http://www.hofesh.org.il/articles/h...status_quo.html
אחד לאחד
ושלא יזיינו לכם תמוח
-CosmicFire-
יש אלוהים שנתן לירוקים
תאלפיות
שנתיים ברציפות!!!!!!11111111111

nesher
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
יש אלוהים שנתן לירוקים
תאלפיות
שנתיים ברציפות!!!!!!11111111111


ואיפה הוא היה השנה ?
עבר לאהוד את מכבי תל-אביב ?
תהיה רציני
סתם , אני יודע שצחקת
:D
-CosmicFire-
אלוהים חלה בסארס והיה לו חום 200מעלות
אז מקום מכבי חיפה התפלק לו ויצא תל-אביב..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement