|
פילוסופיה :)))
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
טוב לא יודע אם מותר לי לפרסם כזה פוסט, תאמת נראה לי שזה די אסור.
.אבל התחשק לי דיון פילוסופי - דתי
???אלוהים, יש או אין? והכי הכי חשוב: למה
(!!!אפילו יש סקר שלא תגידו שלא השקעתי)
:D :D :D |
|
|
| nesher |
אז ככה
מי שמכיר אותי יודע בדיוק מה הצבעתי
לא צריך יותר מדי שכל כדי לנחש
יש הרבה סיבות למה אין אלוהים
אבל הגדולה מכל הסיבות
היא פשוט , למה יש אלוהים ?
מישהו שייתן לי תשובה מעמיקה ועניינית למה הוא חושב שיש אלוהים , בלי לנסות לסתור את המדע או דברים בסגנון , אני ישמח מאוד |
|
|
| ADiSH |
היי! למה סגרו לי!?!
:( |
|
|
| -CosmicFire- |
| אני היחיד ששמתי כן?? |
|
|
| AnthemFreak |
כל החיים שלי חשבתי שלא.. עד שלפני כמה ימים ראיתי תוכנית בערוץ הקהילתי (אני לא רואה אותו.. בפוקס העברתי) על צפנים בתנכ
משהו קרא את הצופן התנכי??
בקיצור בתכנית הראו כל מיני צפנים.. וזה גרם לי להרהר
לא שאני מאמין עכשיו לגמרי.. אבל ....
לא יודע בקיצור
אני לא משתתף בסקר |
|
|
| skelz |
יש אלוהים בשביל יהיה לכם מה לשאול..
ולא, אני לא מתכוון להצביע |
|
|
| Flotser |
אף אחד מאיתנו כנראה לא באמת יכול לדעת אם יש אלוהים או אין
אני מאמין שיש אלוהים
ואין לי תשובה מעמיקה כמו שנשר רוצה, ואני האמת קצת מתבייש בזה
אבל עדיין שיסביר את העם שלנו שכל כך הרבה פעמים גורש לכל העולם הצליח לשמור על הדת שלו בניגוד לכל אותם אלפי עמים שנמחקו עם ההסיטוריה או המירו את הדת והתרבות שלהם לחלוטין
ואני גם עדיין לא מבין איך זה הגיוני שנצחנו במלחמת ששת הימים
שמספרים שאצלנו כל טנק פוצץ לסורים איזה 30
לי אישית זה נראה כמו נס
וגם בא אלינו שנה שעברה אחד שהסביר על המחלחמה הזאתי מלא דברים ועדיין לא קילבתי תשובה.
ובכלל הרבה דברים שקורים לי אני כאילו מרגיש שמישהו משגיח ומכוון אותם בצורה מסויימת
קורה מלא פעמים שמישהו לא בא הביתה וכולם דואגים לו
ואז אני מבקש שהוא יחזור הביתה בשלום
ומיד כעבור זמן קצר הוא חוזר
אז זהו בינתיים
והדבר הכי קל בעולם זה לשלול אז נשר אל תחשוב שאתה כזה חכם |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Flotser
והדבר הכי קל בעולם זה לשלול אז נשר אל תחשוב שאתה כזה חכם |
א) אני לא חושב שאני הכי חכם או שאתה טיפש, הכל זאת צורה של חינוך
ב) אני שולל את אלוהים באותה צורה בדיוק שאתה שולל את זאת שיכול להיות שאין אלוהים, אין הבדל בינינו, בנוסף, לפני שאני יוכל להאמין במשהו , אני צריך הוכחה , ככה שאם תגיד לי , אל תשלול ישר , זה לא תשובה הגיונית
קודם אתה צריך להגיד לי למה יש אלוהים , אחר כך אני צריך להסביר לך למה אני שולל את זה
מובן ?
לא מובן?
לא משנה
עכשיו כל מי שלא מאמין באלוהים אבל רוצה לשמור על המסורת או דברים כאלה
http://www.hofesh.org.il/articles/jew/zehut.html |
|
|
| -CosmicFire- |
יש אלוהים שנתן לירוקים
תאלפיות
שנתיים ברציפות!!!!!!11111111111 |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
יש אלוהים שנתן לירוקים
תאלפיות
שנתיים ברציפות!!!!!!11111111111 |
ואיפה הוא היה השנה ?
עבר לאהוד את מכבי תל-אביב ?
תהיה רציני
סתם , אני יודע שצחקת
:D |
|
|
| -CosmicFire- |
אלוהים חלה בסארס והיה לו חום 200מעלות
אז מקום מכבי חיפה התפלק לו ויצא תל-אביב.. |
|
|
|
|