return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Ergenissen
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
In het kader van komkommer tijd:
Waar erger je je aan?

Mag van alles zijn, aan de WC die niet goed doorspoelt, aan het feit dat Bin Laden nog steeds niet gepakt is, aan het feit dat je alweer een lekke band hebt, enz...

Ik erger me op feesten aan MANNEN in ontbloot bovenlijf (voor vrouwen maak ik een uitzondering). Daarnaast vind ik het irritant als je lang moet wachten op wat drinken.

Ik erger me eraan als de bus te laat c.q. te vroeg (komt ook voor) vertrekt.

Ik erger me aan slakken op de weg.

Ik erger aan mezelf als ik een nummer hoor waarvan ik WEET dat ik hem ken, maar niet op de titel kan komen...
raoel
Ik erger me aan dezelfde dignen als jou, maar waar ik me ook heel erg aan erger is:

Aan mensen die niet kunnen relativeren.
Bijvoorbeeld, je doet iets omdat je denkt dat een ander dat ook goed vindt. Het gaat fout en die ander is dan pissed en zegt had dat nou niet gedaan stomme zak. Maar als je het niet had geprobeerd scheld ie je uit omdat je het niet hebt gedaan.


Vage uitleg misschien, maar ik maak dergelijke dingen erg vaak mee.
Verschrikkelijk als mensen de 2 woorden "goed geprobeerd" niet achter elkaar uit kunnen spreken.
arj1o1
ik werk in de supermarkt en laatst werd ik gewoon helemaal gek
ik stond iets te vullen en in plaats van eventjes te vragen of ze er bij mocht duwde een arrogant wijf van 40+ me gewoon ff aande kant IK DOE OOK MIJN WERK HOOR
M_Peror
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
In het kader van komkommer tijd:
Waar erger je je aan?
Ik erger aan mezelf als ik een nummer hoor waarvan ik WEET dat ik hem ken, maar niet op de titel kan komen...

Dit klinkt ZO bekend... :rolleyes:
En om dan nog iets toe te voegen:

Ik erger me aan...
- Geen richting aangeven in het verkeer.

Bijv dat je staat te wachten voordat je een rotonde kunt oprijden slaat de oetlul die al op de rotonde zit gewoon af (jouw straat in zeg maar) zonder te knipperen, waarna je vervolgens nog minutenlang kunt wachten op alle auto's achter 'm, die WEL op de rotonde blijven. Gvdgvdgvd... :whip:
Miss Proximus
ik erger me aan mijn vrienden die allemaal huismussen aan t worden zijn :D

t is echt tijd om weg te gaan dus heb erg zin in Mexico :) daarna vind ik wel weer nieuwe vrienden in Rotterdam of waar ik ook maar terechtkom :D
robin
ik erger me aan die pokke NS om over die scheit connexxion nog maar te zwijgen! maar ook aan.. die r&b figuurtjes, kofferbak open, radio vol open, je kent dat wel :whip: ik erger mij aan tiesto (:happy2: ) ik erger mij aan download limieten, ik erger mij aan mijn radio, sinds gister kraakt ie behoorlijk :whip: ik erger mij aan deze computer :rolleyes: ik erger mij aan mijn banksaldo, ik erger mij aan mijn printer, ik erger mij aan mijn moeders rijstijl ( :D ) ik erger mij aan die patserige marokaantjes hier voor de vomar, ik erger mij aan mij fiets, ketting lazert dr steeds af..

maar bovenal erger ik mij aan de STADSWACHT die nep smerisen a bah walgelijk, zo'n 2e hands uniform, zo'n patserige rot smoel, en maar lopen heen en weer heen en weer, kin om hoog, armen in zn zij en maar stoer doen BAH ik haat ze stelletje .. ik laat het hier bij.. voor nu
Remy D
quote:
Originally posted by M_Peror


Ik erger me aan...
- Geen richting aangeven in het verkeer.

Bijv dat je staat te wachten voordat je een rotonde kunt oprijden slaat de oetlul die al op de rotonde zit gewoon af (jouw straat in zeg maar) zonder te knipperen, waarna je vervolgens nog minutenlang kunt wachten op alle auto's achter 'm, die WEL op de rotonde blijven. Gvdgvdgvd... :whip:

Ik geef bijna nooit richting aan, maar dat komt omdat ik me erger aan rukkertjes als jij die te sloom zijn om te zien dat iemand ,al heeft hij geen richting aan, een bepaalde kant op gaat op een rontonde.
Blik
ik erger me aan mensen die het woord ergernissen niet goed kunnen schrijven :p
robin
ik erger mij aan mierenneukers
dj_spare
- ik erger me aan mensen die altijd laat/te laat zijn

- ik erger me aan mijn pc die met de dag trager wordt

- ik erger me ontzettend aan dat kutwijf dat elke dag bij de c1000 komt zeiken

- ik erger me aan het feit dat Firewall - Sincere uitgesteld is tot september 2003

- ik erger me aan het feit dat niemand met mij mee wil naar Dance valley

- ik erger me aan mezelf dat ik 6 vwo nog een x over mag doen volgend seizoen

- ik erger me aan de rabobank die 4 dagen voor mijn vakantie mijn kapotte pinpas nog niet heeft vervangen

- ik erger me enorm aan dat programma wat dagelijks NA de tour de france op nederland 2 uitgezonden wordt, met die achterlijke mogoleliedjes

- ik erger me aan het feit dat de frikandellen op dit moment op zijn

- ik erger me aan het feit dat de nieuwe Katana nog geen tracktitle heeft

- ik erger me aan armin van buuren die liegt over het wel/niet draaien van zijn remix van Motorcycle op sensation

Remy D
quote:
Originally posted by dj_spare
- ik erger me aan het feit dat niemand met mij mee wil naar Dance valley


- ik erger me aan de rabobank die 4 dagen voor mijn vakantie mijn kapotte pinpas nog niet heeft vervangen


- ik erger me aan armin van buuren die liegt over het wel/niet draaien van zijn remix van Motorcycle op sensation

a: zat tanerds die je wel mee willen nemen.
b: dat had ik vorig jaar dus ook bij die teringrabobank. Ze hadden mijn pasje gewoon geblokkeerd en had bijna geen pinpas maar gelukkig had ik hem toch nog 2 dagen voor tijd gekregen.
c: logisch dat hij zei dat hij hem niet ging draaien. Dat zou toch iedereen doen.

De andere dingen kan ik niet verantwoorden.
basd
quote:
Originally posted by dj_spare
- ik erger me aan het feit dat niemand met mij mee wil naar Dance valley

D'r gaan wel wat TA's hoor..

quote:
- ik erger me enorm aan dat programma wat dagelijks NA de tour de france op nederland 2 uitgezonden wordt, met die achterlijke mogoleliedjes

Voor alle fans ROCKS ! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement