|
אריאל !!! וכובע הסלסה !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
טוב אריאל אני מצטער לחשוף אותך ככה בפרהסיה אבל
זה עבר את הגבול ! חבר'ה הגיע הזמן שאני ורועי נשתף
אותכם ... תתכוננו לשמוע את האמת !ואת כל האמת על אריאל !
אריאל בקורס סלסה כבר יותר משנה ! ! !
ולא רק זה הוא בוגד בפורום שלנו עם פורום סלסה אחר !
אני רציני אני ורועי היינו אצלו לא מזמן והוא הראה לנו את הפורום
סלסה !!! יש אנשים כמונו רק פיגלעכים שרוקדים סלסה כל היום !
פורום בצבעים כתומים ורודים כאלה והכל קופצני ושמח
שם !!! אאאאההההההה אריאל בוגגגד !
ולנקודת השיא ! לאריאל יש כובע סלסה שנראה כמו הכובע
של חנן גולדבלט מ"בלי סודות" גשש בלש - אשכרה כובע קטן
של מדריכי סלסה כאלה כמו הכובעים של השחקני גולף הזקנים !!!
והוא אשכרה הולך איתו ברחוב !!!
אאאההההההההההההההההההההההההההההההההההההה !!!!!!!!
לתגובות מענות טרונות שאלות והרגעות מהשוק שאתם בטח נמצאים בו עכשיו
ניתן לפנות לאגודת
"אח"ת" !
"אריאל חזור בתשובה" !
תרומות ניתן להעביר לחברי הפורום מרעננה שידאגו לענייני הכספים
תודה מראש . |
|
|
| AnthemFreak |
| חחחחחחחחחחחחחחחח סיפור מצחיק |
|
|
| warpedd_ |
אני לא מאמין
:eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes:
ורק אתמול פגשתי אותו והוא נראה בסדר גמור |
|
|
| luckystrike |
אני יודע גם אני בחרתי בהתחלה שלא להאמין !
האמת קשה מנשוא !!!
אבל חייבים להתמודד איתה !!!
זה לא סיפור מצחיק !
מה קרה לאריאל ? ! ?
הבן שלי !!!! אאאאאאאאהההההההההההה |
|
|
| Ariels |
!!!!!!!!!! מי הבן שלך יא חתיכת צ'ונג
א. 7 חודשים
ב. אני גם פה זה לא נוגד
ג. את הכובע אני שם שאני מזיע הרבה והתסרוקת נהרסת
אבל זה לא רק ההוא בחורף הייתי עם כובע גרב
ובזמן האחרון אני הולך גם עם כוכבע מצחיה של היאנקיס
ד. אני לא הייתי כבר שבוע ואני גם לא יהיה בחודשיים הקרובים עד שאני יעשה אורטוסקופיה בברך, כרגע אני בקושי יורד במדרגות
...ה. טוב שנזכרת יא מעאפן עברו חודשיים מאז
[edit]
הפורום בצבע כחול-לבן |
|
|
| luckystrike |
כן כן צפוי שהתגובה תהיה הכחשה חלקית !
אל תירא אריאל אנחנו נירתם לעזרתך !!!
7
חודשים אתה בפורום אחר ?
האין בושה בליבך ?!?!?
ועוד פורום של סלסה ?!?!?
ועוד עם כובע של פגים שרואים רק בסדרה ספינת האהבה ?!?
צא מהפורום הורוד-כתום וחזור אל החרות והחופש ב
TA !!!
WE LOVE U ARIEL !
בן שליייייייי !!!!!!
LUKE , IM U'R FATHER |
|
|
| Ariels |
א. אני לא בפורום אחר אני גם וגם
ב.זה לא של פגים וספינת האהבה, תפתח אמטיוי ותראה עם מה פאט ג'ו הולך
ג. העיקר שאני לא לובש חולצות טירה כמוך
......מה זה ?!!?!?! בשכם כבר לא לובשים את הדברים האלה |
|
|
| DjChook |
ולמישהו אכפת שאני גם בפורום אחר ?
פורום קפואירה
ועושה קפואירה 6 חודשים :)
חחח
אריאל, תעשה מה שבא לך
ראסמי סלסה זה נחמד
עשו לנו פעם איזה שיעור כזה |
|
|
| Ariels |
!?!?!?! קפואירה
!?!!?! "זה לא הפירוש במילון למונח "נזק אורטופדי |
|
|
| DjChook |
הכל תלוי בכמות וברמת החימום שאתה משקיע
עם חימום נכון הכל בסדר |
|
|
| Ariels |
| ועם כל זה אתה בסוף נפצע בכדורסל... קוס אוחטוק אני צריך לפרוש מספורט תאמין לי |
|
|
| luckystrike |
קאופוורה זה אחלה !
ואריאל זה לא חולצת שכם זאת חולצת קוצרי החיטה !
חחחחח ככה אני נהפך לקיבוצניק שצובע בתים !
בנוגע לכובע - אם היה לי בן שהולך עם כובע כזה
הייתי מטביע אותו באמבטיה אבל שוב זה רק אני והנטיות
הסטרייטיות שלי !
אריאל זה כובע-פגים !!!! |
|
|
|
|