| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כנראה שכן...
אתה יודע למה אני מסוגל שאני שיכור!?
בפראנויה פעם הייתי כל כך שיכור שהלכתי מכות עם שומרים והעיפו אותי גם החוצה מהדיסקוטק והכל... |
תאמת לא נראה לי שאני הייתי עושה את זה אם הייתי שיכור אבל לי אין ממש זכות דיבור
באילת לפני שנתיים כמעט מצצתי לחבר שלי כשהייתי בהאנג אובר עצבני |
|
|