return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
אריאל !!! וכובע הסלסה ! (pg. 4)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
היום הייתי אמור ללכת לאיזה "ערב סלסה" או משו כזה על החוף היום
התבטל..בעע...

אבל דוגרי זה די נחמד...:rolleyes:
KosmiK-G8
בתור אחד שהחלקים החשובים של הגוף שלו (יעני שתי הרגליים המותניים הידיים והשכל) ממש לא מסונכרנים ביניהם וכל אחד חושב שהוא לבד בגוף אני מתקשה מאוד לאהוב סלסה
KosmiK-G8
שכחתי עוד חלק חשוב אחד אבל אני מאמין שלא רק אצלי הוא פועל בלי שום קשר לשאר החלקים.....
:crazy:
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ועם איזה תפוחי אדמה אני מסתובב בדיוק?!
שבלול אחי...


צח\עודד?
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
צח\עודד?

חחחח :)
שתיקה חזקה יותר ממילים :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
צח\עודד?


בנזונה
מסתובב עם תפוחי אדמה?!!
אז קורה ששיכורים ולא רואים בעיניים... עזוב אותי מזה כבר
Ariels
quote:
Originally posted by itamarsan
למה דווקא לפי דעתי זה נחמד לא צריך להתלהב מיזה זה בסך הכול סגנון של ריקוד
אבל זה ממש כייף לפי דעתי


אני אוהב כל מוזיקה שיש בה רגש
אם זה טראנס שחורה או קובנית
רגש ותופים כמובן
לפי דעתי חוץ מהמלודיה
לתופים יש תפקיד עצום
בהמחשת הרגש בשיר
Scorchio
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בנזונה
מסתובב עם תפוחי אדמה?!!
אז קורה ששיכורים ולא רואים בעיניים... עזוב אותי מזה כבר


אין רועי זה משהו שירדוף אותך לכל החיים
ת-ע-ש-ה לי טובהההההה
לא רואים בעיניים?!

דבר כזה גדול לא רואים בעיניים?!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
אין רועי זה משהו שירדוף אותך לכל החיים
ת-ע-ש-ה לי טובהההההה
לא רואים בעיניים?!

דבר כזה גדול לא רואים בעיניים?!


כנראה שכן...
אתה יודע למה אני מסוגל שאני שיכור!?
בפראנויה פעם הייתי כל כך שיכור שהלכתי מכות עם שומרים והעיפו אותי גם החוצה מהדיסקוטק והכל...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כנראה שכן...
אתה יודע למה אני מסוגל שאני שיכור!?
בפראנויה פעם הייתי כל כך שיכור שהלכתי מכות עם שומרים והעיפו אותי גם החוצה מהדיסקוטק והכל...



תאמת לא נראה לי שאני הייתי עושה את זה אם הייתי שיכור אבל לי אין ממש זכות דיבור

באילת לפני שנתיים כמעט מצצתי לחבר שלי כשהייתי בהאנג אובר עצבני

luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
אין רועי זה משהו שירדוף אותך לכל החיים
ת-ע-ש-ה לי טובהההההה
לא רואים בעיניים?!

דבר כזה גדול לא רואים בעיניים?!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי !!!!
:tongue3 :crazy:

ואילן אחי אתה מפחיד אותי בזמן האחרון
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי !!!!
:tongue3 :crazy:

ואילן אחי אתה מפחיד אותי בזמן האחרון


למה בזמן האחרון אחי..?

זה קרה לפני שנתיים...
השתניתי מאז
חחחחחחחחחחחחח....


מה קורה איתך מורן..?
מה אתה עושה בשעה כזאת מוקדמת בבית..??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement