return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
אריאל !!! וכובע הסלסה !
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב אריאל אני מצטער לחשוף אותך ככה בפרהסיה אבל
זה עבר את הגבול ! חבר'ה הגיע הזמן שאני ורועי נשתף
אותכם ... תתכוננו לשמוע את האמת !ואת כל האמת על אריאל !

אריאל בקורס סלסה כבר יותר משנה ! ! !
ולא רק זה הוא בוגד בפורום שלנו עם פורום סלסה אחר !
אני רציני אני ורועי היינו אצלו לא מזמן והוא הראה לנו את הפורום
סלסה !!! יש אנשים כמונו רק פיגלעכים שרוקדים סלסה כל היום !
פורום בצבעים כתומים ורודים כאלה והכל קופצני ושמח
שם !!! אאאאההההההה אריאל בוגגגד !

ולנקודת השיא ! לאריאל יש כובע סלסה שנראה כמו הכובע
של חנן גולדבלט מ"בלי סודות" גשש בלש - אשכרה כובע קטן
של מדריכי סלסה כאלה כמו הכובעים של השחקני גולף הזקנים !!!
והוא אשכרה הולך איתו ברחוב !!!

אאאההההההההההההההההההההההההההההההההההההה !!!!!!!!

לתגובות מענות טרונות שאלות והרגעות מהשוק שאתם בטח נמצאים בו עכשיו
ניתן לפנות לאגודת
"אח"ת" !
"אריאל חזור בתשובה" !
תרומות ניתן להעביר לחברי הפורום מרעננה שידאגו לענייני הכספים
תודה מראש .
AnthemFreak
חחחחחחחחחחחחחחחח סיפור מצחיק
warpedd_
אני לא מאמין
:eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes:
ורק אתמול פגשתי אותו והוא נראה בסדר גמור
luckystrike
אני יודע גם אני בחרתי בהתחלה שלא להאמין !
האמת קשה מנשוא !!!

אבל חייבים להתמודד איתה !!!
זה לא סיפור מצחיק !

מה קרה לאריאל ? ! ?
הבן שלי !!!! אאאאאאאאהההההההההההה
Ariels
!!!!!!!!!! מי הבן שלך יא חתיכת צ'ונג
א. 7 חודשים
ב. אני גם פה זה לא נוגד
ג. את הכובע אני שם שאני מזיע הרבה והתסרוקת נהרסת
אבל זה לא רק ההוא בחורף הייתי עם כובע גרב
ובזמן האחרון אני הולך גם עם כוכבע מצחיה של היאנקיס
ד. אני לא הייתי כבר שבוע ואני גם לא יהיה בחודשיים הקרובים עד שאני יעשה אורטוסקופיה בברך, כרגע אני בקושי יורד במדרגות
...ה. טוב שנזכרת יא מעאפן עברו חודשיים מאז

[edit]
הפורום בצבע כחול-לבן
luckystrike
כן כן צפוי שהתגובה תהיה הכחשה חלקית !
אל תירא אריאל אנחנו נירתם לעזרתך !!!

7
חודשים אתה בפורום אחר ?
האין בושה בליבך ?!?!?
ועוד פורום של סלסה ?!?!?
ועוד עם כובע של פגים שרואים רק בסדרה ספינת האהבה ?!?

צא מהפורום הורוד-כתום וחזור אל החרות והחופש ב
TA !!!

WE LOVE U ARIEL !

בן שליייייייי !!!!!!

LUKE , IM U'R FATHER
Ariels
א. אני לא בפורום אחר אני גם וגם
ב.זה לא של פגים וספינת האהבה, תפתח אמטיוי ותראה עם מה פאט ג'ו הולך
ג. העיקר שאני לא לובש חולצות טירה כמוך
......מה זה ?!!?!?! בשכם כבר לא לובשים את הדברים האלה
DjChook
ולמישהו אכפת שאני גם בפורום אחר ?
פורום קפואירה

ועושה קפואירה 6 חודשים :)

חחח

אריאל, תעשה מה שבא לך
ראסמי סלסה זה נחמד
עשו לנו פעם איזה שיעור כזה
Ariels
!?!?!?! קפואירה
!?!!?! "זה לא הפירוש במילון למונח "נזק אורטופדי
DjChook
הכל תלוי בכמות וברמת החימום שאתה משקיע
עם חימום נכון הכל בסדר

Ariels
ועם כל זה אתה בסוף נפצע בכדורסל... קוס אוחטוק אני צריך לפרוש מספורט תאמין לי
luckystrike
קאופוורה זה אחלה !


ואריאל זה לא חולצת שכם זאת חולצת קוצרי החיטה !
חחחחח ככה אני נהפך לקיבוצניק שצובע בתים !

בנוגע לכובע - אם היה לי בן שהולך עם כובע כזה
הייתי מטביע אותו באמבטיה אבל שוב זה רק אני והנטיות
הסטרייטיות שלי !

אריאל זה כובע-פגים !!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement