return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
אריאל !!! וכובע הסלסה ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
NyKoN
חחחחחח
סודות אפלים נחשפו פה
קרעתם אותי

זה ידוע לכולם שאריאל הולך לסלסה כבר מלא זמן... יש לו גם את התוף של מכבי מהסלסה והכל (בונגו?) בכל מקרה.... בקשר לכובע- צריך תמונה בשביל להיות חד משמעי
Ariels
חפש את כל התמונות שלי מחוף אכאדיה
אין לי שם תמונה אחת עם כובע
Ariels
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זין...
אריאל סיפר לך את זה?!?!?!?
כי מורן סיפר לי גם את כל הסיפור הזה לפני כמה זמן...
מורן... אתה רוצה להגיד לי שאריאל זה החבר שלך שמזיין את הסקסולוגית1?!?!?!?!??!?!?!?!
ולא אמרת לי!? בוש והכלם


לא אני לא מזיין סקסולוגית, פשוט
כל היום אני עושה חיפושים בגוגל
...אחרי המילה אורגזמה וקורא מה שיוצא
oDrori
...לפחות הוא לא הומו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
...לפחות הוא לא הומו


ממממממממממממממממממממההההההההההההההההההההההההה אחחחחחחחחחחחחחחחחחייייייייייייייייייייי?!?!?!?!?!

מורן... אתה פייגעלך לגמרי
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגתם אותי עכשיו עם הטרד הזה!!!!
Segev
אני תומך באריל גם אני בפורום נוסף ועוד של DBZ
אני לא מתחפש לגוקו אבל עדין...

תנו לו לחיות :D
TinkerbeL
אף פעם לא הבנתי למה אנשים כל כך מתלהבים מסלסה!!!!!!

זה בכלל לא משהו.........
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אף פעם לא הבנתי למה אנשים כל כך מתלהבים מסלסה!!!!!!

זה בכלל לא משהו.........


אשכרה !!!
סוף סוף !
:)


ורועי\עודד יא חארות ! תודו שנדבקתם !
אין פעם שעודד לא מתקשר אליי ומתחיל בכככככןןן אאאאחייי
חחחחחחחחחחחחחח

זה גם תפס אצלי בחבר'ה העניין הזה
:)
זה התחיל בכלל מהצבא ...
WELL ...

ורועי - שלא נדבר על התפוחי אדמה שאתה מסתובב איתם יא פג
DjChook
אני נדבקתי בלהתחיל שיחות ב

מעעעעעעעעעעעעעעעע

ואפילו לי מורן עשה פעם את ה

כן אחיייייייי

משהו טוב :)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ורועי\עודד יא חארות ! תודו שנדבקתם !
אין פעם שעודד לא מתקשר אליי ומתחיל בכככככןןן אאאאחייי
חחחחחחחחחחחחחח

זה גם תפס אצלי בחבר'ה העניין הזה
:)
זה התחיל בכלל מהצבא ...
WELL ...

ורועי - שלא נדבר על התפוחי אדמה שאתה מסתובב איתם יא פג


אנחנו אומרים לך כי אנחנו צוחקים עליך@#$@$%
ומה הקשר למה שאמרת?!
ועם איזה תפוחי אדמה אני מסתובב בדיוק?!
שבלול אחי...
itamarsan
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אף פעם לא הבנתי למה אנשים כל כך מתלהבים מסלסה!!!!!!

זה בכלל לא משהו.........

למה דווקא לפי דעתי זה נחמד לא צריך להתלהב מיזה זה בסך הכול סגנון של ריקוד
אבל זה ממש כייף לפי דעתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement