return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
אריאל !!! וכובע הסלסה ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
מורן
אמן והבן שלך נשכן
אמן
Ariels
...נעם יא עיוני
!?!? שו אנתה תעל יא מדרוב
Sniper
quote:
Originally posted by Ariels
!?!?!?! קפואירה
!?!!?! "זה לא הפירוש במילון למונח "נזק אורטופדי


אשכרה יש לי חבר שהוא כבר איזה שנתיים בקפוארה הזה
והוא בקושי יכול ללכת כל הברקיים שלו הלכו
וכו'...
DjChook
אולי הברכיים שלו הלכו חחח
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
מורן
אמן והבן שלך נשכן
אמן


אבא שלך נשכן יא שבלול !

איפה אמנת ערוץ הילדים שלנו ?
Ariels
!?!? איפה הדרך ארץ שלכם אנשים
Scorchio
quote:
Originally posted by Ariels
!?!? איפה הדרך ארץ שלכם אנשים


אומר הבנאדם שנתקף בדחף חולני לספר לי על ההבדל בין אורגזמה נרתיקית ואורגזמה דגדגנית באמצע הדרך הביתה אתמול
ועוד בכביש חשוך
פחדתי כבר שהוא יינסה להדגים עליי
פני כריש
:)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Ariels
...נעם יא עיוני
!?!? שו אנתה תעל יא מדרוב


המצב הכלכלי קשה בבית ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
אומר הבנאדם שנתקף בדחף חולני לספר לי על ההבדל בין אורגזמה נרתיקית ואורגזמה דגדגנית באמצע הדרך הביתה אתמול
ועוד בכביש חשוך
פחדתי כבר שהוא יינסה להדגים עליי
פני כריש
:)


זין...
אריאל סיפר לך את זה?!?!?!?
כי מורן סיפר לי גם את כל הסיפור הזה לפני כמה זמן...
מורן... אתה רוצה להגיד לי שאריאל זה החבר שלך שמזיין את הסקסולוגית1?!?!?!?!??!?!?!?!
ולא אמרת לי!? בוש והכלם


אה ובקשר לכובע...
אריאל אחי אתה נראה כאילו יצאת מטורניר גולף בבית אבות סיעודי!!
זה מעשה פאגיסטי לגמרי מצידך
וכל בנות הסלסה צוחקות עליך בגלל הכובע...
אבל אנחנו צוחקים על אחת ספציפית שאוהבת שומרים תימנים והיא נראית כמו כוס לא מצוחצח... :rolleyes:
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אה ובקשר לכובע...
אריאל אחי אתה נראה כאילו יצאת מטורניר גולף בבית אבות סיעודי!!
זה מעשה פאגיסטי לגמרי מצידך
וכל בנות הסלסה צוחקות עליך בגלל הכובע...
אבל אנחנו צוחקים על אחת ספציפית שאוהבת שומרים תימנים והיא נראית כמו כוס לא מצוחצח... :rolleyes:


פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי !!!
היום הזה אצל אריאל היה אחד היותר מצחיקים !!!

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי !!!
היום הזה אצל אריאל היה אחד היותר מצחיקים !!!


חופשי זה היה!!!
והמוקפץ שהוא הכין... איזה צחוקים עם זה :D
Tarantula
חחחחחחחח, איזה מצחיקים אתם:haha: :haha:

אריאל אל תשים לב עליהם, הם סתם מקנאים:D

בעיר העלובה שלנו אין אפילו שיעורי סלסלה נורמליים,
עד כזה זה עלוב...:confused:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement