|
Sweta radio
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
Tänkte att man kunde ha en internet stream typ en gång i veckan där nån (olika varje vecka) från Sweta väljer sina grymmaste låtar o spelar dom, kul o höra vad andra lyssnar på plus att det är ganska kul att sända också.
Vet inte om ni tycker detta är en bra idé men jag tycker det skulle vara lite coolt! =)
Frivilliga än så länge:
Me
Glorie
TrancE_GyLLe
Nyx
Swe_trance
RebeL9
zamzon
vizay
Nicke
AnD
P4z
DJ_Laszlo
Sand Leaper
Skriv upp er eller skicka pm ni som är intresserade! |
|
|
| zamson |
| vi har snackat omd förut... skulle vara grymt med en sweTA radio... frågan är vem som ska hosta |
|
|
| St_Andrew |
| Jo det e väl det svåraste fast det e inte så svårt att lösa, dom flesta här inne har iaf minst 512kbit vilket borde räcka för ungefär 4 anslutningar, om dom fyra går till fyra andra som oxå hostar samma sak (megaenkelt o fixa) så wipps kan 4*4+4+1=21 personer lyssna på det o mer än så lär det väl innte bli, sen e det väl flera som har mer än 512 oxå... |
|
|
| Glorie |
hehe, jag har inte läst nåt tidigare om nån sweta-radio :p så ja får väl säga igen "vilket bra topic andrew" :p!! haha va bra att du tar dig tid att välja smileys till tråden me ;) som syns på SWEDEN- mainsidan... ser trevligare ut :p hehe
jag har nyligen lärt mig sända radio!!! :D :D :D så ja kan va me i leken ;) men ja kan inte hosta :( |
|
|
| TrancE_GyLLe |
om en vecka så sitter jag på mitt gammla vanliga BBB så jag kan hosta.. bara nån berättar hur man gör..:) :)
de är iaf en as bra ide Andrew...
om ni inte hittar nån annan som vill/kan hosta så pm:a mej.. å berätta hur man gör.. som sagt om en vecka altså...:) :)
//
GyLLe |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
om en vecka så sitter jag på mitt gammla vanliga BBB så jag kan hosta.. bara nån berättar hur man gör..:) :)
de är iaf en as bra ide Andrew...
om ni inte hittar nån annan som vill/kan hosta så pm:a mej.. å berätta hur man gör.. som sagt om en vecka altså...:) :)
//
GyLLe |
Ska resa bort i två veckor från imorn men jag kan gärna hjälpa dig med det där sen om ingen annan gör det innan, e ganska enkelt speciellt med windows!
Vilka e villiga o spela då?
Vi har glorie o jag iaf!
Redan två stjärn djs :P |
|
|
| TrancE_GyLLe |
ska man göra ett set å mixa å greja eller bara "droppa" :) lösa låtar???
jag kan göra båda men vet inte hur man kopplar mitt mix prog till radion typ.. fattar du vad jag menar??? :) AJA de löser sej väl.. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Vi har glorie o jag iaf!
Redan två stjärn djs :P |
:crazy: :crazy: :crazy: man behöver inte mixa va? :p räcker väl om man spelar olika låtar... mellanrum emellan gör ju ingenting :p hehee |
|
|
| lonne |
| Låter som ett bra förslag ! |
|
|
| Nyx |
| kul idé..tror dock inte att det är många här som diggar min typ av musik :disbelief |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Nyx
kul idé..tror dock inte att det är många här som diggar min typ av musik :disbelief |
jo ra...din stil e hård som fan..och jag diggar det..du borde göra en mix tycker jag..;)
gillar du hardcore ? min kompis är hardcore-fanatiker och han har påverkat mig ganska mycket..jag börjar oxå gilla RTC, Stunned Guys, Dj Promo, korsakoff osv. :p |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
jo ra...din stil e hård som fan..och jag diggar det..du borde göra en mix tycker jag..;)
gillar du hardcore ? min kompis är hardcore-fanatiker och han har påverkat mig ganska mycket..jag börjar oxå gilla RTC, Stunned Guys, Dj Promo, korsakoff osv. :p |
hehe..jag lyssnade på lite thunderdome och dyl. förr..men det är framförallt acid och hardtrance som jag lyssnar på nuförtiden och även en del melodic trance, psytrance och dancemusik! :D
låttips: Revolution Team vs The Snake - Let's Drum The Boomstick (skön gammal hardcorelåt!) |
|
|
|
|