return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Sweta radio (pg. 4)
View this Thread in Original format
Kongo_kim
kan man använda Atomix?
Det enda program jag förstår mig på.
St_Andrew
quote:
Originally posted by Nyx
hur lång ska mixen vara? (har inte kollat igenom tråden, om det nu står nånstans)


Bra fråga jag tycker man kan få bestämma lite själv men ungefär 1-2 timmar?

quote:
Jag är med! :D


Bra! :D
Vizay
nånstans mellan 1-2 timmar blir nog ganska sjyst, längre så blire jobbigt för den som sänder å kortare blir tråkigt för lyssnarna....

de eklart om nån pallar å köra 12h i streck kan vi ju försöka slå nån sorts rekord eller så :p
zamson
min månads mix kommer nog landa på runt 70+ min... för att få plats på cd. har nästan valt ut alla låtar till testmixen.. slänger upps en så får ni säga vad ni tycker.
Nicke
quote:
Originally posted by zamson
skulle vara kul o fixa en hemsida om radio projektet går bra - hjälper gärna till med mina webdesign skills haha ;)


Tycker att det är en bra idé. Lite som DI.fm kanske, med senaste spelade låtarna och info om uppkommande events :)

Här e en mix som jag gjort och kanske kan spela nåt tag:

01. DeNuit - All That Mattered (Love You Down) (East Sunshine Mix)
02. Yahel - You Feel
03. Moka DJ - Mary Go Wild!
04. Miika Kuisma - Hibernation (Promo Mix)
05. Kai Tracid - 4 Just One Day (Energy Mix)
06. Sound Of Overdose - City 2 City (DJ Scot Project Remix)
07. Talla 2XLC - Can You Feel The Silence (Club Mix)
08. Hiver & Hammer feat. Javah - 5 Million Miles (DanceAddict's Reconstruction)
09. The Moon feat. Nu-NRG - High Volume

Tid: 60:30

Väldigt bra mixad tycker jag, speciellt för att vara gjord med MimMeister (beatmixing) ;)
DJ_Laszlo
Jag är mer än villig att mixa ihop ett litet progressive/hardtranceset...I'm all for!
Sand Leaper
Kan ikke mikse,men vil gjerne være med for det! Jeg kunne godt tenke meg å spille litt "annerledes" musikk,dog elektronisk må vite. En chill-spesial hadde vært noe som jeg godt kunne tenke meg å kjøre igang. Men jeg er uerfaren angående shoutcasts og slikt,så kunne godt trengt litt info om dette.
hustler
Stört bra idé! I can´t wait!
SteveTranz4ever
Min radio står på mest hela tiden egentligen... inte alltid men ofta....

Har funderat många gånger under det år jag kört radio att köra tema typ en kväll mixad av TAs tex perfekt till förfesten så är det bara för folk runt omkring att tunea in...
St_Andrew
Jag har börjat pula på en sändning nu, men steve du kan hosta andras sändningar om man säger till dig lite innnan?

DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Min radio står på mest hela tiden egentligen... inte alltid men ofta....

Har funderat många gånger under det år jag kört radio att köra tema typ en kväll mixad av TAs tex perfekt till förfesten så är det bara för folk runt omkring att tunea in...


Låter som en bra plan...ännu bättre vore det om du kunde fixa det till kl 7 ikväll för då är det förfest hemma hos mig :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by St_Andrew
Jag har börjat pula på en sändning nu, men steve du kan hosta andras sändningar om man säger till dig lite innnan?


Lätt !! :toocool:


quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Låter som en bra plan...ännu bättre vore det om du kunde fixa det till kl 7 ikväll för då är det förfest hemma hos mig :)


Lätt !! :toocool:


Tänkte på en annan sak... har ju faktiskt senaste Mixmeister 4 Pro och där kan man shoutcasta och mixa... man mixar inte i real tid iof men iaf.... rätt kul grejj... har inte testat den än, det finns ju även så man kan mixa i realtid och om man orkar pula så kan man koppla in DJ-CD eller Tallrik-spelare och sända... Sätten äro många :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement