|
Sweta radio (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Nyx
kul idé..tror dock inte att det är många här som diggar min typ av musik :disbelief |
eru galen? :) JAG diggar din style me juuuuu :) kommer lätt att lyssna om du lirar :p om ja e hemma villsäga..men d ska ja försöka va |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
eru galen? :) JAG diggar din style me juuuuu :) kommer lätt att lyssna om du lirar :p om ja e hemma villsäga..men d ska ja försöka va |
haha..då får jag se till och ställa upp med ett hårt set då :D |
|
|
| St_Andrew |
Va bra då kan steve hosta! :D
Nån som vågar sig på att börja?
(har varit på semester, therefore lite seg o svara...) |
|
|
| Vizay |
| jag bangar inte på att börja...dock har jag ett litet problem med för korta RCA-kablar som måste lösas men jag säger till så fort jag e redo...nån annan får gärna hoppa in innan mig om den vill :) |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by Nyx
kul idé..tror dock inte att det är många här som diggar min typ av musik :disbelief |
Det kan ju iofs vara bra med lite omväxling ibland ;) |
|
|
| AnD |
Sannerligen bra idé.
Skriv upp mig :) . |
|
|
| Nicke |
| Om ni behöver mer cheesy/commercial trance, så kanska jag kan hjälpa till nån gång :D |
|
|
| Vizay |
vill återigen påpeka att man absolut inte måste mixa musik för å lira...uppskattas precis lika mycket om ni bara drar favoriterna ur er playlist rakt av...tänkte jag klargör det en gång till så ingen blir lite smårädd å tycker att dom inte kan mixa osv...
ALLA e välkomna å lira musik, mixat eller omixat! :D (ni får tom. lira dålig musik om ni vill ;):rolleyes: ) |
|
|
| zamson |
| jag hålle rpå o testar en grej... ska mixa ihop (kanske ruffmixat) ca 1h30min med ny trance/dans musik... och sen snacka lite ibland mellans påra berätta vilka det är osv.. lite mobbat men d kanske blir bra... skulle vara kul med ett program som liknar ett riktigt radioprogram - kommer väl likna p3dans men med trance då.. när d e klart får ni lyssna :) |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by zamson
jag hålle rpå o testar en grej... ska mixa ihop (kanske ruffmixat) ca 1h30min med ny trance/dans musik... och sen snacka lite ibland mellans påra berätta vilka det är osv.. lite mobbat men d kanske blir bra... skulle vara kul med ett program som liknar ett riktigt radioprogram - kommer väl likna p3dans men med trance då.. när d e klart får ni lyssna :) |
Det verkar ju nice, ungefär som Radio Seven. |
|
|
| P4z! |
| jag är också intresserad :) |
|
|
| Nyx |
jag är inte så haj på att mixa..men jag kan försöka klippa och klistra och försöka få ihop låtar på nåt sätt..så att man slipper lyssna på en massa låtar med 4 minuters intros osv..har fixat ihop några skivor på det sättet som blev bra iaf :D
hur lång ska mixen vara? (har inte kollat igenom tråden, om det nu står nånstans)
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Frivilliga än så länge:
Nyx (?)
|
Jag är med! :D |
|
|
|
|