|
Sweta radio (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Laszlo |
| Jag har riktiga grejer och kan mixa realtime any time any place, men jag vet inte hur man sänder...vilka program o skit som behövs.. |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Jag har riktiga grejer och kan mixa realtime any time any place, men jag vet inte hur man sänder...vilka program o skit som behövs.. |
http://www.shoutcast.com/download/
ladda ner DJ- och Server pluginet, sen läs Readme filen :) |
|
|
| Nicke |
| Hur går det till, om jag spelar musik, måste inte jag själv vara server då, eller kan jag använda nån annan som server? Hur går det till i så fall? |
|
|
| SteveTranz4ever |
18.30 kör jag igång denna mix av MiB.. premiär för mighttp://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=121959... Jag lutar på att MiBs mix e bra
En gång körde jag en mix utan att lyssna på den innan, den var gjord av en kille som precis börjat mixa CD och efter en stund märkte jag att det var katastrof... lugn gott folk, de va ingen från detta forum :)
[edit] Kom just på att polare har ett program som synkar musiken mellan alla som kör en server om man vill köra exakt samma... nåt i den stilen... |
|
|
| Kongo_kim |
Jag lyssnar redan på din radio
Första gången jag hör Armin - Future Funland. Den e fet grym.
Ser fram emot MIBs mix. |
|
|
| Kongo_kim |
| WEEHHEYYY nu börjar den |
|
|
| MiB |
| lyssnar oxå nu =) tippar på att den där MiB e en klippa på o välja låtar =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by MiB
lyssnar oxå nu =) tippar på att den där MiB e en klippa på o välja låtar =) |
Jag hörde han e en av Sveriges top DJs ;) ha ha
Nä nu krankar jag på, öppnar balkong dörren och sätter mig i solen med en iiiis kall biiira :) Livet e gott mot dom goda som Steve brukar säga... |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag hörde han e en av Sveriges top DJs ;) ha ha
Nä nu krankar jag på, öppnar balkong dörren och sätter mig i solen med en iiiis kall biiira :) Livet e gott mot dom goda som Steve brukar säga... |
hahahaha |
|
|
| Kongo_kim |
Så var det över..
Det var ju inte bättre än Ferry Corsten i alla fall :p |
|
|
| St_Andrew |
| Men det var riktigt bra :D :D :D |
|
|
|
|