return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Sweta radio (pg. 5)
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
Jag har riktiga grejer och kan mixa realtime any time any place, men jag vet inte hur man sänder...vilka program o skit som behövs..
P4z!
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Jag har riktiga grejer och kan mixa realtime any time any place, men jag vet inte hur man sänder...vilka program o skit som behövs..


http://www.shoutcast.com/download/

ladda ner DJ- och Server pluginet, sen läs Readme filen :)
Nicke
Hur går det till, om jag spelar musik, måste inte jag själv vara server då, eller kan jag använda nån annan som server? Hur går det till i så fall?
SteveTranz4ever
18.30 kör jag igång denna mix av MiB.. premiär för mighttp://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=121959... Jag lutar på att MiBs mix e bra


En gång körde jag en mix utan att lyssna på den innan, den var gjord av en kille som precis börjat mixa CD och efter en stund märkte jag att det var katastrof... lugn gott folk, de va ingen från detta forum :)



[edit] Kom just på att polare har ett program som synkar musiken mellan alla som kör en server om man vill köra exakt samma... nåt i den stilen...
Kongo_kim
Jag lyssnar redan på din radio
Första gången jag hör Armin - Future Funland. Den e fet grym.

Ser fram emot MIBs mix.
Kongo_kim
WEEHHEYYY nu börjar den
MiB
lyssnar oxå nu =) tippar på att den där MiB e en klippa på o välja låtar =)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by MiB
lyssnar oxå nu =) tippar på att den där MiB e en klippa på o välja låtar =)


Jag hörde han e en av Sveriges top DJs ;) ha ha

Nä nu krankar jag på, öppnar balkong dörren och sätter mig i solen med en iiiis kall biiira :) Livet e gott mot dom goda som Steve brukar säga...
St_Andrew
wiii softich!
MiB
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag hörde han e en av Sveriges top DJs ;) ha ha

Nä nu krankar jag på, öppnar balkong dörren och sätter mig i solen med en iiiis kall biiira :) Livet e gott mot dom goda som Steve brukar säga...


hahahaha

Kongo_kim
Så var det över..

Det var ju inte bättre än Ferry Corsten i alla fall :p
St_Andrew
Men det var riktigt bra :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement