|
Tranceicion Relaunched - 6:e sept. (NY) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
de va jag som skrivit fel....va ju så att jag gjorde en helt ny post om detta eftersom de inte gick att editera den gamla...jag har bl.a. bytt tid med dom så jag ändrade namnen men glömde stilen :p
my bad...velly solly! :) |
det e alltid ditt fel.. du ska vara så jäkla jobbig...
göra det värre för oss alla andra... kan du inte vara lite normal istället.. sluta vara så jävla speciell.... eller???
hehe ;) |
|
|
| Vizay |
dbl jag gillar dig också sötnos :p
yeye i värsta fall kan ni ju göra oss en tjäanst å lägga en hundring, gå dit å skita i alla andra å bara dansa :)
ni kanske förlorar en hundring men vi förlorar många tusen om ingen kommer...så farligt ere inte med några 16-åringar :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Endre
grejen är den att , denna gången bör alla visiteras efter visselpipor.
|
japp...hur hade du tänkt smita förbi den kontrollen då? |
|
|
| Pjox |
| Om det låter som om jag gnäller på nån är det inte min mening men jag undrar varför det är så himmla farligt om det är från 16? Så himmla stor skillnad kan det väl inte vara på en 16-17 åring och en 18åring? eller? |
|
|
| zamson |
| kan väl inte direkt säga att jag går på "18 års hak" - men jag tror inte fokused eller mondaybars fester skulle vara lika lyckade om dom var från 16... Det blir för stor lucka mellan generationerna |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Pjox
Om det låter som om jag gnäller på nån är det inte min mening men jag undrar varför det är så himmla farligt om det är från 16? Så himmla stor skillnad kan det väl inte vara på en 16-17 åring och en 18åring? eller? |
Sa själv så när jag var 16 och 17.....tyckte att det fanns många som betedde sig bra mycket värre över 18 än vad t.ex mina polare gjorde.
Och så är det oxå...finns idioter i alla åldrar.
Men vad jag märkte på senaste festen och på andra fester med 16 års gräns är att det finns så många som fortfarande lever i nån högstadie-tro och anser att det minsanna inte går att dansa om inte alla andra gör det typ, och det är mycket coolare att sitta på sidan och titta på.... på senaste Tranceicion stod jag själv och dansade med 40 åskådare i typ 40 minuter....Dioxys hjälpte mig till och från... det är väl ok..jag gillr att dansa men anser inte att stämningen låg någe högt alls...och vet inte om jag har lust att stå där igen, då står jag hellre framför stereon hemma gratis....detta har jag bara upplevt på partyn med 18 och neråt.
Men det är trots allt polare som arrangerar, polare som spelar. Då går man dit och fester och gör det bästa av det :) |
|
|
| Ferren |
Många ser på festen som den första Tranceicion festen som var den 3:e Maj
Och vi som är på TCI Crew tog emot jätte mycket feedback från första festen så vi inte skulle göra samma misstag igen. När det gäller visselpipor och sådant så var det några idioter som kände en av mina kompisar, och dom hör hemma på ung08 festerna. Jag saa själv åt dom efter festen men dom kommer ändå inte komma på denna fest, så ni behöver inte vara oroliga. Varken min kompis eller dom andra vet om den här festen, sen känner dom inte ens någon som gillar trance musiken.
Förra gången så valde vi att sälja biljetter själva och folk fick ta kontakt med oss så kunde vi bestämma plats var vi skulle göra köpet. Nu denna gång så är biljetterna på Pitch och Saturn Return där folk kan köpa när dom vill och hur dom vill som jag anser kan va ett mycket bättre sätt för då kan det locka till sig mer människor och så slipper man gå igenom så himla mycket krångliga saker.
Sen när det gäller 16års gräns så tycker jag att det börjar bli löjligt, bara för att man själv har fyllt 18 så betyder det inte att man ska ner på alla fester som är omyndiga, däremot så vet jag många som säger att man inte gillar 16 års fester och vill inte gå på det *påpekar ingen på detta forum dock*, sen så köper dom biljett till Karma och Midway, enligt mig så kan inte dubbelmoralen va större.
Sen så spelar det ingen roll om det är 18 eller 16 på festen för ingen alkohol är ändå med i leken. Kom dit med dina polare, dansa loss till bra musik, ingen kräver att man ska börja snacka med varje person som är på festen. Varken ålder på 18 eller 16 så är huvudsaken att alla gillar musiken.
//Ferren |
|
|
| Ferren |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Sa själv så när jag var 16 och 17.....tyckte att det fanns många som betedde sig bra mycket värre över 18 än vad t.ex mina polare gjorde.
Och så är det oxå...finns idioter i alla åldrar.
Men vad jag märkte på senaste festen och på andra fester med 16 års gräns är att det finns så många som fortfarande lever i nån högstadie-tro och anser att det minsanna inte går att dansa om inte alla andra gör det typ, och det är mycket coolare att sitta på sidan och titta på.... på senaste Tranceicion stod jag själv och dansade med 40 åskådare i typ 40 minuter....Dioxys hjälpte mig till och från... det är väl ok..jag gillr att dansa men anser inte att stämningen låg någe högt alls...och vet inte om jag har lust att stå där igen, då står jag hellre framför stereon hemma gratis....detta har jag bara upplevt på partyn med 18 och neråt.
Men det är trots allt polare som arrangerar, polare som spelar. Då går man dit och fester och gör det bästa av det :) |
>Många påpeka sist att uplifting inte var någon vidare musik att börja med och kan jag hålla med om, så denna gång kommer vi inte börja med det utan lite mer fylldfart musik som techno, och sånt kan man knappast inte stå still med ;).
Har ni kommentarer, kritik av någon sort så maila oss gärna. Det är tack vore ert stöd som vi kan göra våra fester bättre, så vi tar emot kritik med öppen famn ;) |
|
|
| Pjox |
| Okej.. Jag kan fårstå att det är 18+ påfester där dom sälger alkohol. Okej att det är skillnad mellan dom som kanske är 20+ och 16åringar men festerna borde ju i så fall vara från 20+ inte 18+. Men jag får vänta ett år sen kanske jag förstår vad ni menar. :) |
|
|
| Ferren |
| quote: | Originally posted by Pjox
Okej.. Jag kan fårstå att det är 18+ påfester där dom sälger alkohol. Men efeter det jag läst nu tycker jag fortfarande det värkar onödigt att inte villja gå på 16+ fester. Okej att det är skillnad mellan dom som kanske är 20+ och 16åringar men festerna borde ju i så fall vara från 20. Men jag får vänta ett år sen kanske jag förstår vad ni menar. :) |
Jag rär ju bara 18 men har inte sett någon större skillnad på fokused fester och där ålder när 16. Som har jag sett det så blir mer alkohol bara för 18 åringarna :D |
|
|
| Pjox |
| Hehehe Okej :toothless |
|
|
| Ferren |
Ska annonsera fram nu också att TCI - Relaunched Line up är ändrad:
[21:00] Smuts Allstars (Techno)
[22:00] DJ Dome (Techtrance/Techno)
[23:00] Vizay (Hardtrance)
[00:00] Tony Ullman (Uplifting)
[01:00] Ferren (Hardstyle/Techno) "F.Sound Records"
[02:00] DJ Mickey (Hardtrance/Clubtrance)
Som ni ser så blire mycket mer dunka-techno :)
Mer information på http://www.tranceicion.tk |
|
|
|
|