|
Tranceicion Relaunched - 6:e sept. (NY) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
| quote: | Originally posted by MojjMojj
Hehe! bra, hoppas inga killar kommer.. BARA tjejer! :p :p :p :toothless
|
Meh tjejer är ju inge kul ;) :tongue2 |
|
|
| MojjMojj |
| quote: | | Meh tjejer är ju inge kul | ;) :)
hehe, meh du har ju din grabb ju, vad skulle du behöva fler killar till? :p :p |
|
|
| Pjox |
| Hehe nee så länge det kommer folk som dansar blir jag glad. Ere mindre tjejer så slipper jag ju vara "tjejeig" och svartsjuk :p |
|
|
| dj_hysterix |
bara tjejer ska komma!!!!! :D
och pjox...du har din kille..försök inte!!!!!;) :D |
|
|
| Pjox |
dj_hysterix : som sackt, mindre tjejer mindre svartsjuk milla ;)
Nee men det är facktiskt kul om det skulle kunna komma lite tjejer denna gång. Och då inte tjejer i högklackat me en klisterlapp som det står kåt på.. |
|
|
| Ferren |
| Jag frågar fortfarande mig själv hur dom kom in och vilak dom kom med. Okej om man är en lite flummig i skallen men det där var löjligt |
|
|
| Pjox |
| hehe dom där flickorna var bara ren ondska :eek: |
|
|
| Ferren |
| Nu börjar det närma sig gott folk! Hoppas ni ör lika laddade som TCI crew :D. Vi planerar att ha er på dansgolvet hela natten ;)med mycket dunka dunka musik! |
|
|
| Vizay |
| japp nu börjar de dra ihop sig...inte ens en vecka kvar....de e nu stressen börjar :D hämta saker, rigga saker osv :p |
|
|
| Ferren |
kan påpeka nu att vi kommer sälja Glowsticks för 30kr/st. Och om ni ska ha några så köp direkt när ni kommer på plats för vi har inte så många :)
Sen kommer vi också sälja Öronproppar, då det var många som fråga efter det sist så kommer vi sälja ett par för 5kr om ni har glömt era hemma.
Ferren |
|
|
| Vizay |
hehehe sitter med 4 scanners å 2 1700watt strobbar i mitt rum just nu, tror inte jag ska sätta igång allt....har en känsla av att husets el kommer gå käpprätt åt helvette :p
nae nu ska jag återgå till att lära mig DMX-styrningen till ljuset, kan garantera att ljuset kommer bli bättre den här gången :D |
|
|
|
|