return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Tranceicion Relaunched - 6:e sept. (NY) (pg. 5)
View this Thread in Original format
Pjox
quote:
Originally posted by MojjMojj
Hehe! bra, hoppas inga killar kommer.. BARA tjejer! :p :p :p :toothless

Meh tjejer är ju inge kul ;) :tongue2
MojjMojj
quote:
Meh tjejer är ju inge kul
;) :)

hehe, meh du har ju din grabb ju, vad skulle du behöva fler killar till? :p :p
Pjox
Hehe nee så länge det kommer folk som dansar blir jag glad. Ere mindre tjejer så slipper jag ju vara "tjejeig" och svartsjuk :p
dj_hysterix
bara tjejer ska komma!!!!! :D

och pjox...du har din kille..försök inte!!!!!;) :D
Pjox
dj_hysterix : som sackt, mindre tjejer mindre svartsjuk milla ;)
Nee men det är facktiskt kul om det skulle kunna komma lite tjejer denna gång. Och då inte tjejer i högklackat me en klisterlapp som det står kåt på..
Ferren
Jag frågar fortfarande mig själv hur dom kom in och vilak dom kom med. Okej om man är en lite flummig i skallen men det där var löjligt
Pjox
hehe dom där flickorna var bara ren ondska :eek:
dj_hysterix
hehehehe:p
Ferren
Nu börjar det närma sig gott folk! Hoppas ni ör lika laddade som TCI crew :D. Vi planerar att ha er på dansgolvet hela natten ;)med mycket dunka dunka musik!
Vizay
japp nu börjar de dra ihop sig...inte ens en vecka kvar....de e nu stressen börjar :D hämta saker, rigga saker osv :p

Ferren
kan påpeka nu att vi kommer sälja Glowsticks för 30kr/st. Och om ni ska ha några så köp direkt när ni kommer på plats för vi har inte så många :)

Sen kommer vi också sälja Öronproppar, då det var många som fråga efter det sist så kommer vi sälja ett par för 5kr om ni har glömt era hemma.

Ferren
Vizay
hehehe sitter med 4 scanners å 2 1700watt strobbar i mitt rum just nu, tror inte jag ska sätta igång allt....har en känsla av att husets el kommer gå käpprätt åt helvette :p

nae nu ska jag återgå till att lära mig DMX-styrningen till ljuset, kan garantera att ljuset kommer bli bättre den här gången :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement