return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Tranceicion Relaunched - 6:e sept. (NY) (pg. 6)
View this Thread in Original format
dj_hysterix
quote:
Originally posted by Vizay
hehehe sitter med 4 scanners å 2 1700watt strobbar i mitt rum just nu, tror inte jag ska sätta igång allt....har en känsla av att husets el kommer gå käpprätt åt helvette :p


nae nu ska jag återgå till att lära mig DMX-styrningen till ljuset, kan garantera att ljuset kommer bli bättre den här gången :D


får jag komma hem till dig ? :p
Ferren
Inte en chans, vi ska inte bryta överasskningen :P
Vizay
hysterix: jag testade å koppla in UV-armaturen bara....mina eluttag gav inte ens kraft för att tända båda rören i den så jag har inte ens vågat sätta in resten av ljuset :p
Ferren
För er som kanske är lite sent ute så kommer förköpet finnas på Saturn Return och Pitch hela lördagen också!
Vizay
bara några timmar kvar...ses där dom få som kommer härifrån :)
zamson
nå hur var det då
Vizay
det va faktiskt helt okej...som alltid så va man ju lite nervös innan för hur det skulle gå men det funkade som sagt :)
Ferren
Jag tyckte festen blev mycket bättre än förväntat, det kunde gärna dock kommit mer folk men dom som kom var party sugna och dansade loss så det skrek om det :)


Det här har helt klart varit min roligaste spelning hittills, Den varma mottagningen jag fick glömmer man inte så lätt :)


Tackar alla som kom!
Vizay
måste bara tillägga hur förjävligt det känns med folk som förstör för att dom inte gillar saker och ting...

va några som va på festen som inte tyckte den var bra så dels klagade dom...fine lite kritik måste viju kunna ta men sen kom det jävliga...

precis mot slutet av festen så såg jag att dom hade tejpat upp ordet knark och en pil in mot "vip-rummet", sen försvann dessutom 2 stycken backdrops vi hade fått låna och jag misstänker att det var samma personer eftersom dom försvann väldigt snabbt helt plötsligt å såg väldigt skyldiga ut när dom gick...

vet inte varför jag skriver här men jag behöver få ut lite aggressioner över det hela antar jag...

e sånt här som får en att skita i att fortsätta arrangera saker :mad:
dj_hysterix
slog inte den där ryssen ner dom ra ? :mad:

Vizay
asså grejen va att vi märkte inte att backdropsen va borta förens vi tände lamporna å började plocka ner alla saker...fattar inte hur dom fick med sig dropsen, okej att de blinkar å har sig men dom måste vart jävligt snabba :/
reveal
alltid trist med folk som förstör... så jävla meningslöst :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement