return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Tranceicion Relaunched - 6:e sept. (NY) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Vizay
vågar man försöka sig på att dra en lista på vilka som kommer nurå eller dissar alla vår fest? ;) :p
MojjMojj
Nu har man köpt biljett. Får hoppas alla andra får tummen ur röven och också köper en :):p
Hur kommer festen vara då, vad har ni för grejer dära? Vizay, fixa 2 st brudar på 17 och 18 som kommer :) tyvärr är ju du inte singel.. hehe. Kan man få lite background info tror du? :)


quote:
vågar man försöka sig på att dra en lista på vilka som kommer nurå eller dissar alla vår fest?
:D
Vizay
basicly så ere samma system som sist...två essestora högtalare som räcker gott å väl för å fylla lokalen med ljud (spräckte 6 rutor sist med dom) ;)

ljuset är lite förändrat, om det nu säger er nått så kommer det vara 4 stycken Martin MX-1 scannrar å två strobbar á 500W :)

Sen kan det tillkomma vissa överaskningar på ljus-sidan men jag vill inte säga nått än för det är inte 100% klart men om vi kirrar det kommer ljuset att bli fett...det kan ni lita på :)

sen rök å de vanliga osv :)
dj_hysterix
jag kommer iaf .....kommer inte va där till 3 där iaf
typ efter ditt set drar jag :)
MojjMojj
Mkay, hyr ni grejerna från http://www.billebro.se/hyra.html lr? :) De har ju fan mkt grejer. :)
Ferren
Vi hyr ifrån www.djservice.org då jag har liten närmre relatione med dom så priserna kan gå ner lite ;)


Och oroa er inte med bruuuudar, känns lite som bara brudar kommer komma efter ha genom gått vilka som kommer :D


Hysterix: Tråkmåns, när festen är slut så äre en gratis läsk var, det vill du väl inte missa :D
MojjMojj
Hehe! bra, hoppas inga killar kommer.. BARA tjejer! :p :p :p :toothless

mkay, soft :)
Ferren
hehe, ledsen att göra dig besviken kan jag säga på en gång :)
MojjMojj
Haha! fan också :P :P Men kolla den där länken som jag la upp, få se om ni fick det billigare än så?
Ferren
Billebro är skit dyrt sen gillar jag inte Billebro personligen. Han har anklagad tidigare för skatte fusk osv tror jag.

Vizay
ryktena säger att billebro själv e en riktig rufflare....bland annat så ska han ha haft ungdommar som sommarjobbat, sen när dom skulle få lön så beskyllde han dom för att ha stulit saker från hans affär så han drog in lönen som betalning...

en av ungdommarna ska dock ha polisanmällt detta å vunnit i rätten mot honom...


men men nu ska vi hålla oss on topic :)
Ferren
Om ni vill veta hur Smuts låter live så har ni chansen att se dom på Svaj den 1:e September. Kolla in mer på http://www.svaj.com om ni inte har något spec för er ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement