|
Tranceicion Relaunched - 6:e sept. (NY)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
ok ok ok jag vet, ny tråd men den andra går inte att editera osv + att de känns bättre å göra en ny :p
En stor ändring har dock skett sedan förra tråden, åldersgränsen är nersatt till 16 år. Vi kände att det inte fanns någon anledning att köra 18 år eftersom vi ändå inte har tillåtelse att servera alkohol. :)
---
Datum: 6:e September 2003
Line up:
[21:00] Smuts Allstars [Techno]
[22:00] DJ Dome [Techtrance/Techno]
[23:00] Vizay [Hardtrance & Uplifting]
[00:00] Tony Ullman [Uplifting]
[01:00] Ferren [Hardstyle/Techno]
[02:00] Dj Mickey [Hardtrance/Clubtrance]
Ålder: 16 år
Pris: 100kr Förköp, 140kr vid dörren!
Plats: Stockholm, Alviks medborgarhus
Tid: 21-03
Övrigt: Biljetter finns att köpa på ”Pitch DJ Store”, Gamla Brogatan T-bana Hötorget och på ”Saturn Return”, Tyska Brinken T-bana Gamla Stan.
Mer info på www.tranceicion.tk
---
Har ni några frågor kring eventet så ere bara å fråga här, slänga iväg ett PM till mig eller maila någon av oss i TCI crewen
mailadresser och annan info kring TCI-crewen finns på Tranceicion.tk |
|
|
| mindshooter |
fan vart det 16 tillslut :\ Självklart kul att fler få va me o dansa men blir det som sist igen så tror jag att jag dunstar på en gång. Alldeles för unga människor där då... klart det finns måna omogna 18 åringar och över men många som är under 18 är ännu omognare faktiskt... får se hur jag gör :)
Tyckte det var en bra idé ni hade att testa 18... |
|
|
| Vizay |
mmmm håller med dig till fullo...grejen e att vi har lite problem...de har inte gått åt tillräckligt med biljetter jämfört med sist, för å va ärlig så hare ågtt åt riktigt dåligt med biljetter :/
därför öppnar vi upp för 16 också för å få in lite extra folk...
men se det såhär, försök dra med så många polare du å alla andra som läser det här bara kan...på så vis minskar risken för fel sorts folk :) |
|
|
| mindshooter |
| grejen e att polarna kommer inte när det är 16 :) Inte majoriteten iaf... |
|
|
| dbl |
| och jag kan ju inte komma *snyft* |
|
|
| Endre |
grejen är den att , denna gången bör alla visiteras efter visselpipor.
|
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Endre
|
exakt..däremot vet jag att jag kan ta med brudar då (:D) |
|
|
| Vizay |
endre: vi har skrivit till det överallt att visselpipor inte e tillåtna (utom här för de lär ju inte behövas)
om jag hör en visselpipa kommer jag personligen att gå å rycka den ur händerna på snubben den här gången |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Endre
|
Visselpipor är ush... :sadgreen: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
[23:00] Endre & Envio [Uplifting & Hardtrance] |
ojdå.. lirar dom hardtrance? visste ja inte.. å trodde ja inte heller :rolleyes: |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Glorie
ojdå.. lirar dom hardtrance? visste ja inte.. å trodde ja inte heller :rolleyes: |
det gör vi inte heller :rolleyes: men har man en publik som inte vet vad dom ska göra till james holden, j00f, lemon8 så vad ska man göra lixom..
|
|
|
| Vizay |
de va jag som skrivit fel....va ju så att jag gjorde en helt ny post om detta eftersom de inte gick att editera den gamla...jag har bl.a. bytt tid med dom så jag ändrade namnen men glömde stilen :p
my bad...velly solly! :) |
|
|
|
|