|
I love Techno 2003 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eerlijk? Beetje jammer, dacht dat BasD toch de eerste was, en ik de 2e.Wij hebben meteen gereageerd in deze thread. Dus 3 kaarten voor ons...niet?
Maarja, ziet maar, ik zou het erg op prijs stellen in ieder geval. Sowieso al top dat ja aan ons denkt. Dank u.
Optimus/Tim/BasD, we kunnen de kaarten ook delen zegmaar... |
Wie zijn of haar kaartje van 10 euro niet aan Optimus of mij geeft krijgt een plaatsje op het lijstje hieronder.
Als mensen al op het lijstje genoteerd zijn, dan kunnen ze beter flink vaak achterom kijken.
Voor je het weet heb je een honkbalknuppel in je nek legge.:whip: :mad: :whip: :mad:
:p;) |
|
|
| Optimus |
Eerlijk? Beetje jammer, dacht dat BasD toch de eerste was, en ik de 2e.Wij hebben meteen gereageerd in deze thread. Dus 3 kaarten voor ons...niet?
Maarja, ziet maar, ik zou het erg op prijs stellen in ieder geval. Sowieso al top dat ja aan ons denkt. Dank u.
Optimus/Tim/BasD, we kunnen de kaarten ook delen zegmaar... |
mwhaha, ik wilde na Bas replyen maar ik denk dat er weinig kans is dat JDark meer dan 2 kaarten ofzo krijgt want ik denk wel dat er nu al mensen voor de winkel liggen ervoor. |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Optimus
mwhaha, ik wilde na Bas replyen maar ik denk dat er weinig kans is dat JDark meer dan 2 kaarten ofzo krijgt want ik denk wel dat er nu al mensen voor de winkel liggen ervoor. |
je hebt gelijk!!! :(
ze waren uitverkocht toen ik daar toekwam on 11.15, pas 15 minuten, en al 500 tickets verkocht!!
maar ik ga ff wat mensen spreken en proberen om er een hoop te versieren
ik laat jullie het wel weten |
|
|
| New Wave |
Als je ze nu alleen voor de normale prijs kan kopen dan zuo ik gewoon door d emensen zelf hun kaartje laten kopen.
Voor jouw wordt het dan hardstikke duur en hier in nederland zijn de kaarten overal te koop :)
Of zie je nog kans om koedkope te kopen? |
|
|
| SnuggLe |
Ehmm..ik twijfel een beetje. Hoor/Lees wat 'slechte' verhalen over I Love Techno. Over drukte, massaliteit en afgesloten zalen (waar je niet meer in mag!) omdat het TE druk is.
Hmm..dan denk ik nog even na of ik ga....35 euro + reiskosten zijn dan maybe iets teveel...
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| New Wave |
Ehmm..ik twijfel een beetje. Hoor/Lees wat 'slechte' verhalen over I Love Techno. Over drukte, massaliteit en afgesloten zalen (waar je niet meer in mag!) omdat het TE druk is.
Hmm..dan denk ik nog even na of ik ga....35 euro + reiskosten zijn dan maybe iets teveel...
Greetz,
SnuggLe |
Jonguh, ga nou geen rare dingen bedenken.
Je hoort toch ook van zat mensen dat het bruut vet is!
Iedereen heeft zijn eigen mening over iets en om die mening over te nemen zonder dat je er eigenlijk zelf weet van hebt is dom.
(of zit je weer te dissen :p? ) |
|
|
| Optimus |
| ja, heb ik ook gehoord over die zalen die afgesloten waren. Nou en, dan kom je gewoon een kwartiertje later terug, dan kan je weer de zaal gewoon in. En drukte kan je verwachten bij een feest als ILT:cool: En de kosten, ach ik ga alleen naar ILT in oktober, dus geld zat tegen die wtijd:tongue2 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jonguh, ga nou geen rare dingen bedenken.
Je hoort toch ook van zat mensen dat het bruut vet is!
Iedereen heeft zijn eigen mening over iets en om die mening over te nemen zonder dat je eigenlijk zelf weet van hebt is dom.
(of zit je weer te dissen :p? ) |
Nee serieus, ik twijfel nog. Even kieken. Niet zeuren jij grote hitjeskenner, ik zie wel of ik ga. |
|
|
| New Wave |
Nee serieus, ik twijfel nog. Even kieken. Niet zeuren jij grote hitjeskenner, ik zie wel of ik ga. |
Optimus is de grote hitjeskenner, niet ik. :p
Je staat al op de lijst, als je niet meegaat dan kom je op nummer 1 te staan en zakt Jukx naar plaats 2 :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Optimus is de grote hitjeskenner, niet ik. :p
Je staat al op de lijst, als je niet meegaat dan kom je op nummer 1 te staan en zakt Jukx naar plaats 2 :p |
Zet me dan maar op 1.
Wordt um waarschijnlijk toch nie.
Heb ik jullie dood gemaakt met een blije mus :D |
|
|
| basd |
Wordt um waarschijnlijk toch nie. |
Jammer, jammer... |
|
|
| AlFerox |
Greetz,
SnuggLe |
je moet gewoon gaan man!! het is waar dat ze zalen af en toe tijdelijk afsluitten.. zodat het nooit ergens te druk wordt. ik heb vorig jaar echt helemaal geen last gehad van de drukte. juist omdat ze zo een zaal af en toe afsluitten. vond het juist een voordeel, je kon overal relaxed dansen ensow.. nou, dan kom je ff een zaal niet binnen. er zijn nog genoeg andere zalen en bovendien als je een kwartiertje later ging dan kon je zo naar binnen lopen.
iedereen zat ook te zeiken dat ze niet bij underworld naar binnen kwamen, ik kwam iets later en wandelde zonder problemen een half lege zaal binnen :conf:
sowieso vind ik ILT tot nu toe het enige 'grote feest' waar wél gewoon een leuke sfeer is en niet alleen maar patsers/aso's rondlopen.. die belgen zijn echt maf! |
|
|
|
|