|
I love Techno 2003 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| Ik zeg toch; ik twijfel. Het ligt niet alleen daaraan hoor, het is vooral het geld; 35 euro entree, 30 euro om er te komen, dan nog drinken. Ik wil gewoon als ik 100 euro uitgeef zeker weten dat het vet wordt. Er komen nog genoeg dure feesten aan. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik zeg toch; ik twijfel. Het ligt niet alleen daaraan hoor, het is vooral het geld; 35 euro entree, 30 euro om er te komen, dan nog drinken. Ik wil gewoon als ik 100 euro uitgeef zeker weten dat het vet wordt. Er komen nog genoeg dure feesten aan. |
NEDERLANDERRRR!!! lekker op de centjes letten! whooeehoeee!! :p
Komopman, bij andere feesten deze zomer waar je nooit geweest was, zat je ook niet te piepen over centen! Heb jij nou een beetje kloten of ben je nou echt een wijf!? :D ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
NEDERLANDERRRR!!! lekker op de centjes letten! whooeehoeee!! :p
Komopman, bij andere feesten deze zomer waar je nooit geweest was, zat je ook niet te piepen over centen! Heb jij nou een beetje kloten of ben je nou echt een wijf!? :D ;) |
Oke, ik zla me weer ff verdedigen:
1) Thailand was echt TE duur...teveel geld uitgegeven.
2) ik krijg geen bijna van mijn afstuderen, plus ik moet een dure kamer betalen. Ik leen dik veel geld bij van de IBG.
3) jij werkt, dus hebt loon.
4) In de zomer heb ik Dance Valley oa laten schieten vanwege het geld ja.....
5) ik ben een wijf, oke? :D |
|
|
| Optimus |
2) ik krijg geen bijna van mijn afstuderen, plus ik moet een dure kamer betalen. Ik leen dik veel geld bij van de IBG.
Tim bedoelt Global Gathering dat 150 euro+eten en drinken op feest/onderweg:D |
|
|
| New Wave |
1) Tja, daar ben je zelf bij, je kan er rekening houden dat we je mee willen hebben naar ILT ;)
2) Dan moet je maar geen stageplek zoeken bij een AMBTELIJKE instantie want daar krijg je inderdaad geen drol :)
3) Ik heb wel loon ja, maar ik heb ook nog eens verzekering, huur, autoverzekering, wegenbelasting, benzinegeld, studie-schuldaflossing, reserve-sparen voor nieuwe auto, reservegeld voor reparatiekosten voor auto enzenzenz.
4) Ik heb alle festivals laten schieten, behalve Awa fes :)
5) Dat dacht ik al :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
1) Tja, daar ben je zelf bij, je kan er rekening houden dat we je mee willen hebben naar ILT ;)
2) Dan moet je maar geen stageplek zoeken bij een AMBTELIJKE instantie want daar krijg je inderdaad geen drol :)
3) Ik heb wel loon ja, maar ik heb ook nog eens verzekering, huur, autoverzekering, wegenbelasting, benzinegeld, studie-schuldaflossing, reserve-sparen voor nieuwe auto, reservegeld voor reparatiekosten voor auto enzenzenz.
4) Ik heb alle festivals laten schieten, behalve Awa fes :)
5) Dat dacht ik al :D |
1) Nou, Thailand gaat dan voor ILT :)
2) Tsja, kan ik er wat aan doen dat ik de polisie vet vindt, en al eeuwen een studie Bestuurskunde doe? :D
3) Ja ja ja ja ja, maar ik studeer, en heb 100 % zeker minder te besteden dan jij. Ik leen zelfs van de IBG, ik heb geen inkomsten zelf.
4) Nou, wat lul je dan!
5) Kusje! :)
Enne, ik weet dat GKGG duur was, maar daar heb ik toen een hele tijd voor gespaard, en dus DV voor laten schieten. |
|
|
| New Wave |
1) Nou, Thailand gaat dan voor ILT :)
2) Tsja, kan ik er wat aan doen dat ik de polisie vet vindt, en al eeuwen een studie Bestuurskunde doe? :D
3) Ja ja ja ja ja, maar ik studeer, en heb 100 % zeker minder te besteden dan jij. Ik leen zelfs van de IBG, ik heb geen inkomsten zelf.
4) Nou, wat lul je dan!
5) Kusje! :)
Enne, ik weet dat GKGG duur was, maar daar heb ik toen een hele tijd voor gespaard, en dus DV voor laten schieten. |
1) owhowhowh, je kiest Thailand dus boven je stapmakkers?;) nouhoor, jij komt op nummer 1 in de lijst :D
2) De polisie is niet vet want ze hebben mij alleen nog maar geld gekost :D En ik zit nog steeds op mijn 5 fietsen te wachten die gestolen zijn dus werk goed doen is voor jullie soort ook zeer kansloos :p
3) ZOEK EEN BAAN!!!!!!! :)
4) Was mij niet te doen om het geld alleen, maar om de combinatie prijs-line-up :)
5) Zuigje :p |
|
|
| SnuggLe |
| ZEt me nou maar op 1! :D |
|
|
| Sukkel |
| quote: | Originally posted by Flippe
Saterdag 18 oktober 2003
Flanders Expo Gent
Line up:
red room: readhead, marco bailey & christian smith, renato cohen, adam beyer & cari lekebush, chris liebing
yellow room: gayle san, michel de hey, richi hawtin, stanny franssen, monika kruse (my personal favorite
blue room: spacid, the hacker, miss kittin, vitalic (live), 2 many dj's,
erol alkan
orange room: andre galluzi, johannes heil (live), oliver bondzio, alter ego (live), sven väth, toni rios
green room: psychogene, ben sims, dimitri andreas (live), cajmere aka green velvet, t-quest, ur presents red planet
Presale start 6 september
In de voor verkoop €35(ex fee) en €40 aan de deur. |
Hmz, jammer dat Armin van Buuren daar niet draait! :(
Maar misschien dat ik d'r toch naartoe ga... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Sukkel
Hmz, jammer dat Armin van Buuren daar niet draait! :(
Maar misschien dat ik d'r toch naartoe ga... |
DJ Siesta?:rolleyes: |
|