return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
I love Techno 2003 (pg. 6)
View this Thread in Original format
basd
Brr.. Wat heb ik hier een zin in (en ja dit is ook even om te zorgen dat deze thread niet van pagina 1 afknikkert :) )

Was het alvast maar zaterdagavond..

Spreken we nog iets af van te voren?
Optimus
hoelaat sta je op Gent?:) En kom je vanuit richting ANtwerpen?
basd
Het maakt mij echt helemaal niks uit qua tijd.. Treinen vanuit Brussel (nee ik kom niet via Antwerpen) zijn volgens reisplanner op .04 en .38 op Gent St. Pieters..

Zeg het maar, hebben jullie al plannen gemaakt?
Optimus
Ow ja, Gent St Pieters moeten we zijn he:)
het wordt een van deze twee denk ik:) Tim reist eerst naar Rdam, en daar pakken we samen dezelfde trein richting ANtwerp

15:05 Den Haag HS IC 637
InterCity
15:24 Rotterdam Centraal
15:39 Dordrecht
16:03 Roosendaal
16:06 Roosendaal(Gr)
16:32 Antwerpen Centraal

16:38 Antwerpen Centraal IC 1838
InterCity
16:43 Antwerpen-Berchem
16:53 Beveren
17:01 Sint-Niklaas
17:10 Lokeren
17:22 Gent-Dampoort
17:28 Gent St Pieters

16:05 Den Haag HS IC 638
InterCity
16:24 Rotterdam Centraal
16:39 Dordrecht
17:03 Roosendaal
17:06 Roosendaal(Gr)
17:32 Antwerpen Centraal

17:38 Antwerpen Centraal IC 1839
InterCity
17:43 Antwerpen-Berchem
17:53 Beveren
18:01 Sint-Niklaas
18:10 Lokeren
18:22 Gent-Dampoort
18:28 Gent St Pieters
basd
Prima.. Hebben we ook nog mooi de tijd om even wat te eten (zeker als jullie er om 17.30 zijn..) Ik zal zorgen dat ik er dan ook ben, laat maar effe weten als jullie precies weten welke trein je neemt.. Graag wel een beetje op tijd (dus voordat jullie in de trein zitten, ik moet ook nog 1:45 uur met de trein :) )

Bus doet er tien minuutjes over naar de Expo, dus dat is lekker, en bussen rijden al vanaf 5 uur geloof ik..

Wil als het even kan wel om 20:00 binnen zijn voor Gayle San, maar goed, moet wel lukken denk ik!

Timmie heeft mijn 06 wel, dus dat komt helemaal goed..

Nog andere mensen die zich hierbij willen aansluiten?
franzelare
ik ben vanplan met tin en tim mee te reizen, want ik heb geen zin om met de auto te gaan deze keer.

:)
New Wave
quote:
Originally posted by franzelare
ik ben vanplan met tin en tim mee te reizen, want ik heb geen zin om met de auto te gaan deze keer.

:)

Gezellig man!
franzelare
quote:
Originally posted by New Wave
Gezellig man!

dat denk je nu nog :disbelief
New Wave
quote:
Originally posted by franzelare
dat denk je nu nog :disbelief

Doe maar flink veel beschermende kleding aan want wellicht is Rotterdam CS de plaats waar de eerste zwarte-TinTim-lijst slachtoffer gaat vallen:p :cool:
franzelare
quote:
Originally posted by New Wave
Doe maar flink veel beschermende kleding aan want wellicht is Rotterdam CS de plaats waar de eerste zwarte-TinTim-lijst slachtoffer gaat vallen:p :cool:

oh dan word ik overstelpt met titels en auteurs van breezah hitjes :wtf:

zorg jij nu maar gewoon dat je optijd bij de trein bent ;)

Optimus
Ik vertrek ver een half uur, dan zijn we met z'n drieën rond 17.40 in Gent:) Vroeg afgesproken, da hebben we ruim genoeg de tijd om te vreten in België:D
franzelare
he hitjes hoer! dan moet je wel het juiste perron op je blaadje zetten anders missen we de trein! :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement