|
I love Techno 2003 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
| quote: | Originally posted by AlFerox
een van zn laatste platen was paul jackson - the push..
|
haha grappig ik vond er eerst ook niets aan, maar hij wordt steeds beter :cool:. is btw ook helemaal grijs gedraaid door sven vath in juli/augustus |
|
|
| Optimus |
| ik download nu wat setjes van ILT, jammer genoeg zitten er geen stejes bij van djs die ik gezien heb:) Had ook graag de set van Redhead willen horen, die heb ik gemist op ILT:( |
|
|
| Optimus |
| whaaa, die set van 2 Many Djz is echt cool! |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
whaaa, die set van 2 Many Djz is echt cool! |
ik zei je toch al dat die goed bezig waren man!
[off topic]zit overgens nu een zooi van sven te downen, zijn set van sonne mond sterne is vet!![/off topic] |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd Gayle San in het begin was ook erg lekker, beetje jammer alleen van de vele breaks (waarbij het nog tamelijk jonge publiek telkens hun niet te stuiten euforie probeerde te uiten door luidkeels gejuich en welhaast extatisch gewapper met de handen, om vervolgens een seconde of vijf na het opnieuw losgaan van de plaat met de handen in de zij te gaan staan, nogal energieverspillend en een beetje loos, er lagen dan ook niet voor niks veel mensen al voor twaalven voor pampus).
[knip]
Terugreis was wel beetje klote, twee uur in mijn eentje in de trein, kon gelukkig nog wel genieten van een aantal Belgische malloten die in het bagagerek van de trein in slaap probeerden te komen.. |
LOL, netzoals in Duitsland. Al vroeg voor pampus..kanslozen :D
Maar mooi dat het gezellig was! Ik zie de foto's wel op PF, en hoor donderdag de verhalen van Tin/Tim wel :D
Wie gaat er naar Integrate btw? |
|
|
| franzelare |
foto's van flock worden vanavond geupload, zit alleen nog te wachten op de foto's van rutger (confuser)
valt me nu pas op dat door het vluchtgedrag van die sjinees hij helemaal niet op de foto staat :D
nouja komt denk ik ook omdat hij alleen maar naar de kansloze hitjes draaiers wilde, en daarna gezamenlijk met de belgen voor pampus in de chil lag :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by franzelare
valt me nu pas op dat door het vluchtgedrag van die sjinees hij helemaal niet op de foto staat :D
nouja komt denk ik ook omdat hij alleen maar naar de kansloze hitjes draaiers wilde, en daarna gezamenlijk met de belgen voor pampus in de chil lag :D |
Misschien ook omdat ie nog sneller dan Ben Johnson in '88 weg was toen die meeting dreigde te beginnen.. Tim en ik nog op em wachten maar nee hoor, meneer durfde de rest niet onder ogen te komen :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Misschien ook omdat ie nog sneller dan Ben Johnson in '88 weg was toen die meeting dreigde te beginnen.. Tim en ik nog op em wachten maar nee hoor, meneer durfde de rest niet onder ogen te komen :) |
Tis gewoon een vuile kutmiet!
Deze buitenlander heeft als Partyflock crew gewoon een voorbeeldfunctie en moet gewoon sosjalijzen met de partyflockers.
Echt schandalig gewoon. Te triest voor woorden.
Dit is gewoon nog triester dan die morokkanen die bejaardehuizen aan het terroriseren zijn! |
|
|
| magrec |
[ff off topic]
Haha ik zie het nu pas Sjineesje medewerker is bij partflock..
Dat hele forum daar stelt trouwens geen ruk meer voor kansloze figuren (frans ik zeg ban al die wazi's es!!). De foto's zijn nog leuk maar de rest is echt...(niet alleen die wazi's)
[/ff off topic]
Als jullie volgend jaar weer gaan dan ga ik misschien wel mee.
Leuke verhalen iig :D |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wie gaat er naar Integrate btw? |
ben er hoogstwaarschijnlijk bij ja!! heb er in ieder geval erg veel zin in..
galuzzi ben ik zeer benieuwd naar, veel goeie verhalen over gehoord. johannes heil is lang geleden voor mij dus ook benieuwd naar en surgeon is gewoon altijd bruut!! die gaat echt van house tot acid tot ebm tot techno tot electro en weetikveel wat nog meer.. en toch altijd diep en donker :disbelief
bovendien sluit hij af, dus hoop dat die het laatste half uur zijn 200bpm kunsstukje weer gaat vertonen :toothless
moeten we maar een biertje drinken bram! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Tis gewoon een vuile kutmiet!
Deze buitenlander heeft als Partyflock crew gewoon een voorbeeldfunctie en moet gewoon sosjalijzen met de partyflockers.
Echt schandalig gewoon. Te triest voor woorden.
Dit is gewoon nog triester dan die morokkanen die bejaardehuizen aan het terroriseren zijn! |
mwhahaha, onzin, alsof het een verplichting is om naar een meeting te gaan.Op zo'n feest kom je toch wel mensen tegen van Pf, daarvoor hoef ik niet speciaal naar een meeting te gaan:rolleyes: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Optimus
mwhahaha, onzin, alsof het een verplichting is om naar een meeting te gaan.Op zo'n feest kom je toch wel mensen tegen van Pf, daarvoor hoef ik niet speciaal naar een meeting te gaan:rolleyes: |
Man, je wilt toch niet gaan zeggen dat je die meeting NIET ontvlucht bent, je sprintte zo snel weg, het was alsof Gordon je wilde knuffelen..
Lekker boeie trouwens..
:p
Is je hitje al af? |
|
|
|
|