|
I love Techno 2003 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
en was het wat? hoe is het met de zwarte-TinTim-lijst afgelopen?.
PS Opti> Charlotte was very sweet. En ze draaide erg lekkerre UKHH. Echt alleen maar die engelse zooi. Snitz heeft nog een promo cdtje van haar gevangen die in het publiek werden gegooid. Cd is ook goed tot hoever we het hebben kunnen horen |
|
|
| New Wave |
ZOoooooooooo daar gaan we dan , hou je hart vast want het wordt een stevige :p
Met veel goede moed vertrokken Franslare, Tin en New wave naar het gezellige land der Pralines.
Bij aankomst in Gent stond 'importbelg' Basd met zijn woutenvriendjes ons op te wachten.
Na een avondvierdaagse lopen kwamen we eindelijk bij een gezellige pizzaria met de meest gore pizza's ever.
Na het eten toch maar richting I Love techno....
Op het station werden we hartelijk onhaald door het meest verschrikkelijke TMF volk ever....ik had geen flauw idee dat dit feest voor 16+ was, dat was dus wel effe :eek: :nervous: :eyespop: :crazy:
Maargoed, wij zullen geen Nederlanders zijn als we ons daar druk over zouden maken :)
Bij aankomst efef foto gemaakt van de voorkant en toen met een zweetreet naar de ingang.
Er werd namelijk verteld dat de controle zeer streng zou zijn.
Foeljeren stelde dus echt geen reet voor, als iemand volgend jaar een vuilniszak pillen meeneemt heb je gouwe handel :)
Bij binnenkomst meteen naar Gayle San, ze draaie overgens echt een zeer zwaar goeie set! weer zwaar respect voor een vrouwlijke dj!
Belgie is nieuw en dan wilt New wave toch even naar de kleine dingen kijken. Ik ben niet voor niets een hele grote miereneuker die alleen maar loopt te zeiken :p
New Wave dus even kijken wat voor bezoekers I Love techno trekt.
Na 2 minuten kreeg ik dit al voor me ogen, Komt ie:
2 Rotterdam Terror Corps petsjes.
1 Neophyte trui
1 Oranje shirt (van Nistelrooj)
1000 BrEeZaH shirts
Streepjes blousjes
TMF STAND WAAR ZE TRANCE DRAAIDE (SENSATION, TRANCE ENERGY):eek:
Veel Trance Energy troep.
Veel kleuters
Mensen die je gewoon opzij gooide omdat ze er door wilden :whip:
Dit kon toch mijn pret niet drukken dus na Gayle San effe naar J. Heil, dit was voor een half uur te doen en darna ben ik weg gegaan. Heil muziek is niet mijn style dus hier kreeg ik snel genoeg van.
Toen maar naar marco Bailey gegaan.
Ik snap niet wat deze knakker nog op technofeesten doet want ik heb hem in totaal 2 goeie overgangen horen maken.
Zwaar teleurstellend.......
Na MB en CS wilde we naar Richie Hawtin maar deze zaal was stampes vol dus kregen we geen toegang.
Toen effe naar Partyflock meeting (WHOEEHOOEE) geweest als stille :p
Die tyfuslijer van een supersjinees durfde weer niet..de schijtlijer!
na de oh zo gezellige PF meeting wilde onze grote technovrienden zo graag naar Renato Cohen.
Omdat ik toch respect heb voor de mensen met wie ik ging feesten ik toch maar van mijn principe afgestapt en meegegaan.
Wat een meest iritante, monotone, platte, zuigende rukset!
Die gast bleef maar op 1 lijn hangen, plaatje leggen, inmixen en naar het volgende plaatje.
Totaal geen opbouw, totaal geen variatie, totaal geen ene niets...geeneens een fette brake waardoor je een lekkere kleine Qlimax in je setje krijgt.......ik was weer snel op mijn principe gestapt dat Cohen zwaar zuigt.
Tijdends Cohen stond ik slapend als een paard in de red room te wachten op mijn grote held Cari lekebusch die samen b2b met beyer ging prutsen.
GOH ik ben nog nooit zo lekker wakker geworden!
Wat een drive en power in die set, hier kwam ik voor, dit was pas techno, daarom hou ik van techno.
Zwaar BEUQEN WHOOEEEHOOEEE
Dit maakte mijn nacht helemaal in orde!
Na deze afragpartij was het tijd voor een hapje kanen.
Energie voor Monika Kruse moest toch ergens vandaan komen.
(Hoor je opeens knoeihard Sensation Theme en Flight 6nogwat vanuit der TMF stand komen, wat een idioten daar!!! tis een technofeest!!)
Begin van Kruse was lekker en ze begon beetje bij beetje flink door te beuQen..........TOT op een punt dat ze opeens 4 hitjes achter elkaar in haar setje pleurde....haar drive en hardheid was totaal verdwenen! ze zwakte zo af.....
Wat een dikke afknapper was dat zeg....Murder was the bass er nog maar een keertje in (ik dacht dat de dj's die nu al bij de openhaard hadden liggen voor een gezellig kerstvuur op 25 december)
Toen was het 6:00 en toen moesten alle Nederlandser oprotten.
Het feest was met Frans, bassie en Tin zeer gezellig alleen moeten ze van ILT mij volgend jaar echt zeer zwaar overtuigen om nog eens te komen......
Andere pluspunten:
Busvervoer was goed en gratis.
Jassen ophangen was top en ophalen ging heel erg snel.
Terugweg was ook toppie.
Geen wachtrijen bij drank.
Ik geef dit feest een 5,8 |
|
|
| Partyhardy! |
hmz, ik denk dat je pre-exposure fase gewoon niet evenredig lag met je direct-exposure fase... m.a.w. je had er gewoon veels te veel van verwacht....
Gelukkig dat Cari Lekebusch samen met Beyer er toch nog een knalfeest van hebben weten te maken! :crazy: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
m.a.w. je had er gewoon veels te veel van verwacht....
Gelukkig dat Cari Lekebusch samen met Beyer er toch nog een knalfeest van hebben weten te maken! :crazy: |
Me oren piepen nog na en me hersens zitten in me binnenzak vanwege het feit dat ze me brakhei dniet meer aankunnen dus kom niet met vage termen aan smijten :)
Nou neehoor, ik heb er niet TE veel van verwacht.
Ik verwacht gewoon van dj's dat ze goeie setjes neerzetten en weten hoe ze een set moeten opbouwen.
Een paar vielen echt behoorlijk tegen, thats it.
Als tiesto gigantische fouten aan het maken is en een enkele goeie overgang heeft dan dnek je toch ook van "Tering wat een pleurislijer"
Dan heb je er niet te veel van verwacht, je weet gewoon dat ze het kunnen...daar krijgen ze dik voor betaald.........en als ze het dan verprutsen dan is dat als betaler gewoon klote :)
En wat dat publiek betreft...dat viel wel eff eop maar daar let je later niet meer op :) |
|
|
| Optimus |
mwhehehe, was wel leuk feessie:)
Echt gezellig met Bas, Frans en Tim:) Ff kort de dj's:
*Gayle San was top top top, een van de lekkerste setjes van de avond.
*Johannes Heil was erg traag en monotoon, heb het daar een klein uurtje volgehouden. Toen ben ik maar in mijn eentje gaan wandelen omdat ik weer eens iedereen kwijt raakte:D
*Marco Bailey en Christian Smith vond ik wel goei, het plafond ging eraf toen hij draaide, iedereen uit zijn dak in de zaal!
*Renato Cohen, monotone troep, heb daar een uur stilgestaan met Tim en de nieuwste technohitjes met basd besproken.
*Cari Lekebusch en Adam Beyer, top top top, energieke set waar k nog ff 2 uur mijn energie eruit perste voordat ik echt bekaf was:disbelief Jammer van Murder was The Bass die werd gedraaid (vooral Tim, kon het niet hebben dat ie werd gedraaid, hij was in staat om de dj booth te beklimmen en de plaat eraf te halen en door midden te breken:clown: ) Ook nog Codebreaker van Picotto gehoord:)
*Monika Kruse heb ik maar 30 minuutjes gehoord, toen was ik zo doodop, ik ben maar in mijn eentje in de chill gaan zitten.
*Geen Pf-meeting voor mij, ik hoef niet 30x "Heej, SuperSjinees" te horen:clown:
*Murder was the Bass 4x gehoord
*TMF stand waar ik Stone Cold hoorde:cool:
*Om 20.00 uur beginnen, was echt alweer vroeg vertieft:(
*Chill Out was echt chill!
*de leukeste drugsverhalen die zijn verteld in de trein onderweg:disbelief
*Als 3 speedjunks op treinstation Antwerpen zitten bibberen van de kou:haha:
Dat was het voor zover:D |
|
|
| franzelare |
Ik heb weinig toe te voegen aan het verhaal van tin en tim
Ik heb wel wat andere dj's gehoord maar in namen ben ik niet zo goed het gaat me gewoon om de muziek die er gedraaid word.
Het was voor mij zeker een geslaagd feest, jammer dat er zoveel kinderen liepen maar ik heb me er niet heel erg aan gestoord.
Wat ik wel jammer vond is dat er heel veel bekende van mij waren en ik echt maar de helft ervan gezien heb ofzo :(
en als toevoeging op tim zijn verslag, de after bij de burgerking was flex :toocool: |
|
|
| basd |
Ik heb er ook niet veel meer aan toe te voegen eerlijk gezegd..
Het enige dat ik nog even wil vermelden is dat ik naar Renato Cohen ging om op tijd binnen te zijn voor Adam Beyer & Cari Lekebush, en niet omdat ik die vent nou zo graag wil zien, wat een slaapverwekkende troep draait ie zeg.. En dat wordt dan door Carl Cox 'the next big thing in techno' genoemd.. Gelukkig werden we daarna weer prima wakker geschud door voornoemd duo. Topset van de avond, ook voor mij.
Gayle San in het begin was ook erg lekker, beetje jammer alleen van de vele breaks (waarbij het nog tamelijk jonge publiek telkens hun niet te stuiten euforie probeerde te uiten door luidkeels gejuich en welhaast extatisch gewapper met de handen, om vervolgens een seconde of vijf na het opnieuw losgaan van de plaat met de handen in de zij te gaan staan, nogal energieverspillend en een beetje loos, er lagen dan ook niet voor niks veel mensen al voor twaalven voor pampus).
Wilde eerst nog naar Richie Hawtin gaan, maar daar was het echt te druk (en ging de zaal dus dicht), later hoorde ik dat ie (net als op Awakenings) van die ontzettend diepe, vage en trage Harmentechno aan het draaien was.. Niet echt iets voor mij. Ook Ben Sims hebben we gelukkig weten te vermijden (al hoorden we tijdens het chillen hier en daar wel een onmiskenbaar trommeltje boven de rest van de herrie uitstijgen).
Monika Kruse was een beetje warrig, zat totaal geen lijn in de set (zeker het tweede gedeelte niet), maar zeker het eerste gedeelte was toch wel erg lekker.
Vond het ook erg gezellig met sjinees, Frans en Tim, het feest zelf was redelijk, met een enkele uitschieter (zowel naar boven als naar beneden). Organisatie was overigens perfect geregeld, heb nergens lang hoeven wachten, was echt allemaal prima (en dat mag ook wel eens gezegd worden).
Terugreis was wel beetje klote, twee uur in mijn eentje in de trein, kon gelukkig nog wel genieten van een aantal Belgische malloten die in het bagagerek van de trein in slaap probeerden te komen.. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basd
Wilde eerst nog naar Richie Hawtin gaan, maar daar was het echt te druk (en ging de zaal dus dicht), later hoorde ik dat ie (net als op Awakenings) van die ontzettend diepe, vage en trage Harmentechno |
:p :rolleyes: :rolleyes:
Minimale techno rules.
Beter dan die schranz van liebing enzo :rolleyes: ;) :toothless |
|
|
| AlFerox |
ik vond het erg leuk!! heb het heel erg naar mn zin gehad.. ook met de drukte viel het harstikke mee, nergens voor hoeven wachten in ieder geval.
voor de rest een paar zeer goeie sets gehoord.. richie hawtin hele mooie, stoere set. hij begon stevig en bouwde vervolgens af naar heerlijke minimal!! pff, wat kan die gast op zo een subtiele wijze zulke ongelooflijke hoogtepunten creëren.
beyer + lekebusch vond ik boven verwachting goed, beyer heeft in ieder geval weer iets aan krediet gewonnen bij mij.. niks geen vrolijke-standaard-flut-plaatjes maar gewoon diep en stevig pompen 2 uur lang. een stuk beter dan de combo liebing-beyer!
de avond geeindigd bij toni rios in de cocoon-zaal, die een lekkere spacey set weggaf. een van zn laatste platen was paul jackson - the push.. vond daar aanvankelijk helemaal niks aan maar heb mijn mening toch moeten bijstellen.. echt mooie plaat!
monika kruse en renato cohen zijn gewoon makkelijke hitjes-draaiers.. dat is inmiddels wel algemeen bekend, eigen schuld dus als je daar je tijd gaat verspillen :p
over het publiek: sja, je weet dat er op zo'n masaal feest als ILT altijd wel wat mindere mensen rond zullen lopen.. ik kan me er niet druk om maken. bovendien vind ik het publiek op ILT een héél stuk beter dan het publiek dat je in Nederland op feesten van die groote zult tegenkomen. daar komt bij dat ILT het enige grote feest is dat ik ken, waar het publiek gewoon nog ECHT losgaat.. zelfs als het geluid niet altijd even goed is!!
bij de tmf-stand trouwens nog ff naar de clip van tiesto - traffic staan kijken.. boeiend, kon er wel om lachen! :toothless |
|
|
| basd |
| quote: | | Originally posted by AlFerox bovendien vind ik het publiek op ILT een héél stuk beter dan het publiek dat je in Nederland op feesten van die groote zult tegenkomen. |
Helemaal mee eens, vond dat ook een opvallend pluspuntje.. Geen rare dingen gezien (als in vechtpartijen en zo), alleen een paar wappie figuren (die overigens heel vriendelijk waren, dus da's juist wel lachen)..
In ieder geval één vent waarvan Tin en ik ons afvroegen of ie eigenlijk nog wel leefde (ondanks dat ie gewoon nog op zijn benen stond), echt mooi om te zien hoe ver die vent heen was.. |
|
|
| AlFerox |
ik wil trouwens ook nog wel een woordje ter verdediging van ben sims opwerpen.. je kan zeggen wat je wil maar hoe inspiratieloos zijn produkties vaak lijken, zo creatief smelt sims ze samen in zijn sets!! die gast gaat als een wervelwind te keer op 3-decks en gebruikt platen puur tools, zo moet je zijn produkties ook zien, denk ik. het is niet allemaal even innovatief maar als hij je niet aan het dansen krijgt, lukt dat niemand :p
bovendien heb ik sims vorig jaar op het awakenings fesival, als afsluiter van tfs02, zo'n een verschrikkelijk brute knalset horen draaien dat hij weinig meer fout kan doen bij mij!! :toothless |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik wil trouwens ook nog wel een woordje ter verdediging van ben sims opwerpen.. je kan zeggen wat je wil maar hoe inspiratieloos zijn produkties vaak lijken, zo creatief smelt sims ze samen in zijn sets!! die gast gaat als een wervelwind te keer op 3-decks en gebruikt platen puur tools, zo moet je zijn produkties ook zien, denk ik. het is niet allemaal even innovatief maar als hij je niet aan het dansen krijgt, lukt dat niemand :p
bovendien heb ik sims vorig jaar op het awakenings fesival, als afsluiter van tfs02, zo'n een verschrikkelijk brute knalset horen draaien dat hij weinig meer fout kan doen bij mij!! :toothless |
Hij is inderdaad een dj die zeer goed tewerk gaat.
Marco Bailey moet maar eens een lesje van hem krijgen.
Ik hoef hem persoonlijk niet te horen draaien, ik wordt gek van die trommeltjes :) Ook op Awa fes. vond ik hem zeer strak draaien.
Renato Cohen draaide overgens ook zeer strak.
Als hij nou ook nog eens variatie en een opbouw in zijn set propt dan heeft carl cox gelijk en is het een hele goeie. |
|
|
|
|