|
To pierce or not to pierce
|
View this Thread in Original format
| WNxHunter |
That's the question
en zoals je wel zult begrijpen doel ik hier natuurlijk ook niet op de normale plekken :p
ik weet mijn antwoord ook wel al maar ben benieuwd of er nog mensen zijn die zo dom zijn dat ze nu ja gaan stemmen hahaha |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by WNxHunter
That's the question
en zoals je wel zult begrijpen doel ik hier natuurlijk ook niet op de normale plekken :p
ik weet mijn antwoord ook wel al maar ben benieuwd of er nog mensen zijn die zo dom zijn dat ze nu ja gaan stemmen hahaha |
ja, lekker ik hou wel van wat heavy metal in me broek
nee dank je, mijn grens ligt bij me neusring
ik schaam me eigenlijk om ja te zeggen, dus klik ik maar hier
Ik kan hier niets kiezen want er staat geen NEE bij
Een oorbel gaat nog wel maar dat doe ik ook niet.
Ik vindt het allemaal zo'n onzin mensen die 30 piercings hebben in het gezicht / als je dan aandacht wil:
ga dan in je nakie rondlopen |
|
|
| Dj Lex |
| Nou de grens is bij mij ook tot de neusring hoor. Niet dat ik hem heb ofzo. Heb helemaal nix, maar dat gaat allemaal nog wel. Maar een piercing in je dingetje gaat te ver. Die gast van Jackass had ze billen aan elkaar laten piercen, is ook niet zo'n lekker gevoel denk ik |
|
|
| WNxHunter |
| hahaha ik ben gewoon helemaal puur natuur niet kaal zonder piercings en zonder tatoeages :) |
|
|
| Miss Proximus |
Ik heb ook totaan m'n neusring...(ik mocht toch wel stemmen hè? :D)
..die heb ik nl. ook..en bij mannen vind ik wenkbrauwpiercing, tongpiercing en tepelpiercing (niet bij een wit kippeborstje btw) errug mooi..qua tatoeages...iets op zijn (gespierde, bruine) bovenarm of op borst of schouder....kan ik wel van genieten hoor!!
Voor vrouwen....neuspiercing, tongpiercing en navelpiercing..een beschaafde tattoo op bovenkant borsten (tjek die rapster Eve s ff..2 tijgerpoten..VET mooi), schouder, bil(len) of buik.
Ik heb er nog geen (tatoo) maar m'n vriend en ik later er eze zomer alle2 één zetten, één van die figuurtjes die altijd op die platen van Reactivate staan (tjek m'n sig....maar dat wordt m niet hoor)
kewl...:) |
|
|
| Akira |
nee nee nee...
ik laat niks geen piercing in mijn lichaam laten zetten...Ik hoef ook geen oorbel etc.Een tatoo neem ik veel eerder. |
|
|
| WNxHunter |
ja natuurlijk iedereen mag stemmen deez is voor beide geslachten! :)
en ik zou inderdaad ook veel eerder een tatoo nemen dan een piercing! bij een tatoo hou je ten minste nog een gladde huid, zo'n metalen dingetje die uit je lichaam steekt lijkt me echt niets! vriend van me heeft dan zo'n wenkbrauw piercing en dat ontsteekt dan gaat soms s'nachts bloeden enzo noou eehmm.. NEE DANK JE! :) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by WNxHunter
ja natuurlijk iedereen mag stemmen deez is voor beide geslachten! :)
en ik zou inderdaad ook veel eerder een tatoo nemen dan een piercing! bij een tatoo hou je ten minste nog een gladde huid, zo'n metalen dingetje die uit je lichaam steekt lijkt me echt niets! vriend van me heeft dan zo'n wenkbrauw piercing en dat ontsteekt dan gaat soms s'nachts bloeden enzo noou eehmm.. NEE DANK JE! :) |
Ik dacht dat jij als Thread starter dus wel een dingens door je pik heen had :):) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Akira
Ik dacht dat jij als Thread starter dus wel een dingens door je pik heen had :):) |
ME TO :p
Of hij is het van plan maar wil ff chekken hoe dat andere mensen erover denken:rolleyes: |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by raoel
ME TO :p
Of hij is het van plan maar wil ff chekken hoe dat andere mensen erover denken:rolleyes: |
NOu ja ik ken iemand die een piercing door zijn pik heeft volgens mij heeft ie er zelfs 2....DUs als je onfo wilt geef ik je wel zijn e-mail..:) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Akira
NOu ja ik ken iemand die een piercing door zijn pik heeft volgens mij heeft ie er zelfs 2....DUs als je onfo wilt geef ik je wel zijn e-mail..:) |
Doe um de groeten en zeg tegen um dat ie ziek is in zun hoofd :D
sjonge tjonge volgens mij doet dat wel zo mega pijn.
Ik moet er in ieder geval niet aan denken.
Ik denk dat je van je stokje afknikkert.
En wat te denken als je een nieuwe vriendin hebt ???
Zit ze wat rond te tasten in de buurt van de genotsknots en dan zal ze ook wel denken van uuuhh wwwaaaaaaaatt is dat :D:D
Ik denk dat ze weer zo de deur uit is (of de duinen verlaat:D) |
|
|
|
|