return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
To pierce or not to pierce (pg. 2)
View this Thread in Original format
Blik
ff de Poll ge-edit zodat je ook voor "NEE" kan kiezen

das dus ook mijn keuze
New Wave
voor mij een NEE!!!!

zo'n staaf door je eikel.....yakkie, mot der niet aan denkuh......................
Akira
beetje laat om nee in te voegen terwijl al een aantal op neusring hebben gedrukt....kon naar mijn mening beter het zo laten staan zoals het stond :D Nu gaat iedereen op nee stemmen en klopppen de cijfers niet meer.

Maar ja zijn vriendin vond het wel mooi hoor dat die zo'n ding in zijn leuter had maar ja dat was ook wel een behoorlijk vies wijf zeg.....Hij had er toen ook nog een tweede bij laten zetten omdat het gratis was doordat een leerling van die piercerster het nog moest leren ai ai ai...
Blik
quote:
Originally posted by Akira
beetje laat om nee in te voegen terwijl al een aantal op neusring hebben gedrukt....kon naar mijn mening beter het zo laten staan zoals het stond :D Nu gaat iedereen op nee stemmen en klopppen de cijfers niet meer.

ehh, is toch beter dan "grens ligt bij neusring" dacht ik zo, nu heb je tenminste ook nog een keuze om gewoon te zeggen: Nee, ik wil geen ijzer in mijn lichaam hebben.........
Akira
ik wil dus ook geen ijzer in mijn lichaam...maar ja ik had gestemt op Neusring
-=WVG=-
Ah, hier is ie dan...To pierce or not to pierce...

Ik ga absoluut voor een dikke NEE!!

:)
moogwai
Nee... echt niet dus :eek:
New Wave
quote:
Originally posted by Akira

Maar ja zijn vriendin vond het wel mooi hoor dat die zo'n ding in zijn leuter had maar ja dat was ook wel een behoorlijk vies wijf zeg.....Hij had er toen ook nog een tweede bij laten zetten omdat het gratis was doordat een leerling van die piercerster het nog moest leren ai ai ai...

JAAHOORR dan het die gast wel ballen:D, dat laat ik dus nooit doen door een onervaren iemand... mijn laatste ex is een kapster in opleiding.....die kwam echt niet aan mijn haar :D dat was al erg genoeg.....en dan door zo iemand je snikkel laten bewerken, mij niet gezien :D

Greetzzz
Optimus Trance
hehehe, ik heb er vandaag 1tje laten zetten... in me wenkbrauw!!! hahaha, mar serieus, ik zou nooit eentje in me eikel doen, jezus man, dit deed al genoeg pijn;)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Optimus Trance
hehehe, ik heb er vandaag 1tje laten zetten... in me wenkbrauw!!! hahaha, mar serieus, ik zou nooit eentje in me eikel doen, jezus man, dit deed al genoeg pijn;)

yummie! volgens mij staat dat héél stoer! op welk feest mag ik m bewonderen? (die piercing dus...niet die eikel haha:p)

Optimus Trance
quote:
Originally posted by Miss Proximus

yummie! volgens mij staat dat héél stoer! op welk feest mag ik m bewonderen? (die piercing dus...niet die eikel haha:p)

op dancevalley:D:D:D
en die eikel ook op dancevalley:D:p:D
New Wave
een staaf door je snikkel das toch eigenlijk wel lastig met sex, als je eens effe hard...uhmm laat maar :D.......
1 door wenkbrauw is inderdaad super cool, ga ik niet doen, is lastig met camerawerk...tattoo zetten gaat ik nog wel een keer doen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement